2012-12-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sveensson
Man får ta allt med en nypa salt! Tror de tidigast kommer ut i December nästa år!
Tror det kommer ut 2014 , på ps4.
2012-12-05, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123
Jag säger inte att de har rätt, dock så förundras jag över hur de kan sätta ut ett datum nu utan att det är säkert med en pc version ens?
Att det kommer till PC behöver ingen ens fundera över. Det är minst lika många som spelar det på datorn som på konsoll om inte fler.
2012-12-05, 18:33
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Har det hänt något medans man varit borta?

Förrutom trailer 2

GI har släppt en stor artikel med mycket smaskig information. Leta några sidor tillbaka i tråden till 8e november så finns det länkar till artikeln.

Ot
Citat:
Nu räcker det fanimig!
Från och med nu kommer samtliga som sitter och roar sig med att gissa releasedatum få varningar och en skarp uppmaning att söka er till sidor bättre lämpade för er mentala nivå.

Den dagen med reservation för läckor någon kommer att få reda på releasedatumet kommer det antagligen att listas på någon av affärerna som R* länkar till i denna artikel:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/46011/grand-theft-auto-v-now-officially-available-for-preorder.html

Eller så kommer det upp på deras hemsida alternativt GI:s.

Mycket tveksamt till att en svensk spelbutik får informationen först.

Enda vi vet med "säkerhet" är att det kommer Q1/Q2 våren 2013.
2012-12-05, 19:15
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123
Komplett säger att gta 5 till pc kommer i december nästa år.
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=653743

Det där är bara ett datum som Komplett har satt för sättande skull.
2012-12-06, 00:55
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Att det kommer till PC behöver ingen ens fundera över. Det är minst lika många som spelar det på datorn som på konsoll om inte fler.

Skillnaden är väl att inte ens hälften av pc-spelarna betalar för sig...
2012-12-06, 01:04
Medlem
Schmohawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Tror det kommer ut 2014 , på ps4.

Du tror alltså att GTA 5 kommer till PC... på PS4? Tillfälligt kromosomtapp eller?
2012-12-06, 01:38
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
kromosomtapp, njaee hur gör man det? missförstod hans inlägg.

Du menar att det kommer en portning till både pc och ps4 då förmodar jag? Intressant tanke, men jag tror att next-gen konsolerna kommer att få en egen titel, d.v.s Gta 6. Eller ja, undantaget är väl wii u då. Kanske.
2012-12-06, 21:12
Medlem
Kastrullhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Skillnaden är väl att inte ens hälften av pc-spelarna betalar för sig...

Jäkligt tråkigt att det är så, att folk inte inser att man ska betala för sig.

Varit lite information nu på senaste, nu får det gärna komma en infovåg igen!
2012-12-06, 21:18
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullhund
Jäkligt tråkigt att det är så, att folk inte inser att man ska betala för sig.

Varit lite information nu på senaste, nu får det gärna komma en infovåg igen!

De kanske sitter och kodar för fullt nu och försöker förverkliga allt de har lovat.

Jag trodde att Rockstar skulle peppa på som fasen och sen boom släppa ett releasedatum men ack så fel man kan ha. Verkar bli tyst ett par månader nu ... igen :/
2012-12-06, 22:21
Medlem
Kastrullhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
De kanske sitter och kodar för fullt nu och försöker förverkliga allt de har lovat.

Jag trodde att Rockstar skulle peppa på som fasen och sen boom släppa ett releasedatum men ack så fel man kan ha. Verkar bli tyst ett par månader nu ... igen :/

Får hoppas det, skulle vara oerhört roligt att kunna spela GTA V på datorn! Men jag menar, de släppte trots allt inte RDR på PC, så man vet ju aldrig.

Jo, blir säkert som du säger, att det blir tyst ett tag nu igen och sen blir det mer information igen!
2012-12-07, 00:55
Medlem
Nu när rockstar ligger lågt med GTA 5 .........så ligger jag också lågt med GTA 5
2012-12-07, 08:04
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
Nu när rockstar ligger lågt med GTA 5 .........så ligger jag också lågt med GTA 5

Samma här. Försöker att inte tänka på spelet så mycket även om man kikar in i denna tråd då och då.
Men va fan, nu är de December. Tiden bara flyger förbi.

Vad brukar ni göra när ni klarat spelet?
Själv har jag ganska mycket fantasi och brukar hitta på egna scenarion.
Oftast att jag är en hitman. Kan tex börja föfölja en bil och vid ett rödljus svänga upp och blockera den för att sedan stiga ur och spreja hela bilen och människan i den med Ak:n.

Är mellan 25-30 men tycker fan det är kul fortfarande att sitta och hitta på egna grejer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in