2012-12-30, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheTruthIsInHere
Något jag har saknat är att kunna köra med ratt och pedal (PC). Är det någon som vet om det kommer bli möjligt?

Det är möjligt i gta 4 så varför inte?
2012-12-30, 15:30
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Stämmer! Har för mig att flygplatserna kommer vara stängda eller så får man ******när man besöker dom.

Fast som jag skrev på sidan innan så står det klart och tydligt i GI:s artikel att Trevor kommer att kunna flyga från första början då han är gammal krigsveteran, allt man behöver göra när man börjar spela som honom är att hitta ett plan, och jag tvivlar på att enda stället på hela kartan som man kan hitta flygplan på är på flygplatser

http://fast1195.imgur.com/grand_theft_auto_5_gi_reveal

Bild 11
2012-12-30, 16:18
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Stämmer! Har för mig att flygplatserna kommer vara stängda eller så får man ******när man besöker dom.
Jo men det är ju bekräftat att man kan flyga med Trevor från början. Annars hoppas jag att det är som i GTA SA där man kan hoppa in i flygplatsen genom att ta bilen mot muren för att sedan klättra in. Flygplan är nog bland det roligaste i GTA . Tänk er att när ni spelar MP att ha dogfights med ett litet propellerplan från andra världskriget
2012-12-30, 17:36
Medlem
Tillför inget men... FAN VA JAG LÄNGTAR!!!!! Kan dom inte åtmindstånde släppa kartan så man kan planera lite rutter
2012-12-30, 21:42
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Något jag har saknat är att kunna köra med ratt och pedal (PC). Är det någon som vet om det kommer bli möjligt?
Det saknat jag lite på IV, jag testade och det gick att styra med ratten men pedalerna funkade inte så man fick gasa med knapparna på ratten
Då är det ps3 jag kör på så de får gärna fixa det till den. Fast inte jätteviktigt för när man hoppat ur bilen vill man hellre ligga i soffan med kontrollen
2012-12-30, 22:18
Medlem
Kickexs avatar
Det var väl sagt att flygtransporterna inte skulle vara lika lätta att få tag på som i SA, right?

Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Den enda kartan jag kan komma på som är sjukt stor är kartan i Just Cause 2, den är dock onödigt stor då den bara fylls ut med djungel och öknen men den lär väl vara liknande.
Mmh, det var en rätt så bra jämförelse.
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Vad är det första ni kommer göra när ni får spelet? Ska ni bara bränna iväg och njuta av världen först eller ska ni göra uppdrag? Jag gör som jag alltid brukar plöjer igenom storyn på nån dag för att sedan leka runt i världen.
Baserat på om man få någon info om vissa siduppdrag upphör efter en viss bit in i Storyn så kanske det ändrar mina planer för annars så är det bara att tuta och köra genom alla uppdrag innan jag njuter fullt ut av miljön samt de aktiviteter som finns.
Citat:
Lite synd att drivkraften att låsa upp delar av stan försvunnit
Tycker det är underbart skönt. Det är inget fel med drivkraft men om alla godsaker finns i ett förbjudet område så är det bara skrattretande.
Citat:
Personligen tror jag att Franklin kommer att dö haha (om det nu är förutbestämt dvs och inget man kan påverka) han känns på något sätt mindre viktig än de andra karaktärerna

Michael har ju fru och barn
Trevor sticker ju ut som den påverkade WT-lodisen han verkar vara
Franklin verkar väldigt neutral från det vi vet hittills

Hoppas verkligen inte att Trevor dör iallafall, han verkar ju klart skönast.

