2012-11-15, 22:14
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Ja det är det verkligen. Får inte bli någon jävla Saints Row fysik av detta då dör jag!
"more like a racing game" antar att dom syftar på alla dessa NFS osv där fysiken är uberdålig.

Det är bara att hålla tummarna för att Rockstar inte är så korkade att de mixtrar för mycket med fysiken, hoppas fan att dom inser det själva
2012-11-15, 22:14
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Ja det är det verkligen. Får inte bli någon jävla Saints Row fysik av detta då dör jag!
"more like a racing game" antar att dom syftar på alla dessa NFS osv där fysiken är uberdålig.
Jag hoppas det "släpper" lätt med två-tre st sportbilar resten får vara som de är
2012-11-15, 22:15
Medlem
Exonis avatar
http://ie.ign.com/articles/2012/11/15/grand-theft-auto-5-getting-to-know-los-santos?abthid=50a54eca805e433640000015
IGNs artikel, verkar inte som något nytt har framkommit.
2012-11-15, 22:17
Medlem
GTA IV fick ju med rätta en del kritik för vissa saker, men var det något som folk i allmänhet var nöjda med så var det ju bilfysiken. Just den verkar Rockstar själva inte alls nöjda med, är inte det lite konstigt?

Antingen gör dom om detta till något helt perfekt eller så blir det pannkaka av det hela. Lite oroande är de faktiskt, men det är ju trots allt Rockstar så man kan ju hoppas på det bästa.
2012-11-15, 22:30
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
http://ie.ign.com/articles/2012/11/15/grand-theft-auto-5-getting-to-know-los-santos?abthid=50a54eca805e433640000015
IGNs artikel, verkar inte som något nytt har framkommit.

Det enda riktigt nya jag kunde hitta var att bara staden Los Santos kommer att vara lika stor som hela Liberty City, annars var det bara samma skit igen vad jag kunde se

Kom och tänka på att i princip alla bilder och båda trailers endast visar bilder tagna mitt på dagen, konstigt bara, kommer det att finnas mycket nattliv?
2012-11-15, 22:33
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
GTA IV fick ju med rätta en del kritik för vissa saker, men var det något som folk i allmänhet var nöjda med så var det ju bilfysiken. Just den verkar Rockstar själva inte alls nöjda med, är inte det lite konstigt?

Antingen gör dom om detta till något helt perfekt eller så blir det pannkaka av det hela. Lite oroande är de faktiskt, men det är ju trots allt Rockstar så man kan ju hoppas på det bästa.

Var väl väldigt många som tyckte bilhandlingen var skit i början? Jag gillade den väldigt mycket, så hoppas verkligen det inte blir något nerköp.
2012-11-15, 22:34
Bannlyst
Tyckte om IV mer än San Andreas faktiskt. Älskade verkligen IV. Förstår inte kritiken.
2012-11-15, 22:42
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Tyckte om IV mer än San Andreas faktiskt. Älskade verkligen IV. Förstår inte kritiken.

Då är vi två
2012-11-15, 22:45
Medlem
GolfWangs avatar
hörde att negern är vegiterian,, fyfan. pk jävla skit
2012-11-15, 22:48
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD

Inte jag, jag tycker att bilfysiken är dålig, men det går ju inte jämföra mot de andra GTA spelen. Det är ju som sagt en väldigt "båtig" känsla att köra bilarna i IV som de själva har sagt och bilfysiken ska ju vara så verklig som möjligt.
2012-11-15, 22:49
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang

Haha vafan spelar det för roll när man ändå inte kommer att behöva äta?

Känns som en otroligt obetydligt grej

---------------------------------------------------

Om det nu kommer att finnas andra djur än hundar i och med att det är väldigt mycket som talar för det så tänkte jag bara, vi har ju inte fått se några andra djur än hundar hittills, kommer vi att få se bilder/klipp på andra djur i Gta V innan releasen eller blir det en överraskning?

Vad tror ni?
2012-11-15, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
Hur menar du att det är pk att vara vegetarian?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in