2012-11-25, 20:47
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag behöver bara tre saker för att kunna roa mig i GTA V;
1. Redskap för att kunna bakbinda människor (Handbojor, silvertejp, rep, etc)
2. Prostituerade kvinnor
3. Bensin som går att hälla ut varsomhelst, och som går att tända eld på.

Favoritsysslan i Red Dead Redemption var f.ö. att bakbinda horor med rep, slänga de över hästryggen och rida ut till tågrälsen för att sedan placera de på rälsen och invänta tåget.
Ettan tror jag att du kan glömma.

Ang. RDR så var det kul till en början att "leka" med folk på så sätt men efter 4 gånger så var det inte kul längre.
2012-11-25, 21:38
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Ettan tror jag att du kan glömma.

Ang. RDR så var det kul till en början att "leka" med folk på så sätt men efter 4 gånger så var det inte kul längre.

Hur mycket jag än skulle vilja att ha med det så håller jag nog med dig, att kunna bakbinda människor verkar inte så troligt i Gta V TROTS att den möjligheten fanns med i RDR men som med de flesta jämförelser med Gta och RDR så slutar det oftast med att man kommer överens om att det är olika tidsåldrar och därför funkar inte allt som finns i RDR i Gta.

Punkt 2-3 är däremot bekräftade
2012-11-25, 21:58
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Hur mycket jag än skulle vilja att ha med det så håller jag nog med dig, att kunna bakbinda människor verkar inte så troligt i Gta V TROTS att den möjligheten fanns med i RDR men som med de flesta jämförelser med Gta och RDR så slutar det oftast med att man kommer överens om att det är olika tidsåldrar och därför funkar inte allt som finns i RDR i Gta.
Ja och att det inte redigt är deras stil att binda & kidnappa folk.

Jag menar tanken att Trevor skulle binda fast en prostituerad i en källare efter en skön deal är rätt så sannolikt men det är ingen bild man kan tänka sig när man ser på Michael eller Franklin...

Men det är en stor chans att man ska kidnappa någon i ett uppdrag men det är en helt annan sak...
2012-11-25, 22:07
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Något jag tyckte var sämst i GTA IV var att Nico inte kunde klättra bra! Man borde kunna gå en parcourkurs (Tänk Tony Hawk American Wasteland) i V!

Haha ja det hade varit så underbart. "And now, ze shimmy. Voila!"
2012-11-25, 23:44
Medlem
Mufffs avatar
Nu har även jag börjat lira San Andreas för att stilla abstinensen. Fy satan va lång denna vinter kommer kännas.
2012-11-26, 01:18
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Nu har även jag börjat lira San Andreas för att stilla abstinensen. Fy satan va lång denna vinter kommer kännas.

Äh, det känns som det nu men tänk såhär, det är ny månad om fem dagar och snabbt som ögat är det jul och nyårsafton försvinner lika fort den, sen är det nytt år som förmodligen kommer ge oss lite ny info om Gta V.

Jag känner emellanåt likadant att den här vintern kommer kännas lång men fuck, tiden går fort trots allt
2012-11-26, 01:19
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Punkt 2-3 är däremot bekräftade

Bekräftade var?
2012-11-26, 01:38
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Bekräftade var?
Protistuerade kvinnor kan man skymta i någon av trailersernana(Hur fan säger man trailer i bestämd form, plural?), och att hälla ut bensin och sedan tända eld på't är bekräftat i bl.a. GameInformers artikel.
2012-11-26, 01:40
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Bekräftade var?

Prostituerade syns i första trailern

http://www.igta5.com/images/gta-5-trailer-1-picking-up-chicks.jpg

och att kunna hälla ut bensin med en bensindunk beskrivs i IGN:s artikel, de fick se det i gameplay-form under deras demonstration av Gta V

http://fast1195.imgur.com/grand_theft_auto_5_gi_reveal

samt att en smakprov visas i andra trailern

http://www.igta5.com/images/trailer-2-oh-no-its-on-fire.jpg
2012-11-26, 02:37
Medlem
Presentpappers avatar
Att kunna fjutta eld på människor med hjälp av bensin vore ju faktiskt rätt skoj.
Kommer ihåg när man spelade Postal 2 och brukade tända eld på folk och sedan släcka genom att pissa på dem.
2012-11-26, 02:54
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Protistuerade kvinnor kan man skymta i någon av trailersernana(Hur fan säger man trailer i bestämd form, plural?), och att hälla ut bensin och sedan tända eld på't är bekräftat i bl.a. GameInformers artikel.

Trailrarna låter bäst i mina öron!
Hoppas det går att hälla ut och tända eld på bensin när man vill i free roam, och inte bara under vissa uppdrag.

Sannolikheten att det inte skulle finnas med köpbara horor i ett GTA-spel är ungefär lika låg som att Farmen-Qristina skulle vinna miss universum 2013. Köpa ett luder och sedan döda henne efteråt är ju en av de mest klassiska och långlivade GTA-sysselsättningar som finns!
2012-11-26, 07:10
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Är det bara jag som kommer köra igenom sakta men säkert och inte hetsa igenom uppdragen?

Snart 10.000 Visningar på tråden!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in