2010-06-04, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beheaded
Då antar jag att det finns en polisanmälan och en slutförd utredning i fallet. En hänvisning till denna skulle ju öka trovärdigheten!
Att överhuvudtaget diskutera detta är synnerligen olämpligt. Tvärtom finns det all anledning i världen att skydda dessa personer från ytterligare fara och obehag. Så lämna det nu.
Citera
2010-06-04, 00:26
Medlem
Natrixnatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ
Visst hände fler saker och du närmar dig kärnfrågan. Vad hände som gjorde att det blev så här? Daddy har svaret men han vill inte visa den sidan på internet. Han gör allt för att mörka den och istället passa in i extrempapparörelsens fack.

Ja Henke. Om man har en liten koll på tidslinjen och en liten förmåga till slutledning och kollar den emot Daddys vittnesmål på bloggen så ser man ju att det antagligen hände en del...
Citera
2010-06-04, 00:29
Medlem
beheadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natrixnatrix
Du måste skoja. Här har du försökt älta om att Tyfonen ljugit ihop hela skiten och nu hänvisar du till en polisanmälan för att legitimera ryktet han ville få igång. Han som är rättshaverist och tror att hela polismyndigheten är infiltrerad av feminister. Du är ett stort skämt och kan ta Tyfonen i hand.

Du har nog missuppfattat det hela. Jag frågar efter den polisanmälan och utredning som borde finnas om fallet med barnen som Daddy ska ha hotat. Bagarn säger ju att det är utrett och klart vilka det är som ligger bakom dessa påstådda hot.
Citera
2010-06-04, 00:32
Medlem
beheadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berengar
Att överhuvudtaget diskutera detta är synnerligen olämpligt. Tvärtom finns det all anledning i världen att skydda dessa personer från ytterligare fara och obehag. Så lämna det nu.

Öppenhet och transparens.
Citera
2010-06-04, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
@Sev + Bagarn.

Jag vet inte hur det ser ut, vem Tyfonen är, vad som har utspelat sig.

Min länk om att psykiska problem kan visa sig fysiskt försvann dock, lyfter den därför åter.

Då fler funderar kring mående, handling och konsekvens.

:
http://www.tjejjourenmiranda.se/bra-att-veta/skada-sig-sjlv/

Men det är oftast ett rop på hjälp och uppmärksamhet, ett sätt att känna att man lever. Man gör det genom att utsätta sig och känna smärta.

Leroy

Jajaja - det där har jag hört tusen gånger, jag snyftar högt varje gång - samtidigt så vet jag att en del av de där tjejerna är så satans bortskämda och vana vid att få uppmärksamhet att de gör vad som helst för att få lite till. Det bedrövliga med många behandlingshem är att kommer det in en med anorexi, en med självskadeproblematik och en med drogproblem så sitter snart alla tre och har alla problemen samtidigt - smittorisken är stor!

När det gäller Daddy så. Frågor jag ställer mig:

Varför gör han som han gör? Varför hänger han ut folk som inte gjort honom något. Två svar kan jag tänka mig: Antingen är han bara jävligt elak eller så befinner han sig i kaos och fattar inte vad han ställer till med.

Sedan undrar jag varför alla påhejare låtsas som att de inte ser alla dessa negativa sidor. Vad ska det vara bra för? Man kan väl mycket väl stötta någon, när det gäller vissa saker och ändå tala om för vederbörande då den gör fel? Är det inte det vänner är till för - att bromsa när någon löper amok?

Fattar inte ni att det är väldigt lätt att tänka att om Daddy beter sig så här mot mig eller någon annan, så blir sannolikheten också större för att han faktiskt behandlat sitt ex illa? Allting kan väl inte vara acceptabelt bara för att det är Daddy som agerar?

Jag har tidigare uttryckligen talat om att jag tycker att flera av Daddys "fiender" här i tråden går alldeles för hårt fram, men min kritik mot er på andra sidan är att ni försöker sopa allt under mattan istället och det är lika illa! Inte hjälper ni Daddy med det! Och inte någon annan heller!
Senast redigerad av severiano 2010-06-04 kl. 00:39.
Citera
2010-06-04, 00:35
Medlem
Logga-uts avatar
Citat:
Du har nog missuppfattat det hela. Jag frågar efter den polisanmälan och utredning som borde finnas om fallet med barnen som Daddy ska ha hotat. Bagarn säger ju att det är utrett och klart vilka det är som ligger bakom dessa påstådda hot.
Säger h*n? Var då?

