2011-10-25, 21:00
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BGT
Hahaha tack för ett härligt garv nej fyfan men ibland blir ma. Jävligt less på folk så istället för att döda dom på riktigt och troligtvis få sitta resten av livet på kåken så skjuter man ner några och döda dom på massa andra roliga sätt och sen när polisen kommer ringer man ett viss nr så vips är man inte efterlyst

Hahah, jag förstår dig Bra att ta ut aggressionerna i spel ibland.
2011-10-25, 21:00
Medlem
wemas avatar
http://www.game.se/acatalog/Grand_Theft_Auto_V_PS3_Playstation_3.html

Ja enligt GAME.se så är det release 2012. Inte före kommande jul som vissa trodde.
Hur trovärdig denna källa nu än må vara...
2011-10-25, 21:03
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
http://www.game.se/acatalog/Grand_Theft_Auto_V_PS3_Playstation_3.html

Ja enligt GAME.se så är det release 2012. Inte före kommande jul som vissa trodde.
Hur trovärdig denna källa nu än må vara...

De spekulerar ju de med.
Men jag tror inte heller på en release this holiday season, utan en q1/q2-release skulle jag kunna tänka mig bli verklighet.
2011-10-25, 21:05
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
De spekulerar ju de med.
Men jag tror inte heller på en release this holiday season, utan en q1/q2-release skulle jag kunna tänka mig bli verklighet.

Varför inte då bara skriva "Release ej fastställt", som de brukar göra med alla andra prylar/spel, som de inte vet NÄR releasen är?
Men men, visst, dem får väl spekulera också.
2011-10-25, 21:05
Bannlyst
Känns som fiasko med GTA5! Vice City var toppen, sen har det bara gått ner sig i spänning.
2011-10-25, 21:10
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolovraty
Känns som fiasko med GTA5! Vice City var toppen, sen har det bara gått ner sig i spänning.
Hur fan kan du veta det när det bara har bekräftats??!
2011-10-25, 21:13
Medlem
Skamligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ares570
Gameplay har redan läckt för dom som inte visste det. http://www.youtube.com/watch?v=JfBbu...eature=related

Grym grafik

Din jävel. Jag har helt 100% på att det skulle vara en liknande video, men visst fan klickar jag på skiten ändå med en gnutta hopp i hjärtat. Du är en mycket dålig människa!
2011-10-25, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolovraty

Du blir bjuden till många fester va?
2011-10-25, 21:17
Medlem
Ett onlineläge där man inte bara strider mot varandra som i GTA IV utan kan utöfra operationer och kupper tillsammans t ex bankrån, terrordåd, knark- och vapenhandel osv vore kul. Och om man kunde skapa gäng med olika etniciteter, färger och specialiter och ta över olika delar av stan tillsammans med polarna skulle vara toppen!
2011-10-25, 21:25
Medlem
therifs avatar
Hade varit fett om det fanns en kampanj anpassad för två spelare. Kanske inte lika lång, och inte ha en centrerad roll i handlingen, men ändå finnas om man sitter med en polare och känner för att lira lite. Kan i alla fall finnas till konsol. Förstår inte varför Rockstars multiplayer lägen alltid varit så jäkla dåliga. Vi kan ju ta exempel som Lego spelen, där man kan utföra uppdrag flera spelare. Är man långt ifrån varandra delas skärmen, är man när varann så delar man.
2011-10-25, 21:27
Medlem
Man längtar verkligen till det släpps. Hoppas bara dom har kvar komedin och det råbrutala våldet
2011-10-25, 21:29
Medlem
Jag tror på Boston. Den gröna färgen fick mig direkt att tänka på Boston Celtics och Dropkick Murphys.
Otroligt långsökt men fan så fint det hade varit.

Drömmen om att köra runt i en sunkig gammal cab och lyssna på Blood for blood har aldrig varit mer lockande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in