2011-03-07, 13:29
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
GTA V skulle handla om Hollywood eller nåt liknande va? Men i Sånna fall så borde man vara i Los Santos? Eftersom den ska förställa Los Angeles?

Hoppas bara att det är mer realistiskt. Som dom fick till NY i fyran.
2011-03-07, 23:24
Medlem
När kan man räkna med att nyheten om ett nytt GTA släpps? Det brukar ju gå cirka fyra år mellan spelen. Nu har det redan gått tre år sedan IV kom ut, så lite nyheter skulle ju inte sitta fel precis.
2011-03-08, 14:24
Medlem
Protoman85s avatar
En del verkar fortfarande hoppas på att nästa GTA kommer utspela sig i städer som Paris London eller Tokyo. Jag tror dessa personer inte fattat vad GTA handlar om, det är satir mot USA. Dom kommer inte göra GTA-spel utanför USA.
2011-03-08, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Protoman85
En del verkar fortfarande hoppas på att nästa GTA kommer utspela sig i städer som Paris London eller Tokyo. Jag tror dessa personer inte fattat vad GTA handlar om, det är satir mot USA. Dom kommer inte göra GTA-spel utanför USA.

Grand Theft Auto: London. Humm..
2011-03-08, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simeh
Grand Theft Auto: London. Humm..

1/13 de andra 12 har utspelat sig i USA
2011-03-08, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Protoman85

Det finns redan ett GTA: London, släpptes strax efter GTA2 släpptes, så det är alltså den gamla generationen som man spelar snett uppifrån.

http://www.youtube.com/watch?v=N_YF9QsowyI
2011-03-09, 05:53
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Det ryktas om att man hittat casting-listan till vad som kan vara GTA V.
Citat:
A casting list that's being linked to Take Two suggests that GTA V could be set in Los Angeles, or Los Santos as it's known within Rockstar's fictional universe.

Internet sleuth Superannuation has once again been doing the digging, unearthing a full and detailed casting list for a project known as Rush. It's not uncommon for games to carry codenames that bear little relation to their final titles – GTA IV was at one point in production simply known as Frozen.

The casting list details characters that would fit within Rockstar's heavily satirical worldview, with 'weed evangelists', 'neurotic soccer moms' and 'Armenian car dealers' all in the post on The Agency.
http://xbox360.ign.com/articles/115/1154230p1.html

Listan ifråga:
Väldigt spännande!
2011-03-09, 13:40
Medlem
Delonges avatar
Skriker GTA om dessa karaktärer!

Vad glad man blir
2011-03-10, 09:58
Medlem
Här står det att ska utspela sig i San Andreas igen.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article8689070.ab
2011-03-10, 11:10
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Då känns det väll att det kommer utspela sig i San Andreas igen?
Fan va kul i så fall!
2011-03-10, 12:07
Medlem
Jag hoppas att det är Los Santos, eller ja, hela San Andreas fast i uppdaterad form (:
2011-03-10, 13:08
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvarenolycka
Det ryktas om att man hittat casting-listan till vad som kan vara GTA V.

Om vi nu antar att det här är karaktärerna, så kan vi väll börja gissa lite.
Vem tror och hoppas ni kommer vara huvudkaraktären?

Själv tror och hoppas jag på Miguel Gonzalez

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in