Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Läste att dom skapat ett system där invånarna faktiskt har sysselsättningar och jobb att åka till.
"You can see the gardeners and cleaners waiting at bus stops in East Los Santos in the mornings then find them tending the gardens and houses in our Beverly Hills during the day."
Sjukt asså, finner inga ord. Sitter fortfarande här och tänker på hur stort spelet kommer att vara..

HAHA YESSSSSSS jag missade det. Jag drömde fan om det i dom förra GTA spelen. "om jag hade gjort GTA så hade jag gjort så att alla invånarna hade åtminstånde EN dag till natt rutin istället för att bara vandra fram och tillbaka på gatorna som hjärndöda zombies"
Så jävla nice att det blir så som jag önskat!
Jag ser så sjukt mycket fram emot, att plocka upp en liftare som den rika killen (kommer inte ihåg vad han hette). Köra ut honom till Trevor (psykbrytet, hette han trevor?), byta karaktär, släpa ut liftaren och spöa honom så han inte dör, men inte kan stå upp heller. Dränka han i bensin och elda upp aset, sen tillsammans köra in till stan och peka finger åt folk!