2012-11-25, 03:18
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johancarl
Kommer man kunna peka fingret mot folk ?
Yes det ska man kunna, kolla trailer 2 så ser man att Franklin(?) gör det + rockstar själva har sagt det tidigare i någon artikel.
2012-11-25, 03:38
Medlem
NorthSNKRs avatar
Kul om man i Franklins skepnad kommer kunna ta jobb som limochaufför.
Glida runt i en fet USA-limo och köra olika kändisar till de glammiga festerna...
Brudar som står upp genom takluckan och festar och tjoar när man kör längs med Hollywood Blv...
Stanna längs vägen och plocka upp folk som kändisen vill ha med i limon... köra förbi nån langare och ordna lite nässniff...

Och inte minst: Tillslut lacka ur när nån jobbig kändis drygar sig därbak, kidnappar denne och kör ut till Trevor för lite skoj!
2012-11-25, 08:18
Medlem
Kariminells avatar
I Vice City kunde man göra ett hopp åt sidan, typ som målvakter gör, om bilar kom för nära!
Det kunde man dock inte göra på SA, jag försökte många gånger med CJ men negern hoppade aldrig åt sidan som Tommy gjorde.

Det hade ju vart gott om den lilla grejen kom med i spelet.
2012-11-25, 10:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Yes det ska man kunna, kolla trailer 2 så ser man att Franklin(?) gör det + rockstar själva har sagt det tidigare i någon artikel.

www.igta5.com/images/franklinsportscar.jpg

Ingen som har några åsikter ang detta?

https://www.flashback.org/sp40537111
2012-11-25, 17:23
Medlem
Kommer det vara blod i detta GTA då? asså verkligen blod när man skjuter någon så ska det fan spruta, tycker det senaste tiderna så har spelen blivit så slappa på sådant
2012-11-25, 17:35
Medlem
Flaskpost23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
Kommer det vara blod i detta GTA då? asså verkligen blod när man skjuter någon så ska det fan spruta, tycker det senaste tiderna så har spelen blivit så slappa på sådant

Inte när man skjuter någon men om du slår med ett basebollrack i Vice City när någon ligger ner, då kommer det en massa blod ska jag säga dig.
IV kom det inte något alls
2012-11-25, 17:45
Medlem
Man får hoppas att de tar efter Max Payne 3 med blod och skotthål.
2012-11-25, 18:14
Medlem
Jag saknar det råa i spelen, dom tar bort allt sånt för att småbarn ska kunna spela och känna sig bekväma tror man ju
2012-11-25, 18:25
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
Jag saknar det råa i spelen, dom tar bort allt sånt för att småbarn ska kunna spela och känna sig bekväma tror man ju
Det är faktiskt lite synd. Kommer ihåg tiden när jag spelade postal härliga tider Sen så tycker jag inte att GTA behöver vara råare än SA. Perfekt mängd våld. GTA IV spelade jag med min kusin som är 5. Vi cruisade bara runt och han såg inget rått eller våldsamt. Vilket som kan vara ganska skönt att slippa rått våld ibland. Medan andra dagar när det varit lite jobbigt har jag en lust att kniva horor Finns inget skönare än att slå sig ned och döda horor med kniv efter en tuff dag. Vet inte varför jag gör det med kniv är bara en speciell känsla. Sen så hoppas jag att man precis som i RDR kan kidnappa folk. Tänka vad skoj att sätta in typ tio personer med handbojor i en skåpbil. Sen far man ut i öknen och slaktar.
2012-11-25, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Det är faktiskt lite synd. Kommer ihåg tiden när jag spelade postal härliga tider Sen så tycker jag inte att GTA behöver vara råare än SA. Perfekt mängd våld. GTA IV spelade jag med min kusin som är 5. Vi cruisade bara runt och han såg inget rått eller våldsamt. Vilket som kan vara ganska skönt att slippa rått våld ibland. Medan andra dagar när det varit lite jobbigt har jag en lust att kniva horor Finns inget skönare än att slå sig ned och döda horor med kniv efter en tuff dag. Vet inte varför jag gör det med kniv är bara en speciell känsla. Sen så hoppas jag att man precis som i RDR kan kidnappa folk. Tänka vad skoj att sätta in typ tio personer med handbojor i en skåpbil. Sen far man ut i öknen och slaktar.
Tycker i alla fall att det ska finnas inställningar om man ska ha blod eller inte, men då ska det fan vara blod asså
2012-11-25, 20:34
Medlem
Kickexs avatar
Många av er verkar inte behöva uppdrag för era fantasier ta över det mesta verkar det som
2012-11-25, 20:42
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Många av er verkar inte behöva uppdrag för era fantasier ta över det mesta verkar det som
Jag behöver bara tre saker för att kunna roa mig i GTA V;
1. Redskap för att kunna bakbinda människor (Handbojor, silvertejp, rep, etc)
2. Prostituerade kvinnor
3. Bensin som går att hälla ut varsomhelst, och som går att tända eld på.

Favoritsysslan i Red Dead Redemption var f.ö. att bakbinda horor med rep, slänga de över hästryggen och rida ut till tågrälsen för att sedan placera de på rälsen och invänta tåget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in