2011-10-25, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccoonnyy
Är du en seriemördare på riktigt?
Hahaha tack för ett härligt garv nej fyfan men ibland blir ma. Jävligt less på folk så istället för att döda dom på riktigt och troligtvis få sitta resten av livet på kåken så skjuter man ner några och döda dom på massa andra roliga sätt och sen när polisen kommer ringer man ett viss nr så vips är man inte efterlyst
2011-10-25, 20:33
Medlem
brevutkasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Kröka kan man i IV. Man kan till och med köra full! Bara att ta upp telefonen och slå en signal till valfri person, för att sedan ta med dem till baren och ta sig några järn!
Kröka kan man, men är bunden till vänner eller flickvänner.
Vill kunna springa in när som helst, supa sig så full man känner för (alcohol-resistance-meter?) och sedan köra iväg apfull, sätta på en hora och sedan skjuta henne i benen.

Mer smådetaljer. Råna ett närlivs. Bryta sig in hos folk och ta deras tv eller bara trasha lägenheten. Ha liten crack-försäljning vid sidan av. Muta poliser att sluta jaga en. Hota folk till att ge en pengar (tänk: pistolhot i mörk gränd "Get down on your knees, bitch!). Liten trafficking-business. Smartare poliser som reagerar på om man är packad eller hög, som ser det blodiga baseboll-trät man håller i och undrar vad fan som hänt etc.
2011-10-25, 20:35
Medlem
idiamin2s avatar
hoppas det blir mc jäng o mc krig med idet det e fett man kan va en snubbe som arbetar sig upp til ledare osen hoppar av o blir jagad av resten av jänget
2011-10-25, 20:41
Medlem
therifs avatar
Eller vad säger ni om tomma sparhus, så man får köpa möbler och dylikt själv? Hade ju förstås varit små coolt om man kunde arrangera fester i sin lägenhet också. Nu ska Rockstar förstås inte lägga för mycket fokus på en massa annat än själva uppdragen, men det hade varit en rolig detalj.

Hade även varit rätt kul om man kunde samla ihop ett gäng och åka runt och råna skiten ur folk. Typ, man tar upp telefonen och ringer runt och samlar folk, sen ger man sig ut. Typ rånar en bank eller något sådant, så man får ytterliggare en inkomstkälla utöver att klara uppdragen.
Senast redigerad av therif 2011-10-25 kl. 20:45.
2011-10-25, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiamin2
hoppas det blir mc jäng o mc krig med idet det e fett man kan va en snubbe som arbetar sig upp til ledare osen hoppar av o blir jagad av resten av jänget

Fan du har ju hela storyn klar!
2011-10-25, 20:44
Medlem
Crackbacons avatar
Sjukt nice! Jag hoppas personligen att spelet utspelar sig i London!

Är det någon annan än mig som brukade försöka köra lagligt i GTA under de tidigare åren? Jag brukade kunna hålla mig i drygt 5 minuter tills någon stressad bilist kör in framför mig utan blinkers, vilket resulterar i att jag kör om och stannar framför personen, för att sedan mata förarsätet fullt med kulor och sedan köra iväg med polisen hack i häl.

Hoppas f.ö. att flygplan gör en come back i spelet!
2011-10-25, 20:46
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Sjukt nice! Jag hoppas personligen att spelet utspelar sig i London!

Är det någon annan än mig som brukade försöka köra lagligt i GTA under de tidigare åren? Jag brukade kunna hålla mig i drygt 5 minuter tills någon stressad bilist kör in framför mig utan blinkers, vilket resulterar i att jag kör om och stannar framför personen, för att sedan mata förarsätet fullt med kulor och sedan köra iväg med polisen hack i häl.

Hoppas f.ö. att flygplan gör en come back i spelet!

Personligen har jag en viss tendens att köra försiktigt fram tills jag krockar, då har bilen skadat sig så det spelar det ingen roll om man kör sönder möget.
2011-10-25, 20:47
Medlem
loppaa80s avatar
Skulle varit episkt om man var i San Andreas, och alla huvudkaraktärerna från alla spelen var med.
2011-10-25, 20:48
Medlem
DIEXELs avatar
Vill att man kan hyra nån jävla lokal eller hyra p-platser i nåt parkeringshus där man kan förvara bilar. R* har inte tagit det på allvar med att förvara bilar, det är ju bara kolla på de GTA som har släppts. Jävligt irriterande.
2011-10-25, 20:48
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Personligen har jag en viss tendens att köra försiktigt fram tills jag krockar, då har bilen skadat sig så det spelar det ingen roll om man kör sönder möget.
Haha, jo, då försvinner lite syftet med att köra försiktigt om bilen redan är förstörd.

EDIT: Kom på en sak. Trailern kommer 11.02.11. Visst räknar Amerikanerna Dag|Månad|År? Hoppas f.ö. de syftar på 2:a November.
Senast redigerad av Crackbacon 2011-10-25 kl. 20:51.
2011-10-25, 20:56
Medlem
Kepatugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skylten92
Kanske redan har tagits upp i tråden , men skulle vara kul om man kunde röka och kröka "på riktigt". Alltså att man får bestämma själv när man vill ta en cigg eller ta en bärs.
Tror att det fanns ett billigt mod för detta till San Andreas för PC.

På Saints Row 2 (som är lite av en GTA kopia) kunde man få majacigarrer från folk man dödade, kunde dra fram och röka den när man kände för det
2011-10-25, 20:59
Medlem
brevutkasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
EDIT: Kom på en sak. Trailern kommer 11.02.11. Visst räknar Amerikanerna Dag|Månad|År? Hoppas f.ö. de syftar på 2:a November.
Nej. Månad|Dag|År. Sånna är dom.
Så 2a November, ja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in