Citat:
Ursprungligen postat av hammarkullen
ööh? så du menar att man inte kunde kolla bak medans man körde bil på de andra gta-spelen. det senaste kunde man iaf det..
Jo klart man har kunnat göra det innan, men då såg man ju även exakt var de var bakom bilen utan att ens klicka "V" vilken gör att man ser bakåt i de gamla spelen. När vyn är inifrån så måste man titta i sidospeglarna/backspegeln för att veta var dem är för att t.ex. undvika när de försöker köra in i en.
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Jag hoppas verkligen inte att det blir inside-view i bilarna! Det skulle förstöra min spelupplevelse något så enormt!
Sedan så är det ju bekräftat att det inte blir så då alla screens är i 3rd person plus att det är ett 3rd person spel och inget 1st person!
Du kan bara bli besviken min vän för det kommer inte bli som du vill ha det.
Jo, men möjligheten att ha det. Självklart ska det finnas 3rd person också, det har ju alltid funnits och kommer alltid att vara med. Man har ju kunnat ändra till en vy från huven har jag för mig? Varför inte en ifrån förarens vy, jag är ju inte den enda som skulle vilja ha det
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Men Gta är inget bilspel, det är ett sandlådespel som råkar ha bilar på gatorna

Ingen som skulle tvinga dig att använda first person view, bara möjligheten finns.