2013-02-07, 12:02
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Hur menar du? Klyschig?
Njae.
Bara få med lager, typisk twist, halv-bra/dåliga dialoger & antingen överdrivna eller för minimala konsekvenser för de uppdrag man spelar som då påverkar resten av storyn.
2013-02-07, 12:04
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Njae.
Bara få med lager, typisk twist, halv-bra/dåliga dialoger & antingen överdrivna eller för minimala konsekvenser för de uppdrag man spelar som då påverkar resten av storyn.

En repetition av de förra spelen med andra ord.

Minns du bankuppdraget i GTA IV? Tänk om man kunde ha liknande avancerade uppdrag i GTA V, fast många!
2013-02-07, 12:10
Medlem
Kickexs avatar
Citat:

Minns du bankuppdraget i GTA IV? Tänk om man kunde ha liknande avancerade uppdrag i GTA V, fast många!
Kul uppdrag, indeed. Men som med allt så funkar det bara till en viss mängd.
2013-02-07, 12:26
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Kul uppdrag, indeed. Men som med allt så funkar det bara till en viss mängd.

Jo, men om det man gör under uppdrag påverkar resten av ens singleplay. Typ att man kan välja att blåsa sina kumpaner osv. Det vore intressant. Lite karma-stuk.
2013-02-07, 12:27
Medlem
MachoSites avatar
Citat:

Det är väl sagt att gta v ska handla mer om bankrån, liknande three leaf cover i gta iv.
2013-02-07, 12:36
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachoSite
Det är väl sagt att gta v ska handla mer om bankrån, liknande three leaf cover i gta iv.

Jag vet inte. Är inte så påläst kring vad som sagts men om det är så så är det ju intressant!
2013-02-07, 13:04
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachoSite
Bankrånet var ju det roligaste uppdraget i IV så detta kan ju bli mumma
2013-02-07, 13:54
Medlem
yedis avatar
Kom på en grej jag saknat i GTA IV multiplayer.
Att spela i "blindo". Alltså att inte kunna så på kartan var de andra är, det kanske bara står att de är i närheten och hur många de är men inte exakt var personerna står.

Tänk er att hoppa in i en parkerad bil och gömma sig där. De andra spelarna varken ser en eller vet att du sitter där men helt plötsligt hoppar man ur bilen med granatgeväret på axeln och köttar sina motståndare!
2013-02-07, 14:17
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Att spela i "blindo". Alltså att inte kunna så på kartan var de andra är, det kanske bara står att de är i närheten och hur många de är men inte exakt var personerna står.

Tänk er att hoppa in i en parkerad bil och gömma sig där. De andra spelarna varken ser en eller vet att du sitter där men helt plötsligt hoppar man ur bilen med granatgeväret på axeln och köttar sina motståndare!

Japp, det vore intressant att introducera. Även att man kan gömma sig i dumpsters och trashcans.
2013-02-07, 16:29
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:

Och hur hade du tänkt dig att man ska veta vilka som är ens motståndare då? Ska man fortfarande ha den lilla runda pluppen över huvudet? Då lär överraskningsmomentet försvinna rätt stenhårt. Och har man inte pluppen hur ska man veta vem ens motståndare ens är...
2013-02-07, 16:35
Medlem
Citat:

Det är också något jag har fantiserat om. Kommer ihåg en gång när jag körde IV utan blips. Det jag gjorde var att jag tog en bil och körde som de andra lagligt o prydligt och bara cirkulerade runt den lilla torgbanan. En gång kom de en kille som sprang rakt på bilen, jag bromsade, precis som en npc hade gjort, visste inte vad jag skulle göra riktigt, men killen ställde sig upp o fortsatte springa. Annars brukade jag cirkulera hela tiden och så fort det kom ngn springandes på gatan, var det gasen i botten dirr
2013-02-07, 16:43
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Tror faktiskt det är just detta dom inkluderar eftersom det är en annan liga(??) som programmerar och gör multiplayern. Men efter jag kört igenom FC3 så kommer det bli svårt att hitta spel med så bra story samt singelplayer kampanj.

Mvh

FC3? Far Cry 3? Ett roligt spel med storyn var ju riktigt larvig.. Ja, rent av dålig. Hade det varit en film hade jag stängt av efter tjugo minuter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in