Rankar lätt Trevor först, sen Michael och sist Franklin

Oavsett så skulle det vara sjukt dåligt om spelet avslutas med att man bara har en av karaktärerna kvar
Näe, Franklin lär dom hålla vid liv på grund av sin hudfärg. Dessutom så lär Michael dö eftersom det vore en större och bättre twist eftersom vad det verkar så kretsar spelet lite extra runt honom.
Dessutom så var det han som satte/sätter ihop ligan. Han har även familjeproblem. Så för att följa klyscha'ns handbok så lär han bli dödskandidaten.
Trevor lär inte dö, nej. Tror inte dom kommer ta en moraliska vägen och döda honom efter som han är det största ruttna ägget av dom alla.
((Såvida inte alla kan dö baserat på val))

Citat:
Ursprungligen postat av fabiann3
Får väl börja spara cash så man har råd till spelet

jag har inte läst så mycket om det, men kommer dom ha MP?
Ja juste... Sedan gällde det ju pengar..
Nåja.
Det kommer vara MP. Dessvärre har dom varit ytterst fåordiga om det..
2012-12-30, 22:54
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Näe, Franklin lär dom hålla vid liv på grund av sin hudfärg. Dessutom så lär Michael dö eftersom det vore en större och bättre twist eftersom vad det verkar så kretsar spelet lite extra runt honom.
Dessutom så var det han som satte/sätter ihop ligan. Han har även familjeproblem. Så för att följa klyscha'ns handbok så lär han bli dödskandidaten.
Trevor lär inte dö, nej. Tror inte dom kommer ta en moraliska vägen och döda honom efter som han är det största ruttna ägget av dom alla.
((Såvida inte alla kan dö baserat på val))

Det där med att Michael kan dö pga att han har en stor roll har du förvisso rätt i men själv hoppas jag verkligen inte att det blir så, att döda Franklin pga hans hudfärg eller inte är detsamma (jävligt löjligt dock om det skulle vara anledningen till att Rockstar höll honom vid liv) men han verkar i mina ögon den mest ointressanta karaktären hittills

Samtidigt som jag tycker att det skulle vara intressant att alla karaktärerna kan dö beroende på val man gör så är det ju lite läskigt, vill ju verkligen inte förlora sin favorit vem det nu blir

Innan folk börjar skrika "vart har du läst detta????", jag bara spekulerar, inget officiellt.
2012-12-31, 00:32
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
att döda Franklin pga hans hudfärg eller inte är detsamma (jävligt löjligt dock om det skulle vara anledningen till att Rockstar höll honom vid liv) men han verkar i mina ögon den mest ointressanta karaktären hittills
Dom lär inte riskera att få rasistiskt-anklagande feedback.
Men han är sannerligen den minst intressanta karaktären.
Tyvärr så kan jag inte finna mig i någon av dom men man kan inte alltid få vad man vill ha.
Citat:
Samtidigt som jag tycker att det skulle vara intressant att alla karaktärerna kan dö beroende på val man gör så är det ju lite läskigt, vill ju verkligen inte förlora sin favorit vem det nu blir
Precis.
2012-12-31, 02:03
Medlem
Hoppas att vi får nå nytt på nyår
2012-12-31, 02:11
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Hoppas att vi får nå nytt på nyår
Vi fick lite nya bilder på julafton eller hur? då kanske vi får en massa jävla nya nu? De säger väl inte när de släpper bilder förtom ibörjan av väntan?`
2012-12-31, 02:27
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Dom lär inte riskera att få rasistiskt-anklagande feedback.
Men han är sannerligen den minst intressanta karaktären.
Tyvärr så kan jag inte finna mig i någon av dom men man kan inte alltid få vad man vill ha.

Fast man tycker ju att den rasistiska aspekten borde ha växt bort vid det här laget, vafan dom väljer ju till och med att ta med djur in i ett Gta-spel för första gången...

Sen att man inte kan finna sig i en karaktär ännu är ju inte så konstigt, spelet har ju inte ens släppts än
2012-12-31, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Vi fick lite nya bilder på julafton eller hur? då kanske vi får en massa jävla nya nu? De säger väl inte när de släpper bilder förtom ibörjan av väntan?`

Skrev det förrut att jag hoppades på nya bilder vid nyår.
Senast redigerad av Ufc123 2012-12-31 kl. 02:52.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in