2012-11-16, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Det funkade iaf inte i LA Noire.. där fick man byta även om man installerade det men Rockstar kanske har löst det den här gången. Man får ju hoppas!

Bara man inte behöver byta mitt i världen när man kör :P
2012-11-16, 13:12
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventador
Bara man inte behöver byta mitt i världen när man kör :P
Nej det kommer säkerligen bli som i LA Noire att man får byta efter ett antal uppdrag.
2012-11-16, 13:20
Medlem
Kan detta bli ett tänkbart scenario?

"Du leker runt mitt i ödemarken under kvällen med en valfri ATV/motorcykel/bil och krashar, så fordonet inte är körbart nåt mer. Det enda du har i "fickan" är en 9 mm pistol med ytterst begränsad ammunition.
Det är långt till närmsta fordon/vapen, inge fuskande med koder osv.
Samtidigt som mörkret lägger sig över markerna, man ser siluetter av flera stora rovdjur som sakta men säkert börjar närma sig. Man hör lite rytande på avstånd, första björnen börjar attackera..."

Detta scenario förutsätter förstås att vissa av vilddjuren kommer vara farliga.

En rolig utveckling av detta i sanningsenlig "GTA STYLE" skulle ju vara o plocka fram en RPG, granatkastare eller eldkastare och gå "berserk".
2012-11-16, 13:31
Medlem
Fast det där med att träffa på vilda djur och skjuta dem får man ju redan göra i höstens kanske mest underhypade spel Far Cry 3.
2012-11-16, 13:50
Medlem
Vad skulle hända om man satte en av karaktärerna i en jobbig situation och sen byter? T.ex. att man slänger ut Trevor genom ett flygplan utan fallskärm och sen byter till Michael fort? Står han utanför sjukhuset sen när man byter tillbaks? Eller om man muckar med massa rednecks ute på vischan och byter, slaktar han allt eller dör han?
2012-11-16, 14:14
Medlem
Crackbacons avatar
IGN: Debunking the rumors
http://www.ign.com/videos/2012/11/15/gta-v-debunking-the-rumors

Inget nytt, dock.

EDIT:
Jag insåg precis att den var från igår. Jag ber om ursäkt om den redan länkats.
Senast redigerad av Crackbacon 2012-11-16 kl. 14:18.
2012-11-16, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av keluar
Jobbigt att byta ned sig från en dator från 1997
Nej men folk brukar väl generellt rekommendera PS3. Vet inte hur det är med hårdvaran i Xbox numera, men tidigare var den risig och jag (och många med mig) har fått skicka lådan till Microsoft för reparation. Jag hade samma dilemma när jag inväntade IV. Valet föll på X360 just pga möjligheten att ladda ner expansions (TLAD och TBOGT skulle det visa sig). Nu finns de ju att köpa även i fysisk form så nu hade det kvittat. Men folk brukar generellt säga att PS3 är överlägsen Xbox, jag har inga argument för det men min upplevelse är den.

För att lira piratkopierade spel på konsol räcker det inte med att tanka ner det och installera...
Nej, man måste tanka hem en update först eller skicka till ett bolag för 200 kr sedan så kan man.
2012-11-16, 14:35
Medlem
Kickexs avatar
Eftersom bilarna kommer vara mer jordnära, ska man då vänta sig att ramper och liknande grejer är borta eller minskat...?

Watch Dogs kan nog bli GTA V's största konkurrens...?
http://www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Tyckte om IV mer än San Andreas faktiskt. Älskade verkligen IV. Förstår inte kritiken.
Helt o hållet rätt. Synd dock att flygplan ej var tillgängliga men det har redan tjatats tillräckligt om så jag låter det vara.
Citat:
Ursprungligen postat av Briink
GTA:SA utspelar sig väl 1992?
That's news to me.... :S
Citat:
Ursprungligen postat av tripptamin
Some characters from GTAIV will make an appearance in V. Niko won't be one of them.
Daamn, I did not see that coming
Kanske Jacob?
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Fast det där med att träffa på vilda djur och skjuta dem får man ju redan göra i höstens kanske mest underhypade spel Far Cry 3.
Yesss. Lär bli riktigt fett.
2012-11-16, 14:40
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Watch Dogs kan nog bli GTA V's största konkurrens...?
http://www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
Vet man ens om Watch Dogs kommer att vara 100% free roam ännu?
2012-11-16, 14:49
Medlem
Rabbadabs avatar
Alla som trodde att Franklins röst görs av samma kille som gjorde CJ i San Andreas kan sluta tro det nu. Young Maylay (CJ) dementerar nämligen det ryktet på sin twitter.

Print
2012-11-16, 14:51
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Alla som trodde att Franklins röst görs av samma kille som gjorde CJ i San Andreas kan sluta tro det nu. Young Maylay (CJ) dementerar nämligen det ryktet på sin twitter.

Print
Ja, jag står fortfarande fast vid att det är Ice Cube!
Låter som Ice Cube, 0:53: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Vzue74y7A84#t=53 s

Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Jag är också övertygad om att det är Ice Cube. Lyssnat på honom sedan barnsben och det skulle förvåna mig som fan om det inte är han för rösterna är identiska!

Rapparen Young Maylay som gjorde rösten till CJ i San Andreas är vän med Ice Cube så allt pekar på att det är Ice Cube som är Franklin.

Här är en låt med båda: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cGbLrqREz7U
Senast redigerad av CommonKnowledge 2012-11-16 kl. 14:53.
2012-11-16, 15:03
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Vet man ens om Watch Dogs kommer att vara 100% free roam ännu?
Bekräftat? Nein.
Men det lutar åt det hållet enligt IGN. Men om det är det så kan GTA hamna på tunn is

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in