2012-12-04, 12:01
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Mjo, fast det var en blandning av en tank/insatsstyrkan/swat fordon, väldigt tungt och härligt fordon dock

Hur då menar du?
Det går, men det är inte så enkelt som att bara åka in i en verkstad och fixa det...

Så här kan man göra http://www.youtube.com/watch?v=MfVX-aEauP4

Rätt så roligt att köra så i multiplayer för de flesta vet inte hur man gör
2012-12-04, 12:10
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Det går, men det är inte så enkelt som att bara åka in i en verkstad och fixa det...

Så här kan man göra http://www.youtube.com/watch?v=MfVX-aEauP4

Rätt så roligt att köra så i multiplayer för de flesta vet inte hur man gör

Haha va fult

Hoppas fortfarande på att man ska kunna modda sina bilar i garages i Gta V, som jag sa innan så känns det lite oroande att Rockstar inte har sagt något om det
2012-12-04, 15:21
Medlem
Har det hänt något medans man varit borta?

Förrutom trailer 2
2012-12-04, 15:21
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123

Förrutom trailer 2

Inget nämnvärt.
2012-12-04, 17:49
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123

Förrutom trailer 2

Bara spekulationer och önskemål! Många önskemål från folk som verkar vara under 18.
2012-12-04, 18:30
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Bara spekulationer och önskemål! Många önskemål från folk som verkar vara under 18.
Tro mig det finns fullvuxna människor som har samma önskemål som en som är under 18. Så du kan gå ner ifrån din kungastol.
2012-12-05, 01:40
Medlem
Vet att det skrivits en del om att kroppsdelar ska kunna gå av, det tycker jag med, men jag tycker andra skador också borde vara med, ben som kan brytas, tänder som kan slås ut. Vore mäktigt att slå skiten ur en kille, höra benen knäckas, han vaknar om en liten stund och vacklar där ifrån, tar upp sin mobil, ringer 911 och ber om en ambulans. Mera realistiskt helt enkelt. Man ska kunna kapa armarna t.ex. och se snubben springa runt och skrika medans blodet forsar ur där armen tidigare satt.
2012-12-05, 03:09
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Vet att det skrivits en del om att kroppsdelar ska kunna gå av, det tycker jag med, men jag tycker andra skador också borde vara med, ben som kan brytas, tänder som kan slås ut. Vore mäktigt att slå skiten ur en kille, höra benen knäckas, han vaknar om en liten stund och vacklar där ifrån, tar upp sin mobil, ringer 911 och ber om en ambulans. Mera realistiskt helt enkelt. Man ska kunna kapa armarna t.ex. och se snubben springa runt och skrika medans blodet forsar ur där armen tidigare satt.

Fast du får ju tänka på att det inte direkt enkla saker du frågar efter, jag kan iallafall inte komma på ett enda spel där man faktiskt kan slå ut tänder (så att det syns) och bryta ben i någons kropp på ett realistiskt sätt (så att det syns)

Gta V verkar i princip bli ett Gta San Andreas i Gta IV grafik och som jag har förstått det så kommer det inte att användas några nya grafikmotorer etc och då går det inte att få in såna små detaljer som du är ute efter, det är önskedrömmar att få så sån realism i Gta V.

Att kroppsdelar flyger av när man kör på en människa med en lastbil i 120 km/h är inte så svårt att ordna i sig med tanke på att det har gjorts förut, även i gamla spel men den sortens detalj du är ute efter kommer garanterat inte att finnas med i Gta V, det är jag 99,999999% säker på

Att kroppsdelar ska kunna gå av är något jag skulle vilja se, men endast om det inte går alltför lätt, endast om man tex kör på någon i väldigt hög hastighet eller om man som sagt hugger av denne armen med en machete eller något.

Stör mig som fasen på vissa spel där personer dör, blir av med kroppsdelar eller flyger 10 meter bara man nuddar dessa med en motorcykel, gör det bra och verklighetstroget eller gör det inte alls.
Senast redigerad av Reggaeman 2012-12-05 kl. 03:19.
2012-12-05, 13:34
Medlem
slasktratten123s avatar
Komplett säger att gta 5 till pc kommer i december nästa år.
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=653743
2012-12-05, 14:13
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123

Min mormor säger att det kommer 2015... så att eh.
2012-12-05, 15:10
Medlem
slasktratten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Min mormor säger att det kommer 2015... så att eh.
Jag säger inte att de har rätt, dock så förundras jag över hur de kan sätta ut ett datum nu utan att det är säkert med en pc version ens?
2012-12-05, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123

Man får ta allt med en nypa salt! Tror de tidigast kommer ut i December nästa år!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in