2011-11-02, 12:02
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Glöm för fan inte Slow ride: http://www.youtube.com/watch?v=GcCNcgoyG_0 och A Horse With No Name: http://www.youtube.com/watch?v=zSAJ0l4OBHM
Jag borde fan skämmas på riktigt. K-DST ftw.
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
White wedding var gött att lyssna på när man körde lastbil
2011-11-02, 12:07
Medlem
Citat:
Nån mer som hoppas på att folk typ som civilia har lite mer liv i spelet än vanligt?

Typ dom vaknar, går till jobbet, åker handla går lägger sig, tankar bilen är på campin med familjen eller ute festar eller liknande grejer.

Tyckte det var lamt i SA när man ser en bil parkera framför ett hus så går personen inte änns in i huset utan går därifrån.
haha jag menar det , borde ju finnas privatfester som man kan gå in och krasha haha
2011-11-02, 12:10
Medlem
turbokillens avatar
Citat:
Nån mer som hoppas på att folk typ som civilia har lite mer liv i spelet än vanligt?

Typ dom vaknar, går till jobbet, åker handla går lägger sig, tankar bilen är på campin med familjen eller ute festar eller liknande grejer.

Tyckte det var lamt i SA när man ser en bil parkera framför ett hus så går personen inte änns in i huset utan går därifrån.

Absolut!

I IV så händer det hela tiden, om jag krockar med någon så kliver personen ut ur bilen och skriker nåt, sen ringer dennes mobil och personen lämnar bilen och traskar där ifrån liksom, wtf!

edit: 4h 49m kvar nu!
2011-11-02, 12:13
Medlem
Är det någon som minns hur snabbt efter den första trailern till IV som det började komma info om spelet, typ artiklar, intervjuer med R* osv?

Självklart så kommer det ju vara en massa info i trailern som släpps idag också, men man kommer ju bara vilja ha mer.
Så.. Är det någon som vågar sig på att gissa när vi kommer få veta mer om spelet än bara det som syns i trailern?
2011-11-02, 12:14
Medlem
Deficios avatar
Som jag har förstått det så kommer det en trailer klockan 17:00?
Vill någon citera mig och bekräfta detta med en länk där trailern kommer upp + info om vilka konsoller som gäller?

Tänkte nämligen köpa 360 igen(Ja, det gick sönder för ett år sen ) och sedan köpa GTA V inom sin tid.
2011-11-02, 12:19
Medlem
AdrianRipburgers avatar
Extremt taggad inför trailern just nu!
2011-11-02, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Fast i det första GTA-spelet så var ju ordningen Liberty City, San Andreas och slutligen Vice City. Så San Andreas bör ju komma först i så fall ..
Nej.

Först kom GTA III (Liberty City). Sedan följdes det upp av Vice City och slutligen kom San Andreas.
2011-11-02, 12:26
Medlem
Claritys avatar
4 h kvar då. Final thoughts? Vore som sagt kul med en ny och framförallt STOR stad. Bättre grafik och mer motorcyklar, vanliga cyklar, och flygplan! Hoppas inte de går tillbaka i tiden, vill ha nutid!
2011-11-02, 12:29
Medlem
Naikons avatar
FYRA TIMMAR KVAR!!!!!!!!!!!
2011-11-02, 12:31
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
4 h kvar då. Final thoughts? Vore som sagt kul med en ny och framförallt STOR stad. Bättre grafik och mer motorcyklar, vanliga cyklar, och flygplan! Hoppas inte de går tillbaka i tiden, vill ha nutid!
  • Bättre optimerat till PC
  • Grafik är inte jätteviktigt så länge den inte är sämre än i fyran
  • Oavsett vilken stad/område spelet utspelas i så vill jag VERKLIGEN ha landsbygd
  • Ge mig jetpacken tillbaka
  • Ett grymt bra soundtrack och roliga radiostationer är ett måste
  • Co-op hade varit kul
  • Fler flickvänner
  • Möjlighet att gå in i fler byggnader
  • Flygplan och fallskärmar vill jag ha tillbaka
  • Massor av side-missions att göra(då menar jag massor) tex som i SA kunde man köra lastbil och grejer
  • Storyn måste vara bra och ha inslag av att man kan ta egna beslut på fler ställen än tidigare
2011-11-02, 12:32
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deficio
Som jag har förstått det så kommer det en trailer klockan 17:00?
Vill någon citera mig och bekräfta detta med en länk där trailern kommer upp + info om vilka konsoller som gäller?

Tänkte nämligen köpa 360 igen(Ja, det gick sönder för ett år sen ) och sedan köpa GTA V inom sin tid.
Här har du länken: http://media.rockstargames.com/products/rockstar/video_player/lib/flash/RockstarVideoPlayer.swf?vidID=8001
Vilka konsoller som gäller vet jag inte men det bör rimligen vara till PS3 och Xbox 360 i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Flygplanen hade jag glömt bort helt! Vem minns inte hur svårt det var att lära sig flyga Dodo i GTA III? I SA var det enkelt att flyga och roligt med så många olika flygplan. Ja mera flygplan vill jag ha, och gärna jetpacken ifrån SA också.
Senast redigerad av DertyHarry 2011-11-02 kl. 12:35.
2011-11-02, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Nej.

Först kom GTA III (Liberty City). Sedan följdes det upp av Vice City och slutligen kom San Andreas.

Han menar att i GTA I (Där städerna har namnen, Liberty City, San Andreas och Vice City) så kom de i LC, SA, VC ordningen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in