2009-09-12, 15:41
Medlem
Justitiemords avatar
Ett tips

Citat:
Ursprungligen postat av daddys
Dom kommer att köra mig i röven igen i den kommande förhandlingen. Har talat med rådmannen i Varbergs tingsrätt, och jag tror inte jag har mycket misskund att hoppas på där. Idag talade hon om att umgänget kanske kunde tas upp igen med kontaktperson. *suck*.

Varannan Söndag några timmar med en övervakare. VARFÖR I HELVETE DÅ? Jag har ju för fan inte gjort någonting. Men precis som andra har sagt innan mig. Det spelar ingen roll om man blir friad i polisutredningen. Hos stofilerna i domstolarna är man dömd ändå. För alltid.

Men om dom försöker köra den igen så kommer dom att få sig en rätt obehaglig överraskning, säger inte mer än. Nu har jag svalt nog med skit från dessa värnare om baaaaarnens bästa.

Fy fan för manshatarkärringar. Tyvärr finns dom överallt. Socialkontoren, domstolarna, dagisen, skolan, BUP, polisen, åklagarna.

Så ser det ut, och det kommer bara att bli värre om pappor, anhöriga och sanna jämställdhetsivrare inte tar till gatorna snart.
Lider med dig.

Ett tips är annars att kontakta åklagarkammaren när du vill få ut sekretesskyddat material. De är mycket mer behjälpliga när det handlar om partsinsyn i ärenden. Kolla bara reda på diarienumret där och prova att ring dem!
Citera
2009-09-12, 20:43
Medlem
MilitantCanibals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.West
Nu visar du din rätta sida!

daddys får hata feminister. Men feminister får inte hata daddys...

Den där "obehagliga överraskningen" som du har i beredskap, visar att du är kapabel till vad fan som helst.

daddys kan mörda en feminist och det är feministens fel... typ

Edit: Har överlevarna slutat tracka dig eller

Vem har pratat om mord?
Citera
2009-09-12, 23:34
Medlem
Citat:
Nu visar du din rätta sida!

Den där "obehagliga överraskningen" som du har i beredskap, visar att du är kapabel till vad fan som helst.

daddys kan mörda en feminist och det är feministens fel... typ

Edit: Har överlevarna slutat tracka dig eller

Ja, för en obehaglig överraskning måste ju betyda mord. Det kan ju inte vara som så att han sitter med material för en polisanmälan men inte vill att socialtjänsten som säkert läser här ska veta vad det handlar om?
Citera
2009-09-13, 00:40
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MilitantCanibal
Vem har pratat om mord?

Gunnar West är ett troll. Vi behöver trots det henne för att vi på ett hälsosamt sätt ska påminna oss om den uteblivna logik och det hat som daddys antagonister kan kosta på sig genom att de skyddas av pk-människor.
Senast redigerad av TheLucky 2009-09-13 kl. 00:46.
Citera
2009-09-13, 00:45
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Alla som vet hur illa det kan gå när tjänstemän släpper ifrån sig handlingar utan att noga kontrollera så att de inte strider mot sekretesslagarna, borde ha lite mer tålamod med myndighetspersoner som tar sekretessen på allvar.

Det är slarviga tjänstemän som vållat föräldrarna till Arbogabarnen så mycket lidande, det är slarviga tjänstemän som riskerar livet på männikosr varje dag. Just för att de inte är noga med sekretessbelagda handlingar.

Därför efterlyser jag lite mer tålamod, gentemot de tjänstemän som är jobbiga dvs, noggranna.

Mycket har jag blivit kallad i mina dar, men aldrig har någon tagit mig för kvinna Men det är helt OK. Tycker snarare att det är lite intressant att höra om det skulle vara en nackdel att vara kvinna i den här tråden?

Det är inte alls min mening att avfärda stackars daddys. Men han får så mycket obefogad ryggdunk att jag försöker ge lite balans åt hans konspiratoriska tråd.

Både daddys och IC verkar vara offer för Överlevare. Jag kan inte se minsta tillstymmelse till självrannsakan i daddys inlägg. Därför tror jag att han är ute efter hämnd snarare än att få tillbaka som dotter.

Feministhatarna på Flashback är lätta att dupera. Jag vill bara ge en annan syn på det hela eftersom daddys saknar den förmågan till självrannsakan.

Ett ickesvar! Men jag tackar för hennes nonsensinlägg. Vi behöver ditt äckel eftersom dina svar visar hur äkta kvinnliga barnamisshandlare idiologiskt resonerar.

Jag välkomnar Gunnar West, alias bitter kvinnas, nästkommande inlägg. Please! Skriv mer så vi kan lära oss mer.
Senast redigerad av TheLucky 2009-09-13 kl. 00:47.
Citera
2009-09-13, 00:57
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aqqt

Ja, för en obehaglig överraskning måste ju betyda mord. Det kan ju inte vara som så att han sitter med material för en polisanmälan men inte vill att socialtjänsten som säkert läser här ska veta vad det handlar om?

