2011-11-24, 07:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Alla GTA-spel finns på Steam. Problemet är att för att kunna spela GTA IV så måste du vara inloggad i både Rockstar Social Club och Games for Windows LIVE.
Har tror att det var någon patch till GTA IV som tog bort kravet att man skulle vara inloggad på social club. Med GTA V tror dem att dem gör som med L.A. Noire och integrerar social club i spelet.
2011-11-24, 08:35
Medlem
Citat:
Alla GTA-spel finns på Steam. Problemet är att för att kunna spela GTA IV så måste du vara inloggad i både Rockstar Social Club och Games for Windows LIVE.

Jag kan vara spela IV utan social club via steam.
2011-11-24, 17:10
Medlem
..FAN..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/2011/11/16/historic-issue-65-cover-features-hideo-kojima/

Ny info kommer alltså den 29:e november.
Nja var mest det som redan står här i tråden, en analys av trailer..

Det ända intressanta är "we hear the trailer contains one 'game changing' hint no-one has picked up yet, and we can tell you it's.. well we'd like you to read the mag next month."

Men är kanske bara ett trick för att få sälja mer..
2011-11-24, 22:07
Medlem
Mr-Zods avatar
Så med tanke på att det förmodligen kommer att vara ned luke som gör rösten till huvudkaraktären, vad tror ni att det kommer att vara för handling?
Om man nu spelar som en äldre och erfaren karaktär tror ni att man kommer att bestämma mer i uppdragen, till exempelt att gubben du styr bestämmer i uppdragstrailers etc?
2011-11-24, 22:57
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Så med tanke på att det förmodligen kommer att vara ned luke som gör rösten till huvudkaraktären, vad tror ni att det kommer att vara för handling?
Om man nu spelar som en äldre och erfaren karaktär tror ni att man kommer att bestämma mer i uppdragen, till exempelt att gubben du styr bestämmer i uppdragstrailers etc?

Jag hoppas definitivt att man får bossa mycket mer än vad man har fått göra i de andra gta, även om det är roligt så börjar jag bli rätt trött på att vara springpojke till varenda jävel

Hoppas att man får några sidekicks som man får välja om man vill att dom ska följa med en i uppdragen eller inte, skulle vara roligt att inte behöva göra allt skitgöra själv hela tiden
2011-11-25, 03:35
Medlem
BlackTiger1337s avatar
Orkar inte bläddra genom alla inlägg, sorry om jag laddar upp samma video...

http://www.youtube.com/watch?v=ftk3f_0WZww
2011-11-25, 03:49
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackTiger1337
Orkar inte bläddra genom alla inlägg, sorry om jag laddar upp samma video...

http://www.youtube.com/watch?v=ftk3f_0WZww

Hehe älskar såna här jämförelsevideos
2011-11-25, 19:24
Medlem
GirigaJudens avatar
Citat:
Det finns blimps i Vice City upptäckte jag idag, det går ju inte att "köra" dom men man kan ju hoppas att det går i V. Varför? Varför inte?
Blimps i Vice City?? Aldrig sett.

Kan däremot skryta med att i VC har skjutit ner det lilla flygplanet som drar på reklambanderollen. Den går inte att skjuta ner med raketer utan man måste ta attackhelikopterns kanon för detta.
2011-11-25, 19:35
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GirigaJuden
Blimps i Vice City?? Aldrig sett.

Kan däremot skryta med att i VC har skjutit ner det lilla flygplanet som drar på reklambanderollen. Den går inte att skjuta ner med raketer utan man måste ta attackhelikopterns kanon för detta.
Den svävar över Downtown
2011-11-26, 16:09
Medlem
Mr-Zods avatar
Sorry om jag verkar vara efterbliven men vad fan är en blimp?
Menar ni ljusskenen som folk tror är ufos?
http://gta.wikia.com/UFOs
2011-11-26, 16:15
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag hoppas definitivt att man får bossa mycket mer än vad man har fått göra i de andra gta, även om det är roligt så börjar jag bli rätt trött på att vara springpojke till varenda jävel

Hoppas att man får några sidekicks som man får välja om man vill att dom ska följa med en i uppdragen eller inte, skulle vara roligt att inte behöva göra allt skitgöra själv hela tiden

Håller med om nu spelet ska vara så otroligt stort som rockstar säger vore det inte omöjligt. Vore coolt om man kunde skicka iväg springpojkar själv, och göra dem riktigt stora sakerna ensam eller med högt stående kriminella. Att få sköta viktiga beslut t. ex vad händer om jag gör en sak på ett sätt eller ett annat som kanske till och med påverkar storyn. Tyckte det var lite sådär med tlad där en 36 åring blev skickad för att göra saker åt någon annan hela tiden, å andra sidan var han en mc gängmedlem så det är väll sånt han borde göra.
2011-11-26, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Sorry om jag verkar vara efterbliven men vad fan är en blimp?
Menar ni ljusskenen som folk tror är ufos?
http://gta.wikia.com/UFOs
blimps=zepelinare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in