2012-12-31, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Vi fick lite nya bilder på julafton eller hur? då kanske vi får en massa jävla nya nu? De säger väl inte när de släpper bilder förtom ibörjan av väntan?`

Okej, Kan du säga det en gång till utan all sarkasm. LOL
2012-12-31, 03:12
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fast man tycker ju att den rasistiska aspekten borde ha växt bort vid det här laget
Mmh, det skulle man väl tro.
Citat:
Sen att man inte kan finna sig i en karaktär ännu är ju inte så konstigt, spelet har ju inte ens släppts än
Klart det. Men vi har fått det grundläggande i deras personligheter
2012-12-31, 03:20
Medlem
madderfackers avatar
Citat:
Fast som jag skrev på sidan innan så står det klart och tydligt i GI:s artikel att Trevor kommer att kunna flyga från första början då han är gammal krigsveteran, allt man behöver göra när man börjar spela som honom är att hitta ett plan, och jag tvivlar på att enda stället på hela kartan som man kan hitta flygplan på är på flygplatser

http://fast1195.imgur.com/grand_theft_auto_5_gi_reveal

Bild 11

Jag såg att en annan hade citerat ditt inlägg om onödig utfyllnad. Det är verkligen något som jag hoppas att Rockstar inte floppar med. Att dom gör en rekordstor karta med 30% intressant innehåll. Alltså att det inte ska bli en massa onödig plats som bara gör en trött tillslut.
2012-12-31, 11:58
Medlem
MortalDiseases avatar
Jag hoppas verkligen att det kommer finnas alternativa sätt att råna bilar på, tex klättra upp på en stor lastbil med släp och sedan sparka in sidorutan för att komma in m.m
2012-12-31, 12:04
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Jag hoppas verkligen att det kommer finnas alternativa sätt att råna bilar på, tex klättra upp på en stor lastbil med släp och sedan sparka in sidorutan för att komma in m.m
Nja behöver inte vara mer än vad det var i GTA IV i mitt tycke. Varför ska man hålla på att klättra och ha sig? Räcker bra med att öppna dörren på vanligt sätt eller att sparka in rutan.
2012-12-31, 17:09
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Låter ju mer som något man ska göra i ett uppdrag, biljakt på motorvägen och sno en lastbil med värdefull last---stil.

Näe, tycker det räcker bra med det vanliga, öppna dörren och slänga ut föraren, dock skulle jag vilja se lite mer motstånd från förarna.
2012-12-31, 17:58
Medlem
Freeze89s avatar
En liten sak jag hade velat se är att när man kör cross eller MC så kanske karaktären tar på sig ett par hörlurar/kåpor för radion, om jag inte minns fel i tidigare spel så kan man höra radio utan nånting alls vilket jag störde mig på. Sen för att göra det lite roligare så kan man ändra färg och modell på dom
Senast redigerad av Freeze89 2012-12-31 kl. 18:00.
2012-12-31, 17:59
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Låter ju mer som något man ska göra i ett uppdrag, biljakt på motorvägen och sno en lastbil med värdefull last---stil.

Näe, tycker det räcker bra med det vanliga, öppna dörren och slänga ut föraren, dock skulle jag vilja se lite mer motstånd från förarna.

Ja men visst är det så. Fast lite variation och detaljberikelse kring små saker är alltid extra roligt enligt min mening.
2012-12-31, 18:01
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89
En liten sak jag hade velat se är att när man kör cross eller MC så kanske karaktären tar på sig ett par hörlurar/kåpor för radion, om jag inte minns fel i tidigare spel så kan man höra radio utan nånting alls vilket jag störde mig på. Sen för att göra det lite roligare så kan man ändra färg och modell på dom

Ja i alla fall i san andreas, GTA IV hade väl åtminstone hjälm med radio? ;-)
2012-12-31, 18:02
Medlem
Freeze89s avatar
Citat:
Ja i alla fall i san andreas, GTA IV hade väl åtminstone hjälm med radio? ;-)

Hjälmen sket man ju i, fullgas direkt var det ju som gällde när man hoppade på hojen
2012-12-31, 18:08
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89
Hjälmen sket man ju i, fullgas direkt var det ju som gällde när man hoppade på hojen

Hjälmen skyddade väl trots allt huvudet till en liten grad ifall jag kommer ihåg rätt?
2012-12-31, 18:10
Medlem
Freeze89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Hjälmen skyddade väl trots allt huvudet till en liten grad ifall jag kommer ihåg rätt?

Born to be wild!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in