2011-11-02, 19:27
Medlem
Ser som gym-momentet ifrån SA kommer tillbaka. Vad jag minns var det rätt rolig syssla när jag lirade SA första gången.
2011-11-02, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Bryr mig inte om Hip Hop men jag älskade gäng känslan och driva omkring i ghetton med sina homeis och göra drive byes på rivaliserade gäng! Hppas få samma sak i V.

När beräknas V släppas?
2011-11-02, 19:29
Medlem
Niders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
I början så om man kollar på motorvägs skyltarna så står de ju Las Venturas!

Va? Det har jag missat isåfall, vilken tid i trailern såg du det?
2011-11-02, 19:33
Medlem
vis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Kommer finnas Fighter Jets också!! man ser ett flyga i trailern, kan vara en stark indikation på att detta inte blir nåt uber seriöst som IV var
Eller så kommer man bara få flyga den typ 1 gång i ett uppdrag. Som i TBOGT när man hänger från nån slags speciell helikopter och plockar upp en tunnelbanevagn i ett uppdrag med Brucies brorsa (om jag minns rätt). Nu flög man ju iofs inte den, man hängde bara under den.
Jag ser hellre att V blir ett seriöst spel som IV, istället för som SA där man kan flyga såna här jet flygplan och jetpac och fan vet allt.
2011-11-02, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Bryr mig inte om Hip Hop men jag älskade gäng känslan att driva omkring i ghetton med sina homeis och göra drive byes på rivaliserade gäng! Hoppas på samma sak i V.
Det gör inte jag. Tycker det kändes skabbigt och för ghetto-aktigt.
2011-11-02, 19:35
Medlem
Diggar att det står sPEEDOPHILE 2000 på vattenskotern
2011-11-02, 19:35
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nider
Va? Det har jag missat isåfall, vilken tid i trailern såg du det?

ca 0.31 ser man skyltar på motorvägen... men jag ser inte vad där står på skylten längst till vänster därimot
2011-11-02, 19:36
Medlem
edit
2011-11-02, 19:38
Medlem
tygrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phal-o-Fuch
ca 0.31 ser man skyltar på motorvägen... men jag ser inte vad där står på skylten längst till vänster därimot

Står samma som på den till höger...
2011-11-02, 19:38
Medlem
illbebacks avatar
Kommer man kunna flyga luftballong tror ni?

Det är en uppe i luften vid 00:17!
2011-11-02, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Polishundar eller Pitbulls som vakthundar!

Btw. Någon mer än jag som blir grymt sugen på att bo i just det huset(http://i43.tinypic.com/wtaoux.png) i början av spelets gång? Sjävla tomten och allt ser så enkelt och skönt ut, ta cykeln ner till stranden och dra sitt dagliga gympass eller ta bilen ut på en sväng på åkrarna och preja över odlingarna man såg i trailern! (Vettefan varför, men den bilen ser så jääääävla skön ut och köra!)

Notera 2405 längst ner till höger på bilden
2011-11-02, 19:39
Medlem
Tror inte Rockstar skulle ge oss en röst och ett tal som passar så bra in på Vercetti om han faktiskt inte var med i spelet. Varför? Jo, R* vet att Tommy är en karaktär som folk verkligen vill ska återvända och genom att ge oss denna trailer så skulle _väldigt_ många bli besvikna om han inte återvände. Därför tror jag att chansen att han dyker upp är rätt stor.

Angående CJ så är det ju rätt så självklart att han kommer vara med då han var den störste busen som San Andreas har skådat. Jag vet att många, inklusive mig och antagligen de flesta på R* skulle lyfta på ögonbrynen om det inte fanns ett spår av honom i denna värld.

Vad CJ kommer ha för roll får man väl se. Men tror han kommer vara betydande.

__________________________________________________ ___________________________

Angående mapen:

Som vi alla vet så har alla GTA-spel sen 3an haft en värld som är belägen mitt ute i vattnet, dvs att man inte kan ta sig där ifrån. Detta kommer ju uppenbarligen vara fallet i detta gta också, så om man skådar berg och annat man ser i trailern så kommer det finnas ställen som inte har stadsmiljö.

Att ha med flygplan och bara ha en flygplats är även det väldigt ologiskt, så det röstar jag emot också. Antagligen blir det som någon tidigare i tråden sa att det kommer bli samma gamla San Andreas. Fast förhoppningsvis kommer dom skala upp det en hel del och göra om städerna.

__________________________________________________ ____________

I trailern såg man även ljuddämpade ak-47or vilket är helt jävla underbart. Hoppas verkligen man kan döda folk i tystnad nu.

__________________________________________________ ____________

24/05 kommer något att inträffa. Om det är launch eller om det är nästa trailer får bli att se. Men röstar på det förstnämnda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in