2012-11-16, 00:59
Medlem
tripptamins avatar
* Michael

Michael is a retired bank robber, who made a deal with the FIB and is currently in the witness protection program.
Lives in a mansion in Rockford Hills (based on real-life Beverly Hills).
Married to wife Amanda, and has a teenage daughter named Tracy and teenage son Jimmy.

* Trevor

Former military pilot
Lives in a trailer in Blaine County (desert).
Used to work a few bank jobs with Michael back in the day

* Franklin

Early 20s, works at a luxury car dealership.
In the demo, he was driving around Vespucci Beach in his 9F (equivalent to Audi R8).
2012-11-16, 01:09
Medlem
tripptamins avatar
Info om alla bilar som finns i GTA 5.

Screenshots finns i länken.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=532469
2012-11-16, 01:10
Medlem
Reggaemans avatar
Fast alla denna "nya" info är ju inte direkt ny, i princip allt du har räknat upp stod väl i GI:s artikel som släpptes 8:e November?

Kanske har fel, är fett trött
2012-11-16, 01:16
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fast alla denna "nya" info är ju inte direkt ny, i princip allt du har räknat upp stod väl i GI:s artikel som släpptes 8:e November?

Kanske har fel, är fett trött

Det stämmer säkert. Jag har inte en aning, har inte läst den själv.

Sen skrev jag aldrig att det var ny information.

Informationen kanske gör någon glad som inte läst GI:s artikel.
2012-11-16, 01:16
Medlem
Ok nu har vi fått massor med info, bilder samt en ny trailer. Bara jag som inte är hungrig på mer info nu? Nu vill jag bara ha spelet. Tycker vi har fått en klar bild över vad vi kan förvänta oss av spelet.

Som sagt det blir världens längsta vinter detta.
2012-11-16, 01:19
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Ok nu har vi fått massor med info, bilder samt en ny trailer. Bara jag som inte är hungrig på mer info nu? Nu vill jag bara ha spelet. Tycker vi har fått en klar bild över vad vi kan förvänta oss av spelet.

Som sagt det blir världens längsta vinter detta.

Spelet släpps i sommar till ps3 och xbox360. Men du kanske tänkte på nästa vinter då det kommer till PC?
2012-11-16, 01:21
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripptamin
Spelet släpps i sommar till ps3 och xbox360. Men du kanske tänkte på nästa vinter då det kommer till PC?
Rättelse: Spelet släpps i vår.
2012-11-16, 01:24
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

"Spring 2013" betyder väl senast Maj 2013 så riktigt i sommar blir det ju inte, jag siktar dock på slutet av April 2013.

Men som sagt, vi väntade över ett år på ny info efter första trailern och jag tyckte att det året gick jävligt snabbt så ett halvår är ingenting

Snart är det Decemeber och den månaden brukar gå väldigt snabbt med jul och nyår och allt sånt och sen är det nytt år och bara 4 månader kvar, går snabbt!
2012-11-16, 01:27
Medlem
Citat:

Som sagt det är vintern vi ska genomlida och på våren kommer spelet. Varför tror du att PC versionen kommer nästa vinter? Kan lika gärna komma våren 2014, så hinner Rockstar sälja rejält många spel innan snåljåparna kan tanka ner det från piratebay
2012-11-16, 01:29
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Som sagt det är vintern vi ska genomlida och på våren kommer spelet. Varför tror du att PC versionen kommer nästa vinter? Kan lika gärna komma våren 2014, så hinner Rockstar sälja rejält många spel innan snåljåparna kan tanka ner det från piratebay

Haha börja inte nu igen

Fast ja, Gta är fan ett spel man ska betala för!
2012-11-16, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha börja inte nu igen

Fast ja, Gta är fan ett spel man ska betala för!

Äh sitter man och spelar spel med ett tangentbord då får man fan tåla lite gliringar och bögskämt Nä men jag skrev snåljåparna som tankar från piratebay så det är inte riktat mot dom som köper spelet. Dessa hade ju fått spelet på samma gång som vi andra om det inte vore för just piraterna.

Men visst jag sitter ju och tankar serier och filmer som en galning så jag kanske inte ska säga så mycket, men som du säger så när det gäller GTA då betalar man och så är det bara.
2012-11-16, 01:55
Medlem
Reggaemans avatar
Sitter och kollar igenom alla bilderna som hittills har släppts och jag blir mer och mer sugen på att spela

Kolla bara på den här bilden

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20121113030026/gtawiki/images/c/c2/Mountchiliadingtav.jpg

Bara tänker mig att man tar en cross/fyrhjuling och flyger nedför sluttningen som är rakt fram i bild

Eller hoppa basejump från bergsplatån som är till vänster i bild

Eller köra jetski i forsen

Eller stå på tågbron och hoppa undan precis innan tåget kör över en och falla långt ner till vattnet

Eller börja klättra på brobalkarna för att sedan hoppa ner i vattnet bara för skojs skull

Bläääääää detta är bara en bild och jag kan få ut säkert 20 grejer till jag skulle kunna roa mig med bara i den här bilden, tänk då hur hela kartan kommer att vara

Landskapet i det här spelet kommer vara fucking episkt

FFFFFFFFFUUUUUUUUUU
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-16 kl. 01:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in