Citat:
Ursprungligen postat av floetok
Kanske för att du hackar på alla andra ditt jävla stolpskott? Ta och tagga ner lite nu va...
OnT:
Skärpning i tråden(!), floetok tar kommandot.
Rekomanderar alla trogna GTA fans att kolla in denna feta video, riktigt soft musik asså...
http://www.youtube.com/watch?v=7UUeiQFLqnU
Vem är det som ska tagga ner egentligen...(!!!)
Jag "hackar" bara och ger respons till folks idéer och diskuterar precis som man ska göra, att det råkar hända att 90% av folks idéer är både korkade och orealistiska för ett Gta-spel är inte mitt problem.
Idéer som
"jag tycker att det borde finnas en funktion som gör så att man helt random kan börja dansa gagnam-style på gatorna och att alla runtomkring en börjar dansa med i en enda stor flash-mob"
och
"jag tycker att man borde kunna använda rocket launcher som ett rymningsredskap, rikta rocket launchern nedåt och flyga iväg med den"
är två exempel på vilken typ av grejer folk i den här tråden verkar vill ha med och det är inget annat än korkade idéer för att vara ett Gta-spel. (jovisst får man drömma men vafan, tänk lite realistiskt ffs)
Det skulle passa som handsken i Saint's row där man kan skjuta ut sig själv ur en katt-kanon och sedan veckla ut fallskärmen men Gta har aldrig varit och kommer aldrig bli en jävla Saint's row lekplats
Sneakydude hade dock en enkel men effektiv idé som definitivt skulle passa i ett Gta då poliser är en väldigt stor del av Gta, därför undrar jag varför han hackade på mig.
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Den lilla eld man har fått se i trailerna och på bilderna ser jävligt bra ut imo, hoppas på snygga eldanimationer och att man kommer att kunna tända eld på bilarna vart man vill dvs att man kommer att kunna välja vart på bilen man ska antända den och sen brinner den upp utifrån den platsen