2011-10-25, 19:52
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Så vaddå, du har en "bra källa", som sagt precis samma sak som alla andra redan gissat?

Puh, då kan vi andra pusta ut, och luta oss tillbaka med vetskapen om att det blir ett nytt SA då!

Jo förresten, denna källa, hur har han kommit över den här infon, då ingen information whatsoever om GTAV läckt ut på något annat ställe?

Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
För att han sitter på en position i sitt yrke inom spelbranschen som inte vi andra gör. Lägg ner attityden, ingen blir imponerad.
Om jag haft sån attityd hade jag väntat till rockstar annonserar ut GTA Budapest o sen fetdissat istället. Nu är det ju rätt meningslöst. Bara de inte annonserar ut GTA tokyo-drift så är det lugnt

låter hyfsat med LA&LV men jag hade gärna sett nåt rednecktema på vischan typ alabama i det oxå.

Det finns alltså ingenting sånt alls i det?
2011-10-25, 19:53
Medlem
Dom borde göra typ GTA möter Pusher
2011-10-25, 19:58
Medlem
Skulle vilja se något som Europa som nån sa. Min dröm skulle vara i Sverige så man kan besöka sitt område och skjuta ner folk och tänka sig in i att dom man skjuter ner är folk man känner förtjänar att dö skulle dock aldrig hända men vore kul om det kom något lik gta som utspelades i Sverige/Europa det hade varit skit coolt
2011-10-25, 20:00
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BGT
Skulle vilja se något som Europa som nån sa. Min dröm skulle vara i Sverige så man kan besöka sitt område och skjuta ner folk och tänka sig in i att dom man skjuter ner är folk man känner förtjänar att dö skulle dock aldrig hända men vore kul om det kom något lik gta som utspelades i Sverige/Europa det hade varit skit coolt

Är du en seriemördare på riktigt?
2011-10-25, 20:07
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BGT
Din sjuke jävel.
2011-10-25, 20:08
Medlem
skylten92s avatar
Kanske redan har tagits upp i tråden , men skulle vara kul om man kunde röka och kröka "på riktigt". Alltså att man får bestämma själv när man vill ta en cigg eller ta en bärs.
Tror att det fanns ett billigt mod för detta till San Andreas för PC.
2011-10-25, 20:17
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Hade man vart rik hade man garanterat cashat upp för ett GTA: Stockholm.
Men man får fortsätta drömma....
Hoppas på en fortsättning av San Andreas.
2011-10-25, 20:20
Medlem
District9s avatar
Skulle vara jäkligt skoj om man den här gången var en White trash eller Nazi...

Typ som han där killen med sin crossbow i the walking dead han e fett white trash.
2011-10-25, 20:21
Medlem
Hoppas också på något liknande San Andreas, gärna att lite gamla karaktärer från SA, VC och IV kommer in i uppdragen också. Alltid kul tycker jag.

Sen får jag MC-vibbar av loggan...
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skylten92
Kanske redan har tagits upp i tråden , men skulle vara kul om man kunde röka och kröka "på riktigt". Alltså att man får bestämma själv när man vill ta en cigg eller ta en bärs.
Tror att det fanns ett billigt mod för detta till San Andreas för PC.

Kröka kan man i IV. Man kan till och med köra full! Bara att ta upp telefonen och slå en signal till valfri person, för att sedan ta med dem till baren och ta sig några järn!
Medlem
Härligt! Jag testade aldrig det förra spelet särskilt mycket men man får hoppas att det här blir lika bra som jag han upplevde det förra
2011-10-25, 20:29
Medlem
sigurts avatar
San Andreas var det bästa spelet när det gäller miljön.

Jag vill inte ha en remake, utan ett spel som har mycket mer än bara en stor jävla stad!

Jag tyckte GTA IV var aningen för seriöst... jag hoppas att det bara var ett tillfälligt kliv i den riktningen, dom kanske tror att kundbasen "växt upp" och vill ha lite mer seriöst men det stämmer inte in på mig iallafall.

När kan spelet tänkas släppas?? Vissa nämner ju redan innan jul, det låter väldigt optimistiskt.
Jag har för mig att vid tidigare spel så var det uppemot ett år från första trailern -----> release?!

Jag tror tyvärr att vi kan få vänta ungefär ett år!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in