2012-06-19, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kodans
Jag vill minnas att jag såg en video där dom åkte längs en motorväg.

kan tro att "han man är" åkte helikopter och sköt ner på en bil/lastbil på flykt, eller vice versa.

Såg iallafall ut att vara jävligt bra gjort och även gta stil, någon som har en länk till den jag menar?

jag vet vilken du menar. Har ingen länk. Det var inte gta. Det var någon spel som blev nerlagt om jag inte minns helt fel, såg bra ut dock.
2012-06-19, 14:43
Medlem
Kodanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Det är deras enda trailer du snackar om
http://www.youtube.com/watch?v=QkkoHAzjnUs
Där åker dom på en motorväg vid 0:31

Nej nej. detta var alltså ca 2 min enbart skjutning, jag såg den en gång, fann den aldrig mer igen.
Den du länkar har jag kollat på 500 gånger
2012-06-19, 15:15
Avslutad
Kan detta vara något ?? Känns som de börjar närma sig, eller är jag ute och cyklar??
Spekulera mera

http://www.imdb.com/title/tt2103188/releaseinfo
2012-06-19, 15:46
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flascback
Kan detta vara något ?? Känns som de börjar närma sig, eller är jag ute och cyklar??
Spekulera mera

Spännande att det släpps ett halvår efter i Japan.

Jag börjar ge upp det här spelet, Rockstar kan fara åt helvete.
2012-06-19, 16:52
Medlem
Kodanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Spännande att det släpps ett halvår efter i Japan.

Jag börjar ge upp det här spelet, Rockstar kan fara åt helvete.

Jag har klarat det 100% ( i mitt huvud ) 2 gånger
2012-06-19, 17:27
Avslutad
Edberg, håller med dig lite.. Visst att R* kan lägga än lite på sträckbänken för att höja förväntningarna (och förmodligen efterfrågan) men att rentav tortera oss som väntar på det är inte okej!! Kul om alla bojkottade spelet helt o hållet första veckan det kom ut, bara för att visa sitt missnöje med vilseledande alt. utebliven information, men den dagen alla som hade tänkt att köpa spelet går med på en sådan aktion lär väl Sverige legalisera kokain dvs aldrig .. Men själva tanken får mig att dra lite på smile banden ...
2012-06-19, 19:09
Medlem
kirewwe666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flascback
Spekulera mera

WHOAH! Vänta... Vem kan redigera info på IMDB egentligen?
Detta kan väl mkt väl vara den rätta releasedagen? Eller???
2012-06-19, 22:36
Bannlyst
Ska jag vara helt ärlig så har jag tappat suget på riktigt. Inte tänkt på spelet, inte kollat hemsidan eller liknande. Ska inte köpa spelet i början, ska låta det gå ett par veckor. Bara för att visa mitt missnöje. Nu kommer ju detta givetvis inte att påverka företaget speciellt mycket men jag är bara en man, kan inte göra så mycket mer. Uppmanar de som förstår min frustration att göra likadant. Tillsammans är vi starkare, bröder.
2012-06-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskolnjikov
Ska jag vara helt ärlig så har jag tappat suget på riktigt. Inte tänkt på spelet, inte kollat hemsidan eller liknande. Ska inte köpa spelet i början, ska låta det gå ett par veckor. Bara för att visa mitt missnöje. Nu kommer ju detta givetvis inte att påverka företaget speciellt mycket men jag är bara en man, kan inte göra så mycket mer. Uppmanar de som förstår min frustration att göra likadant. Tillsammans är vi starkare, bröder.

Jag är med dig, together we stand..
2012-06-19, 22:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodans
Nej nej. detta var alltså ca 2 min enbart skjutning, jag såg den en gång, fann den aldrig mer igen.
Den du länkar har jag kollat på 500 gånger

Känns som att du trollar eller har drömt
2012-06-19, 22:56
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
R* borde ge oss lite mer kött på benen!

Men som sagt ett äkta GTA älskare viker sig inte oavsett hur lång tid det än tar!
2012-06-19, 23:02
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
R* borde ge oss lite mer kött på benen!

Men som sagt ett äkta GTA älskare viker sig inte oavsett hur lång tid det än tar!

Jag kommer inte svika Rockstar genom att inte köpa spelet etc, kommer köpa det direkt om jag har pengar eftersom jag älskar Gta-spelen

Dock tycker jag att det är riktigt fittig stil att släppa en trailer och inte sedan släppa något mer ett halvår senare
Ska man släppa en trailer ska man vara beredd att bidra med mer info efter minst en månad igen imo, annars ska man låta bli

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in