Det kan ju spekuleras hur faan som helst. Men de dokument som serverats oss är dock viktiga. Dessa dokument kan inte heller figureras isolerat. Och då vi läsare får ta del av daddys dokument så är ställningen solklar. Annat vore det annorlunda om vi enbart fick ta del av hans tolkningar. Nu är det inte så.
Citera
2009-09-13, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Det kan ju spekuleras hur faan som helst. Men de dokument som serverats oss är dock viktiga. Dessa dokument kan inte heller figureras isolerat. Och då vi läsare får ta del av daddys dokument så är ställningen solklar. Annat vore det annorlunda om vi enbart fick ta del av hans tolkningar. Nu är det inte så.
Japp. Och nu får vi hålla oss till att läsa bloggen en vecka för eventuella uppdateringar. Tack "Gunnar".
Citera
2009-09-13, 10:41
Moderator
Pentyls avatar
Citat:
Givet förefintlig dokumentation, så kan vi resa hypotesen (vilket råkar vara Daddys tes) att det finns myndighetsutövare - tjänstemän - som inte agerar oväldigt och som inte orienterar sig efter grundlagens krav på objektivitet och likabehandling. Tjänstemännens agerande avviker uppenbart från neutralitetsnormen, och Daddy ser ett mönster i detta och han säger också att detta mönster kan benämnas feminism och/eller att mönstret är homoformt med den politiska ideologi som brukar benämnas feminism.

Om vi drar en parallell till ett annat väldokumenterat sammanhang där tjänstemän systematiskt avvek från objektivitetskrav och där enskilda medborgare fann anledning att känna sig illa behandlade av myndigheter, så kan vi flytta tankarna en kort stund till Nazityskland.
Nazistiska tjänstemän malträterade systemtiskt medborgare med judisk trosbekännelse (eller medborgare som var släkt med någon som var jude, dvs "börd").
Den enskilde medborgaren - nu depraverad alla medborgerliga rättigheter - klagade - ett klagomål som renderade svåra straff.
Med Gunnars:Westsk logik så har denne ihjälgasade jude ingen anledning att vara upprörd över den behandling han utsatts före (före avdagatagandet), ty han skulle i så fall vara en lika hatisk person som nazisten som höll i den byråkratiska pennan (och i en förlängning: det svastikapräglade svärdet).

Citat:
Gunnar.West låter fantasin skena tämligen fritt. Wests fantasi är fylld av hat och våld.
Det är bra att (om) h*n låter det stanna vid på fantasiplan, och numera, efter påstådd egenterapi, slutat piska upp familjemedlemmar. West gör dock en svårt felaktig (och egocentrisk) övergeneralisering när h*n utgår från att män - t ex Daddy - lever ut de fantasier som fyller Wests eget sinne.
Gunnar.West tror att andra faktiskt utför det som h*n fantiserar om. Och som h*n fruktar det ty det är inga trevliga fantasier.
Gunnar.West är kort sagt paranoid. Ett diskussionsmässigt troll.
Citera
2009-09-13, 12:11
Medlem
Gunnar.Wests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Ett ickesvar! Men jag tackar för hennes nonsensinlägg. Vi behöver ditt äckel eftersom dina svar visar hur äkta kvinnliga barnamisshandlare idiologiskt resonerar.

Jag välkomnar Gunnar West, alias bitter kvinnas, nästkommande inlägg. Please! Skriv mer så vi kan lära oss mer.

Börjar argumenten tryta? Inte med ett ord bemöter du mitt inlägg.

läs daddys trådstart. Han beskriver det som en boxningsmatch. Det är inte jag som har satt nivån i den här tråden. Men hat föder hat. Det behövs ingen kvinna för att se det. Jag ber bara om lite självrannsakan. Vi män är ofta inte så bra på det. Det är ofta någon annans fel att vi hamnar i problem. Jag har själv varit i detta träsk och har träffat många andra i min situation.

daddys har överlevare emot sig och det har IC också. Normalt sett hade den här tråden platsat bättre i konspirationsforat imo.

Jag försöker som sagt bara skapa lite balans mellan ringhörnorna i den här diskussionen. Som svar får jag slag under bältet
Citera
2009-09-13, 12:18
Medlem
Gunnar.Wests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aqqt
Japp. Och nu får vi hålla oss till att läsa bloggen en vecka för eventuella uppdateringar. Tack "Gunnar".

Vafan menar du med det?

Är du daddys morsa Morsor brukar skylla på andra när deras små gullgossar begår regelbrott...

daddys är en stor pojke nu. Låt honom stå för sina egna misstag.
Citera
2009-09-13, 17:09
Medlem
Gunnar West är nykomling och verkar enkom reggat sig för att provocera inte ge råd.

Eller vad säger du Gunnar W?

Bryr du dig inte om ett barns rätt till att träffa bägge sina föräldrar och att utredningar får skötas korrekt.

Tycker du inte att alla utsatta fall borde utredas skyndsamt. ?

Tänk att det finns så många som flamsar om den verklighet vi har omkring oss och till och med flamsar när en far agerar för att hans barn tas ifrån möjlighet till umgänge med honom på ett felaktigt sätt.

Att brodern heller inte får, att faders sida inte får möjlighet att finnas där öht. , men reagerar framför allt genom det du säger och påstår faktiskt visar att du inte bryr dig om kommande generationer utan mest tänker på din egen åsikt och tyckande.

Tänk om du var där själv. Hur skulle du själv gjort.?

Vad grundar du ditt resonemang på?

Leroy
Senast redigerad av Leroy1 2009-09-13 kl. 17:21.
Citera
2009-09-14, 12:21
Medlem
Bitten66s avatar
Inloggningsproblem

Joakim kan inte logga in här av någon anledning, och vill att alla här ska få veta det!! Förhoppningsvis något tillfälligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in