Det var väl sagt att flygtransporterna inte skulle vara lika lätta att få tag på som i SA, right?
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Den enda kartan jag kan komma på som är sjukt stor är kartan i Just Cause 2, den är dock onödigt stor då den bara fylls ut med djungel och öknen men den lär väl vara liknande.
Mmh, det var en rätt så bra jämförelse.
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Vad är det första ni kommer göra när ni får spelet? Ska ni bara bränna iväg och njuta av världen först eller ska ni göra uppdrag? Jag gör som jag alltid brukar plöjer igenom storyn på nån dag för att sedan leka runt i världen.
Baserat på om man få någon info om vissa siduppdrag upphör efter en viss bit in i Storyn så kanske det ändrar mina planer för annars så är det bara att tuta och köra genom alla uppdrag innan jag njuter fullt ut av miljön samt de aktiviteter som finns.
Citat:
Ursprungligen postat av TheTruthIsInHere
Lite synd att drivkraften att låsa upp delar av stan försvunnit

Tycker det är underbart skönt. Det är inget fel med drivkraft men om alla godsaker finns i ett förbjudet område så är det bara skrattretande.
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Personligen tror jag att Franklin kommer att dö haha (om det nu är förutbestämt dvs och inget man kan påverka) han känns på något sätt mindre viktig än de andra karaktärerna
Michael har ju fru och barn
Trevor sticker ju ut som den påverkade WT-lodisen han verkar vara
Franklin verkar väldigt neutral från det vi vet hittills
Hoppas verkligen inte att Trevor dör iallafall, han verkar ju klart skönast.
Rankar lätt Trevor först, sen Michael och sist Franklin
Oavsett så skulle det vara sjukt dåligt om spelet avslutas med att man bara har en av karaktärerna kvar
Näe, Franklin lär dom hålla vid liv på grund av sin hudfärg. Dessutom så lär Michael dö eftersom det vore en större och bättre twist eftersom vad det verkar så kretsar spelet lite extra runt honom.
Dessutom så var det han som satte/sätter ihop ligan. Han har även familjeproblem. Så för att följa klyscha'ns handbok så lär han bli dödskandidaten.
Trevor lär inte dö, nej. Tror inte dom kommer ta en moraliska vägen och döda honom efter som han är det största ruttna ägget av dom alla.
((Såvida inte alla kan dö baserat på val))
Citat:
Ursprungligen postat av fabiann3
Får väl börja spara cash så man har råd till spelet
jag har inte läst så mycket om det, men kommer dom ha MP?
Ja juste... Sedan gällde det ju pengar..
Nåja.
Det kommer vara MP. Dessvärre har dom varit ytterst fåordiga om det..