2012-11-08, 23:13
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
För er som är ute efter alla bilder i bättre format - http://www.facebook.com/photo.php?fbid=460056257369637&set=a.4600561707029 79.95837.139255276116405&type=3&theater -

Fy fan vad sjuka bilder...när han hänger från skyskrapan, bara det

Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/664887_460056877369575_1873836333_o.jpg

Ohh två favvo bilar - G500 mercedes (bredvid den svarta bilen) och Jaguar XF (?) där framme bredvid taxin.

Denna bild visar ju även att dom har med Patriot (Hummer H2) igen, FAN va nice!
2012-11-08, 23:13
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Rent spontant känner jag bara, kommer den här kartan att vara större än Just Cause 2?

I så fall så är det, ja sjukt rent sagt

Är inte Just Cause 2 världens största singelplayer spel? Om det är det borde dom väll sagt om gta var större att GTA kommmer att bli världens största singelplayer spel
2012-11-08, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Jag har för mitt att jag läste i slutet på artikeln (flöt iväg med tankarna när jag läste) att det stod något med att dom typ frågade en tredje person om han skulle med och att han accepterade. Då tänker jag som så att om han inte hade accepterat kanske man får spela det med bara två.

Ja de läste jag med men jag tänkte de måste ju finnas uppdrag där man bara kan vara en karaktär och om man då spelar massa med en karaktär kan missa single uppdrag med andra karaktärer eller om de finns någon slags uppdrag så att man inte kan missa något uppdrag för de skulle ju suga rätt hårt
2012-11-08, 23:14
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Själv tror jag på ca 20-25 minuter, asså RDR, SA och IV plus room to spare! Det måste fan ta mer än en kvart?!

Inget visslande efter en taxi här inte, ska köra hela sträckan oavsett. Förutom när jag är i behov av en bil, då visslar jag efter han sen sätter jag en golfklubba i pannan på han.

Tänk er att cykla hela från kant till kant
2012-11-08, 23:15
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Det enda jag kunde se var nåt i stil med "walk through the neighborhood, dogs barking behind the fence if you get to close"

Så hundar verkar iallafall vara bekräftat, detta även med tanke på att det finns hundar med i trailern och artwork.

Rent spontant känner jag bara, kommer den här kartan att vara större än Just Cause 2?

I så fall så är det, ja sjukt rent sagt

Precis, jag är nästan lite orolig över det där haha, men jag tvekar inte en sekund på att det här kommer att bli ett sinnessjukt grymt spel

Det vore fett, men kollar man på den här länken som jag postat tidigare http://www.giantbomb.com/profile/aperturesilence/a-relative-size-comparison-of-game-world-maps-fascinating/30-49712/ så har jag lite svårt att tro det. Såg på nån forumsida att RDR och san andreas är ungefär lika stora till ytan, det skiljer sig tydligen ganska lite. Visst, de skrev "with room to spare" men att den blir lika stor/större än JC2 håller jag som ganska osannolikt. Hoppas verkligen inte jag har rätt..=)
2012-11-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Jo, men tror inte att det är just åldern som är en målgrupp här. Saknar det där pirret och längtan man hade förr. Fan, saknar tonåren.

Jag som är född sent 80-tal är uppvuxen med gta, men det har tappat charmen lite. Förmodligen för att man har ett liv nu, ett tv-spel är inte mycket mer än ett tidsfördriv på småtimmarna då och då.

Givetvis ska det införskaffas, men ibland saknar jag tiden innan jag var tvungen att växa upp!

Sent 80 tal här också med jobb.

Men jag är Enormt pepp på att röka jävel och lira gta på helgen =) och såklart på vardagen efter allt är bortgjort. Dock PC så blir nog många extra månader. Vet om om jag ska hålla mig borta ifrån gameplay och skit tills dess. Tror det blir lite väl drygt.
2012-11-08, 23:17
Medlem
okej, med risk för att ha läst väldigt fel (gick rätt fort när jag läste) men stod det inte i någon av dom första sidorna att man skulle kunna åka skidor bara man fixat sitt flygcert?
2012-11-08, 23:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Är inte Just Cause 2 världens största singelplayer spel? Om det är det borde dom väll sagt om gta var större att GTA kommmer att bli världens största singelplayer spel

Ingen aning faktiskt, det kan mycket väl stämma, dock var ju den kartan sjukt jävla onödigt stor då kanske 30% av kartan var bebyggt och resten bara öken/gräs/djungel.

