Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
http://i.imgur.com/leNho.jpg
Ännu en talande bild gällande storleken på spelet, det är bara förställa sig att man går till fots där nere och sen går längst bort i bild. Ändå syns typ ingenting av dom stora ytorna vi ser på andra bilder. Kommer bli galet mycket att utforska
Sen jämföra det med Just Cause 2 ska man nog inte göra ändå, det ska ju vara 400 sq miles jämfört med San Andreas som är runt 15 sägs det. GTA V kanske ligger på 40-45 ungefär? Det är ändå enormt stort med tanke på hur detaljerat spelet är. JC2 är ju massa copy paste typ, inget vidare kul spel heller.
Fyfan, det första jag kommer att göra är att spela typ 5-6 uppdrag och sen kommer jag bara åka runt och
utforska!
Bergskedjorna ser ju förjävla inbjudande ut så jag kommer ju springa till fots samt köra cross genom varenda centimeter av landskapet
Precis som jag skrev lite längre bak i tråden, JC2 kartan är onödigt stor då ca 30%(grov uppskattning) är bebyggd medan resten bara är öken/gräs/djungel vilket gör att man tröttnar rätt fort, Gta V ser hittills ut att vara väldigt komprimerat på ett bra sätt med en stor karta med stora möjligheter
Nu är det bara att vänta sex plågsamma dar för att få se lite nytt rörligt material