2011-10-25, 18:42
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Så vaddå, du har en "bra källa", som sagt precis samma sak som alla andra redan gissat?

Puh, då kan vi andra pusta ut, och luta oss tillbaka med vetskapen om att det blir ett nytt SA då!

Jo förresten, denna källa, hur har han kommit över den här infon, då ingen information whatsoever om GTAV läckt ut på något annat ställe?

För att han sitter på en position i sitt yrke inom spelbranschen som inte vi andra gör. Lägg ner attityden, ingen blir imponerad.
2011-10-25, 18:43
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Nu var det förvisso ett tag sen jag spelade det (någon som vet om det går att få tag på till dator utan allt för störda kontroller?) men kommer ihåg hydralikbilarna som sjuka.
Dessutom gillade jag verkligen "stuntcash" när man gjorde ett stunt med crossen.

Var jävligt nice att åka runt med sitt crew dessutom.
Jävlar, stuntsen hade jag totalt glömt bort i GTA IV. Saknade det inte ens, eller jag tänkte inte ens på det. Men det vore riktigt skönt att gå in i stora arenor och ta ett Hotring Race för stora pengar.
2011-10-25, 18:44
Medlem
Skatteskolks avatar
Oh gud! En tanke slog mig. Bara det inte är kinectstöd i spelet...

Skatteskolk
2011-10-25, 18:44
Medlem
Flashfacks avatar
Gladaste nyheten på länge mina bröder!

SA remake - nja

Däremot vill jag ha miljövariationer. Jag vill kunna cruisa runt i de slingriga bergsvägarna utefter den Franska kusten. Vara mitt i storstaden och härja. Kunna åka båt från ena kusten till andra. Köra med min Jeep i öknen. Vara i en djungel. Ta mig uppför ett enormt högt berg.

Jag vill kunna åka med mitt lilla plan över det fina gröna landskapet. Flyga över savannen. Ja, listan kan göras oändlig men poängen är att jag vill ha variation gällande klimat och landskap. Enorma städer med ännu större landskap som man kan utforska. Att kunna göra allt ifrån att utöva parkour på de höga taken i storstaden till att bara lyssna på lite country och glida genom öknen, underbart. ÄLSKAR DETTA!
Senast redigerad av Flashfack 2011-10-25 kl. 18:48.
2011-10-25, 18:45
Medlem
Skägg-Krales avatar
Jag har spelat genom IV och expansionerna säkert fem gånger. Underbart spel. De tidigare kanske bara en gång var.

Men äntligen! Rockstar har sådan jävla förmåga att få allting att verka hårt, smutsigt och ganster-aktigt. Sådan macho-dialog finns knappt utanför filmvärlden annars.

Jag hoppas V utspelar sig i en storstad, är stort som aldrig förr och en speltid på 100+ timmar.
Trailern kommer antagligen inte visa någonting, förutom vart det utspelar sig. Men det är gôtt det.
2011-10-25, 18:46
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
För att han sitter på en position i sitt yrke inom spelbranschen som inte vi andra gör. Lägg ner attityden, ingen blir imponerad.

OK, för att tala klarspråk då:

Din kompis information ungefär lika pålitlig som alla "insatta" personer som för någon månad sedan postade en massa inlägg i Appletrådarna där dom hade fått "säker info" av "kompisar inom branschen" om att Apple skulle lansera en iPhone 5 under sin keynote.

Din kompis TROR att GTA V kommer att utspela sig i SA, det är fine, det tror nästan alla andra också. Mer än så är det inte.
2011-10-25, 18:47
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashfack
Gladaste nyheten på länge mina bröder!

SA remake - nja

Däremot vill jag ha miljövariationer. Jag vill kunna cruisa runt i de slingriga bergsvägarna utefter den Franska kusten. Vara mitt i storstaden och härja. Kunna åka båt från ena kusten till andra. Köra med min Jeep i öknen. Vara i en djungel. Ta mig uppför ett enormt högt berg.

Jag vill kunna åka med mitt lilla plan över det fina gröna landskapet. Flyga över savannen. Ja, listan kan göras oändlig men poängen är att jag vill ha variation gällande klimat och landskap. Enorma städer med ännu större landskap som man kan utforska. ÄLSKAR DETTA!
Du fick mig att tänka på Just Cause 2. Den storleken och den variationen (lite mer kanske med barrskog och liknande) med miljön och bättre städer. Då hade jag nog spelat mig till döds.
2011-10-25, 18:49
Medlem
Jamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av champagneshower
Hoppas inte du är allvarlig.. Då kan du dra igång Mafia 2 isf.
GTA är modernt och så ska det va!

Då borde du hatat Vice City med andra ord? För det var inte ett nutids spel.
2011-10-25, 18:50
Medlem
thestalkerdudes avatar
I GTAV så vill jag se att man först början i nån stad i Usa (Helst vice city) Man spenderar ett antal timmar där och bygger upp ett empirium där och sen får man åka till London och paris och göra jobb där och göra några maffia empirium där. Skulle ju vara min våtaste Gta fantasi nånsin. Fast inte precis stor risk att det händer men det skulle ju vara nåt

Och jag hoppas att det är inga mera jävla gangsters man spelar i nästa spel. Gillade aldrig gansterstilen i GTA:SA som jag ser i mina ögon som det sämsta spelet i serien. Det ska vara maffian och inga satans fjolliga gangstrar!

//Thestalkerdude
2011-10-25, 18:50
Medlem
ccoonnyys avatar
Här är lite jag vill se:

Råna banker, affärer osv.

Gambling (Ett måste)

Ny stad

Storma lägenheter och råna civilpersoner

Flygplan.

Cyklar.

Inte bara stadsmiljön. Utan mer variation.

Ta tillbaka alla olika gäng som i GTA 3. Yakuza och alla andra.

Mer möjligheter med pengarna

Ta tillbaka militären! Pansarvagnar o allt som jagar en var roligt.

Nytt fightingsystem. Kanske ett skadesystem? Blåmärken, brytna ben, osv.
Senast redigerad av ccoonnyy 2011-10-25 kl. 18:54.
2011-10-25, 18:56
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
OK, för att tala klarspråk då:

Din kompis information ungefär lika pålitlig som alla "insatta" personer som för någon månad sedan postade en massa inlägg i Appletrådarna där dom hade fått "säker info" av "kompisar inom branschen" om att Apple skulle lansera en iPhone 5 under sin keynote.

Din kompis TROR att GTA V kommer att utspela sig i SA, det är fine, det tror nästan alla andra också. Mer än så är det inte.

Jag vet inte om det undgått dig att tråden heter Gta 5 - SPEKULATIONSTRÅDEN.
Ingen vet med säkerhet var spelet kommer utspela sig. Jag är inte ett 18årigt barn utan kontakter utan jag vet vad min kontakt går för och skiter väl egentligen fullständigt i vad du tror om saken.

Det han har sagt förut har varit korrekt och jag är inte ens någon spelnörd. Äger inte en konsol, förmedlar bara det jag hörde han prata med en vän om under helgen och eftersom jag gillat Gta serien förmedlar jag det jag hört vidare.

Tyst nu.
2011-10-25, 18:58
Medlem
Bagdads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flakmoppe
Irland? Celtic? Celtic spelar i Skotska ligan. Cp.

Boston Celtics, CP.

Ont: Är så jävla taggad, skiter i vad det blir för något bara jag får ett jävla GTA nångång

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in