2012-11-14, 22:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkhan1
Låter riktigt nice att man måste jobba hårt för sina prylar för detta kände jag aldrig i IV. Vi får hoppas!!

Det ser inte helt mörkt ut trots allt. Måste dock ha i åtanke att i praktiken känns det som att det blir för mycket jobb att "sköta" hunden med mat etc. Men om vi nu får äga hundar litar jag på att Rockstar löser det på ett grymt sätt!

Det har ju sagts om och om igen att pengar kommer att spela en stor roll och att pengar kommer att kunna spenderas på mycket mer saker samt att man måste jobba hårt för sina pengar och jag hoppas verkligen att det blir så men hur många tror att detta faktiskt stämmer?

Jag får en känsla av att oavsett vad som har sagts ang att kämpa för pengar så kommer man att få stora summor pengar rätt snabbt precis som i föregående spel

Ang hundarna så är det ju en bra tanke det där, om man nu kommer att kunna äga en hund så tror jag inte att mata/rasta hunden kommer att spela en stor roll, det kommer förmodligen gå att mata hunden bara för att men själv så tror jag bara att hunden kommer att gå runt i ens trädgård när man inte tar med den på promenad/uppdrag

Säger bara att jag inte tror att själva hundskötandet kommer att vara så avancerat med tanke på att det är första gången i Gta som det förekommer större djur än fåglar
2012-11-14, 22:22
Medlem
keluars avatar
Louisiana woman, Mississippi maaaaan!

Hoppas K-Rose, K-DST (bästa skiten i SA!) och K-Jah kommer tillbaks i V! DST hade några riktigt fina klassiker, och Rockstar har ju redan visat på god musiksmak när det gäller Ogdens Nut Gone Flake.

Men det jag undrar över är om någon luskat ut vem som gör rösten till Trevor? Hade hoppats på en drucken Jack Nicholson! Franklin låter ruggigt lik Ice Cube men jag betvivlar ändå att det skulle vara han. Han är lite väl känd vill jag mena...
2012-11-14, 22:24
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det har ju sagts om och om igen att pengar kommer att spela en stor roll och att pengar kommer att kunna spenderas på mycket mer saker samt att man måste jobba hårt för sina pengar och jag hoppas verkligen att det blir så men hur många tror att detta faktiskt stämmer?

Jag får en känsla av att oavsett vad som har sagts ang att kämpa för pengar så kommer man att få stora summor pengar rätt snabbt precis som i föregående spel
Jag känner lite samma sak. Det snabbaste sättet att tjäna grova pengar på måste ju vara genom rån och stöld - något som GTA V fokuserar på. Å andra sidan kan det finnas fler saker att spendera pengarna på i spelet, och som dessutom är dyrare än vad det tidigare varit.

T.ex exklusiva bilar & vapen som man bara kan få genom att köpa (och importera) via butiker.
2012-11-14, 22:25
Medlem
Bdks avatar
Citat:

Ang hundarna så är det ju en bra tanke det där, om man nu kommer att kunna äga en hund så tror jag inte att mata/rasta hunden kommer att spela en stor roll, det kommer förmodligen gå att mata hunden bara för att men själv så tror jag bara att hunden kommer att gå runt i ens trädgård när man inte tar med den på promenad/uppdrag

Säger bara att jag inte tror att själva hundskötandet kommer att vara så avancerat med tanke på att det är första gången i Gta som det förekommer större djur än fåglar

Då är frågan, kommer hunden få plats i stridsplanet, hur fan vet hunden att den ska veckla ut fallskärmen vid ev. Fallskärmshoppning.. Ska man helt sonika länna jycken i planet?
2012-11-14, 22:29
Medlem
meGhosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdk
Ska man helt sonika länna jycken i planet?

Ja why not.. det är ju bara en hund.
2012-11-14, 22:30
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Jag känner lite samma sak. Det snabbaste sättet att tjäna grova pengar på måste ju vara genom rån och stöld - något som GTA V fokuserar på. Å andra sidan kan det finnas fler saker att spendera pengarna på i spelet, och som dessutom är dyrare än vad det tidigare varit.

T.ex exklusiva bilar & vapen som man bara kan få genom att köpa (och importera) via butiker.

Bara det inte blir liknande som i Maffia 2
Men typ tvätta pengarna så man får mindre av vad man rånat ihop är ett sätt
2012-11-14, 22:30
Medlem
Bdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meGhost
Ja why not.. det är ju bara en hund.

True true, vid det laget har man nog 1000 offer på sitt samvete..
2012-11-14, 22:40
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Då är frågan, kommer hunden få plats i stridsplanet, hur fan vet hunden att den ska veckla ut fallskärmen vid ev. Fallskärmshoppning.. Ska man helt sonika länna jycken i planet?

Själv tror jag dock inte att man kommer att kunna ta med hunden på såna uppdrag (Om det nu visar sig att man faktiskt kan äga en hund), mer typ om man ska gå och kräva någon på pengar så har man med hunden som skydd alt att man kan bussa hunden på personen om denne försöker springa därifrån

Cosmo.Kramer länkade denna och kan verkligen rekommendera att titta, man märker på deras kroppsspråk och prat att dom är mäkta imponerade av spelet bara från att ha sett lite gameplay så alla som klagar på grafiken och tror att detta kommer bli ett dåligt spel kan ju köra upp en brandslang rakt upp i mumindalen

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2LwzlQ7vZLQ

Dom säger i princip exakt vad som står skrivet i deras artikel men ändå, roligare att lyssna på
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-14 kl. 22:50.
2012-11-14, 22:52
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Man skulle kunna bära hunden med sig i en sorts bärsele.
http://i.imgur.com/SuCCG.jpg
2012-11-14, 22:54
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Haha sant, skulle vara jävligt roligt
2012-11-14, 22:56
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Själv tror jag dock inte att man kommer att kunna ta med hunden på såna uppdrag (Om det nu visar sig att man faktiskt kan äga en hund), mer typ om man ska gå och kräva någon på pengar så har man med hunden som skydd alt att man kan bussa hunden på personen om denne försöker springa därifrån

Cosmo.Kramer länkade denna och kan verkligen rekommendera att titta, man märker på deras kroppsspråk och prat att dom är mäkta imponerade av spelet bara från att ha sett lite gameplay så alla som klagar på grafiken och tror att detta kommer bli ett dåligt spel kan ju köra upp en brandslang rakt upp i mumindalen

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2LwzlQ7vZLQ

Dom säger i princip exakt vad som står skrivet i deras artikel men ändå, roligare att lyssna på
Har på känn att det här kommer bli århundratets spel!Hundar, flygplan, en galen psykopat, en jävligt stor spelvärld osv. Det första jag kommer göra när jag får spelet är att cruisa iväg på en tillfuskad sanchez Allt kommer vara upplåst från början alltså alla delar av världen riktigt skönt så slipper man vänta med att utforska.

Sen blir det skojigaste att gå bärsärk i negerghettona med Trevor Är jävligt orolig att jag har för stora förväntningar men allt hittils har indikerat att det blir ett spel som jag gillar
2012-11-14, 22:59
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Sen skulle det vara lite kul om Michaels fru skulle ha chiuaua Gå ut och gå med den med Michael skulle vara fint.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in