2012-11-12, 18:23
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Jag har redan förbokat två kopior av GTA V hos Webhallen, och passade även på att förboka Red Dead Redemption 2 när jag ändå var i farten.

Du gör som jag då alltså?

Jag tror att jag förbokade spelet för oj... ett år sen kanske? Det roliga är att den fortfarande gäller
2012-11-12, 18:24
Medlem
Antrivias avatar
Citat:
Jag har redan förbokat två kopior av GTA V hos Webhallen, och passade även på att förboka Red Dead Redemption 2 när jag ändå var i farten.
Red dead redemption 2???!?!?!? Har inte hört ett skit om det! Kan man redan förhandsboka det till och med?
2012-11-12, 18:25
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zundell
http://www.ign.com/articles/2012/11/12/grand-theft-auto-5-reinventing-the-open-world-rulebook

Artikeln ute nu och det verkar vara exakt samma som tidigare

Tack. Öj du som verkar ha koll, släpper IGN mer material den här veckan? Någon här skrev att de skulle släppa nytt varje dag.

Edit: Gillar att snuten jagar bad boys ute på stan. Knappt sett det alls tidigare, i IV såg man väl nån bli arresterad ibland men aldrig biljakter.
Senast redigerad av Schnauzer 2012-11-12 kl. 18:29.
2012-11-12, 18:26
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Hoppas man måste följa trafikregler för att inte riskera att få böter av polisen.

Typ såhär
http://www.youtube.com/watch?v=QMktv4sKzis

Jag vill gärna se en bild som kan bekräfta att det bli inside-view i fordonen...!
2012-11-12, 18:27
Medlem
IGN uppdaterade sin app till ipaden med en artikel nyss, ytterligare lite om storleken på själva spelet:

The short flight provides a brief glimpse of the scale of the game: Rockstar has already gone on record and said Grand Theft Auto V will be around five times bigger than its predecessor, and what’s visible from the chopper is about three-and-a-half times bigger than the sprawling deserts of Red Dead Redemption.
2012-11-12, 18:27
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antrivia
Red dead redemption 2???!?!?!? Har inte hört ett skit om det! Kan man redan förhandsboka det till och med?
Men ja det kan man ditt jävla klappmongo.
2012-11-12, 18:28
Medlem
zundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Tack. Öj du som verkar ha koll, släpper IGN mer material den här veckan? Någon här skrev att de skulle släppa nytt varje dag.

Yes, nytt varje dag. Ska till och med komma något mer strax; "IGN UK ‏@IGNUK

@sweetman1994 Stay tuned for more content on the site very very shortly ;-)"
2012-11-12, 18:30
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antrivia
Ja. Webhallen (bland andra) tillåter förbokning av spel innan de har blivit bekräftade. Du har t.ex. kunnat förboka Playstation 4 och Xbox 720 sen förra året.
2012-11-12, 18:31
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zundell
Yes, nytt varje dag. Ska till och med komma något mer strax; "IGN UK ‏@IGNUK

@sweetman1994 Stay tuned for more content on the site very very shortly ;-)"

Sweet. Misstänker nästan att all ny info innan trailern kommer vara samma som stod i Game Informer men jag kan inte hålla mig ifrån att läsa allt nytt ändå
2012-11-12, 18:31
Medlem
Citat:

RDR 2 ??!! Herre gud nu börjar det bli för mycket för mig
2012-11-12, 18:32
Medlem
xarxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123
Du fick den med negern (Franklin) och hunden samt kvinnan och den kvinnliga polisen va?

Varför inte bara skriva franklin om du vet hans namn? xD Eller du kanske är lite avundsjuk att han är mörkhyad då du alltid viljat vara svart själv? eftersom det är så viktigt att säga "neger" (ja ni brukar ju påstå att det betyder svart, inte för jag förstår varför man inte säger svart då i med det är de svenska ordet för det :P)

Bara något som stört mig lite när man läst i tråden att när det gäller dom vita karaktärerna så säger ni namnen, men när det gäller franklin så låter det nästan som om det vore fel att man var svart? xD
2012-11-12, 18:32
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Sweet. Misstänker nästan att all ny info innan trailern kommer vara samma som stod i Game Informer men jag kan inte hålla mig ifrån att läsa allt nytt ändå
Det stod "exklusiv" info. Så hoppas på något nytt och lite flera bilder annars blir jag besviken

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in