2013-03-12, 18:15
Medlem
Jamaicamans avatar
Jag är inte säker på vad ni grabbar tycker, men jag älskar Neil Young. Jag har lyssnat på den här sången han gjort, "down by the river", som handlar om en kille som skjuter sin flickvän, vilket i sin tur fick mig att tänka på Michael från GTA V.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Bum9WVqa1UU#

Skulle ni grabbar uppskatta om en sång som denna finns med i spelet? Eller ännu bättre, att Neil Young är med som en karaktär i spelet?! Jag tänker typ som när R* tog in Phil Collins i GTA VCS om ni minns.
2013-03-12, 18:22
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Jag är inte säker på vad ni grabbar tycker, men jag älskar Neil Young. Jag har lyssnat på den här sången han gjort, "down by the river", som handlar om en kille som skjuter sin flickvän, vilket i sin tur fick mig att tänka på Michael från GTA V.

Skulle ni grabbar uppskatta om en sång som denna finns med i spelet? Eller ännu bättre, att Neil Young är med som en karaktär i spelet?! Jag tänker typ som när R* tog in Phil Collins i GTA VCS om ni minns.

Har inte spelat VCS men däremot så kommer jag ihåg att Ricky Gervais
var med i GTAIV, så det lär säkert bli något liknande i GTAV.
2013-03-12, 19:54
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman

Jag skulle älska att ha med Neil, det är musik jag har växt upp med trots att man bara är 20 år.
Skulle gärna ha en radiokanal med mer gammal musik som CCR, Lynard, Van Morrison osv.
2013-03-12, 22:44
Medlem
CommonKnowledges avatar
Nar det galler musiken sa skulle jag vill ha mojligheten att kunna spela sin egen musik i radion.
2013-03-14, 19:34
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Nar det galler musiken sa skulle jag vill ha mojligheten att kunna spela sin egen musik i radion.
Det hade ju lätt lagt till 30 extra spel timmar.
2013-03-14, 21:10
Medlem
Dimaks avatar
Hoppas det är bra musik t ex Radio 80s rock 90s rock 70s rock osv pop 90s pop 80s Ja ni förstår!
2013-03-14, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge

Och missa all reklam? Nej tack!
2013-03-15, 01:46
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigd
MOJLIGHETEN! Med andra ord sa kan du lyssna pa reklamen och jag kan lyssna pa min musik.
2013-03-15, 08:20
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Men reklamen i GTA III är ju så skön, älskar verkligen den. Ungefär som reklamen i political cesspol bara för härlig
2013-03-15, 10:49
Medlem
Håller på att lira GTA IV på PS3 (för första gången). Har kommit till ett uppdrag där man ska råna en bank med några medkumpaner. Lite likt öppningsscenen i filmen Heat. Riktigt coolt.

Hoppas GTA V blir lika bra (eller bättre).
Hoppas GTA V blir som RDR, d.v.s laggfritt/bättre flyt.

Hur mycket bättre har spelen blivit sen PS3 lanserades?
Har det hänt något revolutionerande med mjukvaran? Tänker typ grafik-optimering eller dylikt.
Hårdvaran har ju några år på nacken.
Senast redigerad av Kaymano 2013-03-15 kl. 11:02.
2013-03-15, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Det absolut roliaste uppdraget!

Ja det var ett roligt uppdrag, planera stöten flera uppdrag i förväg och så vidare. Vi har blivit lovade mer sådana uppdrag i GTAV.

Vad det gäller optimering så tar det alltid några år innan man kan utnyttja kapaciteten till fullo i spel. Inte nödvändigtvis grafikmässigt utan snarare prestanda, så att det flyter bättre.

Får se vad GTAV kan erbjuda i form av optimering, ska bli väldigt intressant.
2013-03-15, 18:15
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
När jag tänker på reklamen in SA så förstår jag dig men den i fyran kunde jag ha skippat så allt beror på deras kreativitet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in