2012-11-14, 21:59
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkhan1
Just det jag tänkte

Någon som vet om Rockstar officiellt gått ut med att man kan äga hundar eller är det bara spekulationer?

Dom har gått ut med att det kommer att finnas hundar med i spelet dock inget om att man kan äga en hund. Dom har också nämnt flertalet gånger att man kommer använda alla pengar men tjänar mycket mer och att det kommer finnas saker som man får jobba hårt för och kan känna sig "stolt" över att man har köpt. Man kanske kan köpa hundar?
2012-11-14, 22:00
Medlem
Jävla bra trailer, action och Trevor som står och stampar på en kille, vad mer kan man begära! Coolt om det nu är Ice Cube som gör rösten till Franklin!
2012-11-14, 22:01
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Just det jag tänkte

Någon som vet om Rockstar officiellt gått ut med att man kan äga hundar eller är det bara spekulationer?
http://i.imgur.com/ic03p.jpg
2012-11-14, 22:03
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Just det jag tänkte

Man kan väll inte helt dementera det då gameinformer skriver detta "her we see franklin and his dog" i trailern och dom har fått en demo av spelet.

Källa: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/11/14/breaking-down-the-gta-v-trailers.aspx
2012-11-14, 22:04
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Jävla bra trailer, action och Trevor som står och stampar på en kille, vad mer kan man begära! Coolt om det nu är Ice Cube som gör rösten till Franklin!

Kan garantera att Ice Cube inte gör rösten, Rockstar gick ju ut med att inte ha några kända personer för att göra röster (förutom om det är någon tidigare känd som har gjort en röst från ett tidigare spel som är med)
2012-11-14, 22:05
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2LwzlQ7vZLQ
2012-11-14, 22:06
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Man kan väll inte helt dementera det då gameinformer skriver detta "her we see franklin and his dog" i trailern och dom har fått en demo av spelet.

Källa: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/11/14/breaking-down-the-gta-v-trailers.aspx

Fast fått en Demo har dom väl inte, snarare fått testa en gång?

Känns ju som att annars hade vi fått se mycket mer än det som har släppts hittils
2012-11-14, 22:08
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Känns ju som att annars hade vi fått se mycket mer än det som har släppts hittils
Demo som i demonstration och inte demonstrations version av spelet
2012-11-14, 22:08
Medlem
zundells avatar
Citat:

Dom fick väl inte ens testa det? Utan fick kolla på när en Rockstaranställd spelade?
2012-11-14, 22:10
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:

Självklart har de fått en demo. Nej, inte en skiva med spelet de får ta med sig hem och spela hur mycket som helst. Snarare att de är på en privat visning när nån annan lirare spelar spelet... fattaru?
2012-11-14, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Dom har gått ut med att det kommer att finnas hundar med i spelet dock inget om att man kan äga en hund. Dom har också nämnt flertalet gånger att man kommer använda alla pengar men tjänar mycket mer och att det kommer finnas saker som man får jobba hårt för och kan känna sig "stolt" över att man har köpt. Man kanske kan köpa hundar?
Låter riktigt nice att man måste jobba hårt för sina prylar för detta kände jag aldrig i IV. Vi får hoppas!!

Citat:
Ursprungligen postat av Kiku

Det ser inte helt mörkt ut trots allt. Måste dock ha i åtanke att i praktiken känns det som att det blir för mycket jobb att "sköta" hunden med mat etc. Men om vi nu får äga hundar litar jag på att Rockstar löser det på ett grymt sätt!
2012-11-14, 22:15
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Låter riktigt nice att man måste jobba hårt för sina prylar för detta kände jag aldrig i IV. Vi får hoppas!!

Det ser inte helt mörkt ut trots allt. Måste dock ha i åtanke att i praktiken känns det som att det blir för mycket jobb att "sköta" hunden med mat etc. Men om vi nu får äga hundar litar jag på att Rockstar löser det på ett grymt sätt!
Tror inte att du behöver sköta hunden om vi får ha hundar. Då man inte själv kommer behöva mat osv. Men skulle vara roligt att lägga pengar på mat till hunden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in