2012-11-08, 22:39
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
- Så sjukt att dom har förbättrat bilfysiken som redan var hur bra som helst, den kommer bli insane.

- Läste jag dual-wielding? Riktigt nice att springa runt med två glocks.

Jag var lite skeptisk till att spela tre olika karaktärer innan jag läste denna artikeln, men nu förstår jag helt ärligt hur grymt det kan bli. Spelar jag som Trevor kommer jag aldrig sätta mig i någon lyxbil eller bära snygga kläder. Jag kommer alltid åka runt i en sunkig skåpbil och leta efter några ungdomar man kan kidnappa ut i ödemarken och leka lite, för att sedan hänga på någon sliskig pub ute på vischan. Det är även denna karaktären jag kommer använda när jag ska begå mina massmord och fucka ur.

Sen när jag ska spela lite lagligt som någon tidigare nämnde så kan man köra sina fina lyxbilar, spela lite tennis och hänga på lite dyrare nattklubbar inne i stan. Med denna karaktären kommer jag nog inte döda oskyldiga utan bara dom som förtjänar det, t.ex. om jag ser något äckel som rycker en gammal tants väska.

Håller helt med ! Kommer anpassa spelet till de olika karaktärerna. När jag festar med Michael hänger jag på de flashiga klubbarna på Hollywood boulevard. Med Trevor ensamsuper jag med whisky på vischan
2012-11-08, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Gillar hur du tänker. Då kan man ju följa händelsen med en helikopter ovan med en annan karaktär, eller sätta sig i en polisbil, köra efter de andra styrkorna och leka polis.

Lets take it a step further.

Kan man starta en stor jävla fight i "ghettot" med negern och sedan byta till trailer snubben, hoppa in i ett flygplan och skynda sig till ghettot, hoppa fallskärm ur planet och hjälpa till i bråket?

Inception baby
2012-11-08, 22:41
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveensson
Så alla uppdrag är gemensamma? Finns inga missions där man bara är en av dem? De är de jag menar att om man kan missa ett single mission för att man spelar "för länge" med någon av dem andra karaktärerna?
Står lite i början att man kommer lära känna gubbarna innan gubbarna lär känna varandra så antagligen kommer det att vara uppdrag var för en men man kommer inte vidare i spelet utan att hoppa mellan dom. Sen kommer det att finnas vissa specifika saker typ (en gubbe kan spela golf en kan spela poker.)
2012-11-08, 22:42
Medlem
Schnauzers avatar
Och den där grejen med att flippa fingret åt folk. Vet inte vad jag ska tycka om det riktigt
2012-11-08, 22:42
Medlem
sneakydudes avatar
Så länge man kan kidnappa valfri NPC, stoppa dem i bakluckan och köra ut dem i skogen och tända eld på dem så är jag nöjd.
2012-11-08, 22:45
Medlem
Kikus avatar
Jag hoppas att dom tar bort grejen med exploderande bilar bara för att dom ligger på taket.
2012-11-08, 22:45
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Och den där grejen med att flippa fingret åt folk. Vet inte vad jag ska tycka om det riktigt

Det framgår ju rätt tydligt att det är valfritt. De menar väl att man ska testa att flippa folk i ghettot och sen fotbollsmorsor, mest för att se skillnaden. Antar att de i ghettot hoppar på dig och spöar skiten ur dig, medans fotbollsmorsor tittar snett och säger att du är fräck eller nåt.
2012-11-08, 22:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Jag hoppas att dom tar bort grejen med exploderande bilar bara för att dom ligger på taket.

Det har ju inte funnits sedan San Andreas, inget jag tror dom inför i detta spel...
2012-11-08, 22:46
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
En annan sak jag noterade som kommer vara sjukt är ju att när man går runt med Trevor i Beverly hills kommer folk att slänga med blickar och så än om Michael går där. I detta spelet lär det ju finnas mer ghetton, som i riktiga LA, så tänk er att gå runt med Michael där med sin kostym.

Så otroligt mycket jag längtar!
Älskar verkligen det där, allt känns så jävla levande och då blir freeroamen som är anledningen till att jag spelar GTA, så myyycket roligare. Man kommer kunna spela i evigheter, det kommer inte finnas något stopp för nöjen.

Fetmarkerade - Vore grymt om man kanske blir konfronterad och är tvungen till att lämna ifrån sig sin guldklocka/plånboken för att komma därifrån hel. Mycket möjligt. Haha sen återvänder man med Trevor (just Trevor, bara för att) och tänder eld på hela neighbourhoodet, samt våldtar deras fruar.
2012-11-08, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku

Det tog dom redan bort i GTA IV.
2012-11-08, 22:47
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Det framgår ju rätt tydligt att det är valfritt. De menar väl att man ska testa att flippa folk i ghettot och sen fotbollsmorsor, mest för att se skillnaden. Antar att de i ghettot hoppar på dig och spöar skiten ur dig, medans fotbollsmorsor tittar snett och säger att du är fräck eller nåt.
Skulle inte förvåna mig om ghetto snubbarna bara skrattar och morsorna blir galna
2012-11-08, 22:48
Medlem
Den stora besvikelsen för mig är att man inte kan köpa hus, det var en av dom sakerna jag verkligen hoppades på skulle vara med från San Andreas. Verkade ju också som att det skulle gå när man kollade trailern. Aja, finns så sjukt mycket som verkar fantastiskt annars och man kan ju inte få allt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in