Ännu en gång så känns det rent spontant som att Rockstar fyller ut kartan mycket bättre

Kan inte alla som läst artikel göra punktlistor med detaljer på vad som står i texten/vad som syns på bilderna så vi får ihop en slags sammanfattning??

Jag har skapat en snabb lista längre bak i tråden
https://www.flashback.org/sp40255232

Citat:
Ursprungligen postat av MegamanX
okej, med risk för att ha läst väldigt fel (gick rätt fort när jag läste) men stod det inte i någon av dom första sidorna att man skulle kunna åka skidor bara man fixat sitt flygcert?

Skidor, flygcert?
Det blev lite fel där va

"Skies" betyder i artikeln att du inte kommer att kunna stiga mot skyarna förrän du har flygcert
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-08 kl. 23:24.
2012-11-08, 23:18
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Fan... Jag hade verkligen sett fram emot att man kunde få köpa hus.. Ville ju ha min köpta kåk i Hollywood hills . Varför tar man bort såna saker?
Jag tvekar på att man bara kommer ha ett hus, utan det kommer bli som i GTA IV att man tar över någons mansion, lägenhet eller så.
2012-11-08, 23:18
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveensson
Ja de läste jag med men jag tänkte de måste ju finnas uppdrag där man bara kan vara en karaktär och om man då spelar massa med en karaktär kan missa single uppdrag med andra karaktärer eller om de finns någon slags uppdrag så att man inte kan missa något uppdrag för de skulle ju suga rätt hårt
Som dom skrev i början skulle man ju lära känna karaktärerna innan karaktärerna lär känna varandra så antagligen är det låst redan från start att du inte kan göra allt för många uppdrag med en och samma. De vore dumt ifall man kan missa uppdrag, vist man kan spela om hela spelet och köra dessa men då tappar man ju lite av känslan när man spelar om gammalt man redan kört.
2012-11-08, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Läste att dom skapat ett system där invånarna faktiskt har sysselsättningar och jobb att åka till.

"You can see the gardeners and cleaners waiting at bus stops in East Los Santos in the mornings then find them tending the gardens and houses in our Beverly Hills during the day."

Sjukt asså, finner inga ord. Sitter fortfarande här och tänker på hur stort spelet kommer att vara..

HAHA YESSSSSSS jag missade det. Jag drömde fan om det i dom förra GTA spelen. "om jag hade gjort GTA så hade jag gjort så att alla invånarna hade åtminstånde EN dag till natt rutin istället för att bara vandra fram och tillbaka på gatorna som hjärndöda zombies"

Så jävla nice att det blir så som jag önskat!

Jag ser så sjukt mycket fram emot, att plocka upp en liftare som den rika killen (kommer inte ihåg vad han hette). Köra ut honom till Trevor (psykbrytet, hette han trevor?), byta karaktär, släpa ut liftaren och spöa honom så han inte dör, men inte kan stå upp heller. Dränka han i bensin och elda upp aset, sen tillsammans köra in till stan och peka finger åt folk!
2012-11-08, 23:21
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ingen aning faktiskt, det kan mycket väl stämma, dock var ju den kartan sjukt jävla onödigt stor då kanske 30% av kartan var bebyggt och resten bara öken/gräs/djungel.

Ännu en gång så känns det rent spontant som att Rockstar fyller ut kartan mycket bättre

Kan inte alla som läst artikel göra punktlistor med detaljer på vad som står i texten/vad som syns på bilderna så vi får ihop en slags sammanfattning??

Skidor, flygcert?
Det blev lite fel där va
Ja det är nackdelen med JC2 när man gjort ett mission och inte vill teleportera sig till nästa mission och får åka båt/bil i timmar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in