Jag vill nog hävda att du fyller i något som aldrig har påståtts. Motbevisa mej gärna genom att länka, om du kan.
Citera
2010-06-04, 00:39
Medlem
beheadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logga-ut
Säger h*n? Var då?

Jag vill nog hävda att du fyller i något som aldrig har påståtts. Motbevisa mej gärna genom att länka, om du kan.

https://www.flashback.org/sp23498500
Citera
2010-06-04, 00:44
Medlem
Natrixnatrixs avatar
Citat:

Om jag förstått rätt finns en polisanmälan. Vill du se den? Daddy publicerade en människa på sin blogg, som han trodde var någon som ville vara anonym och vågade ifrågasätta honom. Med bild, fullständigt namn på personen och hennes anhöriga och karta från Eniro svär han sig fri?

Antagligen är det inte Daddy som gjorde hoten. Det var han som publicerade den person han ansåg hotade hans ställning som oskyldigt diskriminerad förälder i en vårdnadstvist, han som inte gjort några fel utan bara hävdade sin rätt till juridisk vårdnad, få vara varannanhelg-förälder och därigenom kunna stå upp för varje pappa som tar allt ansvar och all trygghet för sina barn.
Citera
2010-06-04, 00:51
Medlem
Logga-uts avatar
Citat:
https://www.flashback.org/sp23498500
Var i det inlägget hittar du belägg för det påståendet som du gör här?

Citat:
Bagarn säger ju att det är utrett och klart vilka det är som ligger bakom dessa påstådda hot.

Ingenstans vad jag kan se faktiskt.
Citera
2010-06-04, 00:51
Bannlyst
Jag har precis fått veta att en HenrikJ i Uppsala blivit uppsökt över hans påstådda aktivitet kring Daddys vårdnadstvist.
Daddy, vad håller du på med? Namnet Henrik är inget unikt i Sverige, inte heller bokstaven J som kan betyda ytterligare ett namn eller ett efternamn. Jag kanske inte heter något av dessa, jag kan ju ha hittat på mitt nick av andra orsaker och kanske heter Urban Svensson egentligen?
Jag är dock inte intresserad av motorcyklar eller ingår i någon motorcykelklubb, jag bor inte i Uppsala.
Det är dock sjukt av dig Daddy och ditt drev att attackera oskyldiga personer i ert paranoida krig.
Personen ni hotat ber mig att dementera att vi skulle vara samma person och det gör jag nu. Ni har skjutit helsnett och låt den stackars Henrik i Uppsala vara ifred fortsättningsvis.
Citera
2010-06-04, 00:56
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Då antar jag att det finns en polisanmälan och en slutförd utredning i fallet. En hänvisning till denna skulle ju öka trovärdigheten!

Lille vän. Vad yrar du om? Jag skrev att bara för att du och jag inte vet vem det är som hotas betyder inte det att det inte är klarlagt.

Jag har tidigare tyckte att du tillfört debatten en del så jag hoppas att du bara är lite sömnig. Sov gott.
Citera
2010-06-04, 00:59
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ
Jag har precis fått veta att en HenrikJ i Uppsala blivit uppsökt över hans påstådda aktivitet kring Daddys vårdnadstvist.
Daddy, vad håller du på med? Namnet Henrik är inget unikt i Sverige, inte heller bokstaven J som kan betyda ytterligare ett namn eller ett efternamn. Jag kanske inte heter något av dessa, jag kan ju ha hittat på mitt nick av andra orsaker och kanske heter Urban Svensson egentligen?
Jag är dock inte intresserad av motorcyklar eller ingår i någon motorcykelklubb, jag bor inte i Uppsala.
Det är dock sjukt av dig Daddy och ditt drev att attackera oskyldiga personer i ert paranoida krig.
Personen ni hotat ber mig att dementera att vi skulle vara samma person och det gör jag nu. Ni har skjutit helsnett och låt den stackars Henrik i Uppsala vara ifred fortsättningsvis.

Tredje gången om jag inte glömt något fall i hastigheten. Inga rätt än så länge men det måste vara en helvetes upplevelse att ha någon stående på tröskeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in