Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Man kunde köra tågen i GTA:SA. Jag minns att jag alltid lyckades spåra ur i mitten av ingenstans. Sjukligt frustrerande.
EDIT2:
Eller förlåt, du kanske syftade på det där med att stå på tågtaket - inte att köra tåget själv?
Just det
Dessutom så brukade jag aldrig köra dom.
Det kändes för kontrollerat x)
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Osäker på om man ens kunde komma upp på tågtaken i Gta SA men man kunde stå på de låga vagnarna utan att trilla av, varför jag tog upp det var för att ställde man sig på ett biltak i Gta IV så trillade man av så fort bilen började röra på sig, hoppas bara att man ska kunna tågsurfa alt kunna gå ombord på tåget
Jo man kunde komma upp på dom, inte för att det var mycket till nytta, men ändå.
Jag tycker inte heller att man ska kunna stå på bilar medans som kör. Jag föredrar reaktionen som hände i IV eftersom annars skulle det bli för mycket likt SA då man kunde stå på ena vingen av ett plan medans den andra flög när man körde 2 players...
Att man skulle kunna hålla i sig i biltaket hade varit en annan grej dock. Men något liknande kan vi nog räkna med, då vi har sett bilder på gubbarna när dom klänger sig fast på bilarna.
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Man skulle ju kunna hålla sig kvar på taket. Jag vill kunna svänga med tågen till olika spår köra in på en bangård och koppla på en bensin tank rulla iväg med tåget mot staden hoppa av tåget byta till en annan karaktär som ligger uppe på en höjd och skuta hål på tanken

Hur det är med byte när det kommer till FR vet vi ju inte än. Så jag nöjer mig med detta som (svar?) då jag inte vill uttala mig för tidigt eftersom det känns att det önskemålet innehåller många brister