2012-02-20, 14:30
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passaten
Tidningen Gamereactor har också det datumet i senaste numret.

Finns fortfarande inget officiellt uttalande om datumet hos Rockstar så glöm allt vad du läst om releasedatum tills du får det bekräftat
2012-02-22, 18:32
Medlem
Mr-Zods avatar
Undrar hur många trailers det kommer? 2, 4?
Men som sagt ingen vet finns inte mycket att diskutera om förrens det kommer en ny trailer eller ny info, vilket R* sa skulle vänta ett par månader tills MP3 är utgivet och färdigt see you then.....
2012-02-22, 18:52
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Finns fortfarande inget officiellt uttalande om datumet hos Rockstar så glöm allt vad du läst om releasedatum tills du får det bekräftat

När det dyker upp sånna här datum ute i tidningar och på sidor där man kan förhandsboka spelet osv. Det handlar bara om en sak, nämligen att dra till sig besökare/binda upp förhandsbokningar.

Vidrigt gjort av företagen som bara hittar på ett datum för sin egen vinnings skull!!
2012-02-23, 03:10
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindWalker86
Såg på Discshop att det släpps 2012-05-24..

Någon som vet om det stämmer?

Mvh MindWalker86

Var ser du det? Går jag in på discshop.se så står det "Under 2013".
2012-02-23, 12:19
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Var ser du det? Går jag in på discshop.se så står det "Under 2013".

Dom har ändrat, de stod ett exakt datum förut
2012-02-24, 03:48
Medlem
Har läst cirka 20 sidor bakåt här, så nej, jag tänker inte fråga efter nåt release datum Men måste fråga er som vill ha spelet i oktober och vissa som till och med vill ha det till jul. Mår ni bra? Hellre att spelet kommer nästa månad än om 10 månader haha, jag längtar i alla fall så mycket att det gör ont i själen, och värre blir det när man sätter på GTA IV.

Men angående det jag läst och av trailern att döma så ser det riktigt lovande ut. Finns så mycket jag vill att de ska fixa på nästa GTA, men att det är mer "country" gör allt så jäkla mycket bättre. Saknar tiden då man tog en bil eller en motorcykel med CJ, satte på K-Rose och bara körde runt i dalarna och allt vad det var, gamla goda minnen! Ska nog f
2012-02-24, 04:07
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=FRD4llFxOzA&annotation_id=annotation_33442 0&src_vid=eewX3uhCNkQ&feature=iv - vad tror ni om detta?
2012-02-24, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamking
http://www.youtube.com/watch?v=FRD4llFxOzA&annotation_id=annotation_33442 0&src_vid=eewX3uhCNkQ&feature=iv - vad tror ni om detta?

Orgasm om det stämmer!
2012-02-24, 12:11
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamking

Har ju kommit ut en liknande video förut, jag är som alltid tveksam men vem vet.

Uppenbarligen så är ju inte spelet klart på länge men om det där verkligen är ett klipp på hur gta kan tänkas se ut, någon mer som reagerade på att det såg ganska stelt ut?
Och då pratar jag om gubben i bilen, när bilen svänger i början och när han bromsar.

Jag skulle verkligen hata Rockstar om bilhandlingen blir tex som i saints row
Senast redigerad av Reggaeman 2012-02-24 kl. 12:27.
2012-02-24, 13:53
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Har ju kommit ut en liknande video förut, jag är som alltid tveksam men vem vet.

Uppenbarligen så är ju inte spelet klart på länge men om det där verkligen är ett klipp på hur gta kan tänkas se ut, någon mer som reagerade på att det såg ganska stelt ut?
Och då pratar jag om gubben i bilen, när bilen svänger i början och när han bromsar.

Jag skulle verkligen hata Rockstar om bilhandlingen blir tex som i saints row

Det stod Big Smokes House i San Andreas typsnitt Det är så fake.
2012-02-24, 15:01
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Det stod Big Smokes House i San Andreas typsnitt Det är så fake.

Lutar också åt det hållet, det såg fake ut. Bilen såg väldigt seg ut att svänga också, nästan som i Saints Row.
2012-02-24, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Lutar också åt det hållet, det såg fake ut. Bilen såg väldigt seg ut att svänga också, nästan som i Saints Row.

Jo, jag lutar faktiskt också åt det hållet. Men annars ser det faktiskt rätt så verkligt ut, men självklart, det är fortfarande spekulationer, tror inte på något sånt förrän Rockstar själva kommit ut med något. Sökte även efter en annan trailer, men de jag har hittat har typ Rockstar tagit bort, eller så. Men jag hoppas på en ny trailer snart, är så satans sugen på att få se den. Har kollat på den första cirka 20 gånger och har fortfarande inte fått nog av den!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in