2013-01-06, 23:51
Medlem
sneakydudes avatar
Det var ett herrans gnäll om buskarna.. De såg lika värdelösa ut i Gta IV, om inte värre. Men jag har hellre pissfula buskar och ett något sånär flyt i spelet, än världens mest detaljerade blåbärsbuske med 50 miljarder polygoner och en fps på 10... All växtlighet ser ut som röv i Rockstars spel, men vem fan bryr sig. Spela Far Cry 3 istället om ni vill ha snygga buskage.
2013-01-07, 02:06
Medlem
PixelPiratens avatar
Men för i helvete sluta klaga på några buskjävlar! Det blir som det blir och gillar du det inte så ge fan i att köpa spelet då! Ni sitter och grinar som 12 åringar över en bild på ett ofullständigt spel!

Själv tycker jag bilderna ser spännande ut eftersom det där scenariot ser ganska intressant ut, packa alla bilar och poliser full med bly och sedan rymma därifrån på sin Sanchez med dammet rykandes bakom en.
2013-01-07, 02:34
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
En trevlig detalj som kunde läggas till är om man kan öppna bakluckan på polisbilen och där hitta en skyddsväst och kanske något tyngre vapen. Det blir lite roligare än att bara helt plötsligt ha en hagelbössa så fort man sätter sig i bilen. Jag vet, Reggaeman, det kanske är lite för jobbigt för dig att gå ett extra halvt varv runt den artificiella polisbilen, men jag tycker det vore ett schysst tillägg.

Varför hackar du på mig för?
Jag tycker att det är en jäkla bra och realistiskt idé, funkade ju bra i L.A Noire så varför inte i Gta V
2013-01-07, 10:12
Medlem
MortalDiseases avatar
Genombrott

Om detta blir ett genombrott, att ha mer än 1 huvudkaraktär, alltså 3 st gubbar som man kan lira på, tror ni att saintrow och de andra härm apa spelen kommer att ta efter sakta men säkert?
Senast redigerad av MortalDisease 2013-01-07 kl. 10:20. Anledning: Mobil autokorrekt stavning, ert - ett
2013-01-07, 10:40
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Om detta blir ett genombrott, att ha mer än 1 huvudkaraktär, alltså 3 st gubbar som man kan lira på, tror ni att saintrow och de andra härm apa spelen kommer att ta efter sakta men säkert?
Jag tror nog definitivt att andra spel som Saints row kommer att apa efter det här med tre karaktärer. Jag är själv väldigt positiv till att ha tre spelbara karaktärer. Känns absolut som ett steg i rätt riktning. Dock så gillar jag faktiskt inte saints row särskild mycket. Känns alldeles för oseriös och känns bara fånigt stundtals.
2013-01-07, 10:46
Medlem
floetoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Varför hackar du på mig för?
Jag tycker att det är en jäkla bra och realistiskt idé, funkade ju bra i L.A Noire så varför inte i Gta V
Kanske för att du hackar på alla andra ditt jävla stolpskott? Ta och tagga ner lite nu va...

OnT: Skärpning i tråden(!), floetok tar kommandot.

Rekomanderar alla trogna GTA fans att kolla in denna feta video, riktigt soft musik asså...
http://www.youtube.com/watch?v=7UUeiQFLqnU
2013-01-07, 12:28
Medlem
Genom artistens egna twitter så bekräftar denna att låten "Love Sosa" med artisten "Chief Keef" kommer medverka i GTA V. Negerdunk av kvalitén sämre...
Detta är dock några veckor gammalt men tror inte det nämnts här.
2013-01-07, 12:59
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostfaceKilla
Genom artistens egna twitter så bekräftar denna att låten "Love Sosa" med artisten "Chief Keef" kommer medverka i GTA V. Negerdunk av kvalitén sämre...
Detta är dock några veckor gammalt men tror inte det nämnts här.
Kan väl inte säga att jag gillar låtarna "love sosa" och "chief keef" men lite skön är det. Dock så är det bekräftat att Kavinsky ska vara. Han är jävligt skön!
2013-01-07, 12:59
Medlem
MortalDiseases avatar
Snygg screen på franklin

http://postimage.org/image/yqkq4rj19/
2013-01-07, 13:22
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floetok
Kanske för att du hackar på alla andra ditt jävla stolpskott? Ta och tagga ner lite nu va...

OnT: Skärpning i tråden(!), floetok tar kommandot.

Rekomanderar alla trogna GTA fans att kolla in denna feta video, riktigt soft musik asså...
http://www.youtube.com/watch?v=7UUeiQFLqnU

Vem är det som ska tagga ner egentligen...(!!!)

Jag "hackar" bara och ger respons till folks idéer och diskuterar precis som man ska göra, att det råkar hända att 90% av folks idéer är både korkade och orealistiska för ett Gta-spel är inte mitt problem.

Idéer som
"jag tycker att det borde finnas en funktion som gör så att man helt random kan börja dansa gagnam-style på gatorna och att alla runtomkring en börjar dansa med i en enda stor flash-mob"

och

"jag tycker att man borde kunna använda rocket launcher som ett rymningsredskap, rikta rocket launchern nedåt och flyga iväg med den"

är två exempel på vilken typ av grejer folk i den här tråden verkar vill ha med och det är inget annat än korkade idéer för att vara ett Gta-spel. (jovisst får man drömma men vafan, tänk lite realistiskt ffs)

Det skulle passa som handsken i Saint's row där man kan skjuta ut sig själv ur en katt-kanon och sedan veckla ut fallskärmen men Gta har aldrig varit och kommer aldrig bli en jävla Saint's row lekplats

Sneakydude hade dock en enkel men effektiv idé som definitivt skulle passa i ett Gta då poliser är en väldigt stor del av Gta, därför undrar jag varför han hackade på mig.

Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Snygg screen på franklin

http://postimage.org/image/yqkq4rj19/

Den lilla eld man har fått se i trailerna och på bilderna ser jävligt bra ut imo, hoppas på snygga eldanimationer och att man kommer att kunna tända eld på bilarna vart man vill dvs att man kommer att kunna välja vart på bilen man ska antända den och sen brinner den upp utifrån den platsen
Senast redigerad av Reggaeman 2013-01-07 kl. 13:45.
2013-01-07, 13:36
Medlem
BRZMs avatar
Kantig och ful grafik på detaljer. Fast det kanske är ett roligt lir.
2013-01-07, 14:30
Medlem
Reggaemans avatar
Det här kanske är gammalt men de har ju ändrat en del sen första screenshoten och andra trailern

http://i.imgur.com/agqGr.jpg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in