Citat:
Ursprungligen postat av daddys
Förhöret finns att ladda ner på bloggen. Därvid är det lätt konstaterat vem av mig och Binkernmuniten som ljuger. Vilken synneligen obehaglig människa du är.
Har du förresten läst blogginlägget om dig som jag länkade till innan. Inte om dig personligen men om den typ av människa du, Micro, bagarn och era överlevarkompisar representerar.
Jag känner mig smickrad.
Citat:
-Extremt fixerade vid sex och barn.
Vad har du för bevis på det?
Citat:
Vill gärna skuldbelägga andra för sina egna (vilket man vet och skäms för) sjuka fantasier.
Om du anser att jag försöker skuldbelägga dig för att ha sjuka fantasier så har du stora problem med läsförståelsen.
Citat:
Jobbar ofta i barnrika miljöer (såsom barnutredare el liknande).
Nej. Fel igen. Jag livnär mig på spel och dobbel. Går riktigt bra skulle jag vilja säga. Visserligen är det som att ta godis från barn ibland men det kräver sin man.
Citat:
-Ser övergrepp i allt och hela tiden.
Övergrepp ja mot personer som hängs ut på nätet utan att ha medgett detta. Inte i allt och hela tiden men i din blogg ser jag något som jag vill kalla övergrepp.
Citat:
-Lobbar hårt mot alla försök från fäder att uppmärksamma problemen
Jag är själv frånskild pappa och hade du inte fört kampen här på nätet hade jag troligen haft respekt för din situation men ditt beteende här mot dina barn är fullständigt horribelt.