Citat:
Ursprungligen postat av
DrAg00nEn
Har gjort lite efterforskning och det är inte preload filen som nån har hackat. Den är ännu ospelbar.
Däremot bilden som någon tidigare postat är tagen från:
Vilket ser ut som nåt ställe där skivorna trycks upp eller dylikt.
Skönt att det inte är preload filen som hackats, eftersom den är såpass välspridd nu. Jag tyckte som sagt var att två dagar var alltför snabbt för att hacka den.
Citat:
Ursprungligen postat av
WalterSullivan
Fatta om man hade några ex av dem där skivorna nu, priset skulle nog gå högre än ett kilo rent kokain

Nja, känner inte till kokainpriset i Sverige men det borde väl röra sig om 800-1000 kronor grammet. En bluray skiva väger väl ca 80 gram per styck (utan box) och spelet kommer på en eller är det två? (Borde räcka med en) så 64-80000 kronor för motsvarande mängd kokain. Låter lite högt faktiskt...
Jag har kollat upp min PS3 och konstaterar att jag enbart har 50 GB fritt på den (av 300 GB) vilket gör mig lite orolig för platsbrist. Har en d-a massa spel (ca 150) jag fått genom mitt Playstation+ medlemskap som jag kan radera men jag är lite ovillig att radera spel jag kanske inte kan få tillbaks om jag raderar

Kan iofs radera några av de spel jag köpt och har på skiva men inte spelar längre men den tiden den sorgen.
Ytterligare en notering, det första spel jag köpte och installerade på min PS3 var GTA IV, nu verkar det som om GTA V blir det sista spelet vilket är ganska passande...