2012-08-02, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av South
Oddsen på att det släpps redan under 2012 är svinigt höga.

Det lär ju komma 3-4 större trailers på spelet, med några mindre trailers med fokusering på olika områden inom spelet, precis som på IV.

Å att allt detta ska hinnas med innan 2012 är slut finns inte. Hittills har vi 1 trailer, knappt nån info alls och inget releasedatum. Och i den anda Rockstar jobbar så lär de ta god tid på sig. Aldrig tidigare än April/Maj 2013, å då är det det tidigaste man kan hoppas på skulle jag tro.

Är det jag som läser konstigt? Du menar först att det är stor chans att det släpps 2012 sen ändrar du dig och menar att det släpps 2013. Bestäm dig
2012-08-02, 21:55
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
helt meningslöst att ägna sidor av text åt när ni tror att spelet kommer komma ut etc.
Försök kom med lite fakta istället, fanns ju en lång text i ett annat forum som gick in och anlyserade hur ett spelföretag tänker runt ett spelsläpp med tanke på aktierna osv.

Det var mer intressant än att sitta och läsa er gissa från ingenstans.

Försök att diskutera lite mer om spelet, förväntningar osv...

Jag själv kommer njuta när jag snor en bil och bara kör runt i världen och utforskar och struntar i uppdragen... detta såklart typ det första man gör när man börjar spela!

Vad gjorde ni först när ni startade 4an?

Själv åkte jag runt lite och tog mig ner till stranden, jag kommer ihåg att jag imponerades över att Nikos spår i sanden när han sprang runt var kvar ovanligt länge...
Riktigt "tufft"
Själv tycker jag att man ska följa storyn i början av spelet, och utforska lite senare. Känns mera äkta då.
2012-08-02, 21:56
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha håller helt med, vilka filmreferenser är det du pratar om som fanns med i SA/IV?

Låter konstigt att jag har missat dom om det är tydliga referenser då jag är filmnörd

Kändes väl som att hela SA var en enda stor referens till de hoodfilmer (typ Boyz n the Hood och Menace II Society) som gjordes på 90-talet.

Resten av referenserna hittar du på IMDB.

SA: http://www.imdb.com/title/tt0383385/trivia?tab=mc#references
IV: http://www.imdb.com/title/tt0802999/trivia?tab=mc#references
2012-08-02, 22:06
Medlem
DonDmans avatar
Grand Theft Auto V kommer först 2013, enligt Take 2:s kvartalsrapport.

http://www.gamereactor.se/nyheter/62091/Inget+Grand+Theft+Auto+V+i+%E5r/
2012-08-02, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dammen
Om spelet skulle släppas under 2012 så hade de säkert visat det på E3.

Nej.

Lutar åt 2013 ja.
2012-08-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Är det jag som läser konstigt? Du menar först att det är stor chans att det släpps 2012 sen ändrar du dig och menar att det släpps 2013. Bestäm dig

Ja det är du som läser konstigt Läs igen.

"Oddsen på att det släpps redan under 2012 är svinigt höga."
2012-08-03, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque

Nej du läser inte konstigt, blev också helt förvirrad av hans motsägande resonemang
2012-08-03, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pedros93
Nej du läser inte konstigt, blev också helt förvirrad av hans motsägande resonemang

Jo han läser konstigt, du med. Eller så fattar ni inte att HÖGA odds innebär LÅG sannolikhet.
2012-08-03, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbebjorn
Jo han läser konstigt, du med. Eller så fattar ni inte att HÖGA odds innebär LÅG sannolikhet.
Hans resonemang säger inte emot sig självt någonstans.
2012-08-03, 01:45
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av South
Oddsen på att det släpps redan under 2012 är svinigt höga.

Det lär ju komma 3-4 större trailers på spelet, med några mindre trailers med fokusering på olika områden inom spelet, precis som på IV.

Å att allt detta ska hinnas med innan 2012 är slut finns inte. Hittills har vi 1 trailer, knappt nån info alls och inget releasedatum. Och i den anda Rockstar jobbar så lär de ta god tid på sig. Aldrig tidigare än April/Maj 2013, å då är det det tidigaste man kan hoppas på skulle jag tro.
Kunde inte "sagt" det battre sjalv. Sedan att vissa inte lart sig odds ar skrattretande!
2012-08-03, 09:08
Medlem
Ingen mer än jag som tror att det kan bli ett av premiärspelen till nästa generations konsoler och därmed inte släpps förrän antingen PS4 eller XBOX 720 släpps?
2012-08-03, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Ingen mer än jag som tror att det kan bli ett av premiärspelen till nästa generations konsoler och därmed inte släpps förrän antingen PS4 eller XBOX 720 släpps?

Nej, det kan du nog glömma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in