2011-10-25, 18:58
Medlem
Kesslers avatar
Ser att ingen nämnt musiken. Vice City och San Andreas förändrade min musiksmak för alltid. Från GTA IV kommer jag inte ihåg en enda låt...
2011-10-25, 19:00
Medlem
Geblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokemeister
Bara jag som får irländska vibbar av den logon?
Kanske blir en irländsk karaktär någonstans i västra USA, något liknande filmen "kill the irishman"...
Vad tros om det?

Jag hoppas på det. Vore grymt att spela som irländare. Barfights here I come!
2011-10-25, 19:01
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Ser att ingen nämnt musiken. Vice City och San Andreas förändrade min musiksmak för alltid. Från GTA IV kommer jag inte ihåg en enda låt...
Åh, tack vare Vice City så lyssnar jag fortfarande på Ozzy Osbourne. Musiken var rutten i GTA IV.
2011-10-25, 19:08
Medlem
mariejanas avatar
Gta sa va bäst.. Gta IV va ännu bättre!! 5 lär ju bli awsome hoppas bara inte dom får försig att göra det gammal dags typ 40 talet hade vart så jävla gay.
2011-10-25, 19:08
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geblod
Jag hoppas på det. Vore grymt att spela som irländare. Barfights here I come!
Oh, ja. Spela som irländare skulle vara grymt
2011-10-25, 19:09
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:

Det glömde jag nämna.

Summer Madness by Kool & The Gang
2011-10-25, 19:14
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Så du menar att dessa är okända(?):
Jean Michel Jarre
Sepultura
Cannibal Corpse
Q Lazzarus
Black Sabbath
Heart
Thin Lizzy
Queen
Elton John
ZZ Top
R.E.M
Rod Stewart
Lynyrd Skynyrd
Deep Purple
Aerosmith
Foghat
AC/DC
Jefferson Starship
Bon Jovi
Iron Maiden
The Doors
Alice Cooper
Mötley Crüe
mfl.

Men Vice City hade helt klart de bästa låtarna.
2011-10-25, 19:15
Medlem
therifs avatar
Citat:

Jodå! Det har jag gjort! Två gångar, om jag inte minns fel.
2011-10-25, 19:15
Medlem
Något som hade varit jävligt fett är ju om man hade börjat spelet som en liten grabb, på låt oss säga 10 år. Då gör man lite småbus, kanske har ett litet gäng som rånar tanter, snattar i butiker osv. Allt efter spelet går så blir man äldre och äldre (det kräver då att spelet och storyn är lång jag vet, men hade varit sjukt najs tror jag) I 16-18 års ålder så börjar man sno bilar, sälja knark osv. Ja ni fattar nog hur jag tänker, tänkt hur coolt när man är på en 90 bast så är man en riktigt maffia boss, man vet vilka personer man kan lita på och man organiserar olika kriminella saker som ens gäng får ta hand om !

Hur som så längtar jag något enormt efter GTA V, oavsett vilken stad och vilken årstid så är det ju ett givet köp !
2011-10-25, 19:17
Medlem
loppaa80s avatar
Äntligen!
2011-10-25, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seann
Vill ha tillbaka Tommy Vercetti med Ray Liotta som röst.

Annars en helt ny karaktär, gillar inte dom andra i GTA spelen.

Exakt Tommy Vercetti var ju grym!!
2011-10-25, 19:18
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bountyx2
Något som hade varit jävligt fett är ju om man hade börjat spelet som en liten grabb, på låt oss säga 10 år. Då gör man lite småbus, kanske har ett litet gäng som rånar tanter, snattar i butiker osv. Allt efter spelet går så blir man äldre och äldre (det kräver då att spelet och storyn är lång jag vet, men hade varit sjukt najs tror jag) I 16-18 års ålder så börjar man sno bilar, sälja knark osv. Ja ni fattar nog hur jag tänker, tänkt hur coolt när man är på en 90 bast så är man en riktigt maffia boss, man vet vilka personer man kan lita på och man organiserar olika kriminella saker som ens gäng får ta hand om !

Hur som så längtar jag något enormt efter GTA V, oavsett vilken stad och vilken årstid så är det ju ett givet köp !

Känns som ett hyfsat spelkoncept, men inget som ska gå under namnet Grand Theft Auto.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in