2010-04-24, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
Blinkerm.

Vem har översatt de frågoroch redovisade samtal i utredningen som ställts till dottern som "R -rörelser" om inte du?

Kalla någon annan knäppis vet ja!

Leroy

Måste vi fortsätta att älta de här med snopplekar. Varför är du så intresserad av att prata om det här hela tiden?

Men för sakens skull, ja man kan tolka det som runkrörleser när man pratar om att dra upp och ner i en snopp. Men du tror ju att män kan ha utstående penisar utan att ha stånd så jag vet inte riktigt om jag når fram till dig här. Hört talas om halvstånd, halverigerade penisar nån gång?
Citera
2010-04-24, 22:10
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daddys
Förhöret finns att ladda ner på bloggen. Därvid är det lätt konstaterat vem av mig och Binkernmuniten som ljuger. Vilken synneligen obehaglig människa du är.

Har du förresten läst blogginlägget om dig som jag länkade till innan. Inte om dig personligen men om den typ av människa du, Micro, bagarn och era överlevarkompisar representerar.

Jag känner mig smickrad.

Citat:
-Extremt fixerade vid sex och barn.

Vad har du för bevis på det?

Citat:
Vill gärna skuldbelägga andra för sina egna (vilket man vet och skäms för) sjuka fantasier.

Om du anser att jag försöker skuldbelägga dig för att ha sjuka fantasier så har du stora problem med läsförståelsen.

Citat:
Jobbar ofta i barnrika miljöer (såsom barnutredare el liknande).

Nej. Fel igen. Jag livnär mig på spel och dobbel. Går riktigt bra skulle jag vilja säga. Visserligen är det som att ta godis från barn ibland men det kräver sin man.

Citat:
-Ser övergrepp i allt och hela tiden.

Övergrepp ja mot personer som hängs ut på nätet utan att ha medgett detta. Inte i allt och hela tiden men i din blogg ser jag något som jag vill kalla övergrepp.

Citat:
-Lobbar hårt mot alla försök från fäder att uppmärksamma problemen

Jag är själv frånskild pappa och hade du inte fört kampen här på nätet hade jag troligen haft respekt för din situation men ditt beteende här mot dina barn är fullständigt horribelt.
Citera
2010-04-24, 22:17
Medlem
Blinkerm.

Var det inte "majskolv" barnet pratade om, att hon ev. pratade om dagis och mamma, pappa o doktor lekar.

Hur kan du vara så på det klara med dina påståenden, dä rätten laggt ner det hela?

Leroy
Citera
2010-04-24, 22:23
Medlem
bagarn!

Bortse då från person och återgå till sakfrågorna som vi hamnat i.

Att du inte gillar D av någon anledning borde väl inte rendera i att hans barn inte får möjlighet att träffas och bilda sig egna uppfattningar.

Då utredningar laggts ner och han kanske egentligen borde fått sin lämplighet och förmåga prövad för länge sedan.

Skulle du själv orkat strida för ditt barns rätt under så lång tid om du utpekats eller skulle du valt att backa undan och tillhöra epitetet "Svikar Farsa". Vänta ca 10-15 år tills barnet ev. vågar fråga efter dig och sööka svar på frågor som så klart dyker upp?

Leroy
Citera
2010-04-24, 22:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Blinkerm.

Var det inte "majskolv" barnet pratade om, att hon ev. pratade om dagis och mamma, pappa o doktor lekar.

Hur kan du vara så på det klara med dina påståenden, dä rätten laggt ner det hela?

Leroy

Du har alltså inte läst förhöret själv?

Tycker inte du att det vore på sin plats att du gör det innan du diskuterar det, och i synnerhet innan du säger till Bink att h*n har fel.
Citera
2010-04-24, 22:27
Medlem
micro113.

Jodå jag har läst förhöret.

Jag har även läst ER tolkning av det hela som är en omskrivning utan dess like.

Leroy
Citera
2010-04-24, 22:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
micro113.

Jodå jag har läst förhöret.

Jag har även läst ER tolkning av det hela som är en omskrivning utan dess like.

Leroy
Om du har läst förhöret varifrån kommer då majskolv och doktor? Detta nämns inte ens i förhöret.

Varför sitter du i så fall och hittar på saker som inte finns i förhöret?

Edit;
Från min sida kan du inte ha läst några omskrivningar, eftersom jag utgått från vad som står i förhöret.
Citera
2010-04-24, 22:46
Medlem
Var i följande kan du leda i bevis det du påstår.:
http://daddys.blogg.se/2009/october/nu-kan-dom-atala-mig.html#comment

Eller enligt dom T 8134-xx, eller de nedlagda förundersökningar som sekretessmarkerats.

Visa gärna det du påstår.

Leroy
Citera
2010-04-24, 22:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Var i följande kan du leda i bevis det du påstår.:
http://daddys.blogg.se/2009/october/nu-kan-dom-atala-mig.html#comment

Eller enligt dom T 8134-xx, eller de nedlagda förundersökningar som sekretessmarkerats.

Visa gärna det du påstår.

Leroy
Du får nog vara så vänlig och precisera vem det är som påstår något, och vad denna person skall ha påstått som du vill ha bevis för.
Citera
2010-04-24, 22:51
Medlem
Lyssna på de ljudfiler som finns.

Leroy
Citera
2010-04-24, 22:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Lyssna på de ljudfiler som finns.

Leroy
Vad är det jag skall höra på ljudfilerna?
Citera
2010-04-24, 23:23
Medlem
Här fanns förut en möjlighet at ta del av förhöret av en 4á åring.
: http://daddys.blogg.se/2009/june/polisforhor-med-en-fyraaring.html
Én del har nog kvar underlag. (Där detta med ev. majskolvar och rörelser tas upp.)

Leroy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in