Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Det tycks ju behövas, för att det ska komma fram att mamman antagligen varit orolig för något. En del vill ju bara säga "falskanklagande mamma" och då säger jag "snopplekar". Det är ju det det handlar om. Och jag vill betona att jag inte vet vad mamman är för en filur, men jag kan INTE finna det konstigt att man vill låta utreda när ett barn berättar om "ordet".
Ok, jag förstår.
Finns det någon empati hos dig om du tänker på att det faktiskt kan vara så att daddy är helt oskyldig till det som ligger till grund för det som de som skriver i tråden har lagt fokus på?
Jag läser ju att du har sympati för flickan och mamman.
Det måste vara något av det mest fruktansvärda som finns att bli anklagad för ett av de grövsta brott som finns och vara helt oskyldig.