2012-11-12, 20:36
Medlem
förresten, inget svar på när våren 2013 är??
2012-11-12, 20:36
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Men Gta är inget bilspel, det är ett sandlådespel som råkar ha bilar på gatorna

Du är medveten om vad Grand Theft Auto står för va?
2012-11-12, 20:37
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hammarkullen

Ca 7 månader kvar tills spelet borde vara i din konsol.
2012-11-12, 20:37
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Du är medveten om vad Grand Theft Auto står för va?

Men det har inte med saken, Gta är fortfarande inte klassat som ett BILSPEL!!!! Fattar du?

Genren är "Action", inte Racing/bilspel
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-12 kl. 20:40.
2012-11-12, 20:38
Medlem
Citat:

Dra åt helvete. Det är om 13 månader.
2012-11-12, 20:38
Medlem
McNords avatar
Citat:
ööh? så du menar att man inte kunde kolla bak medans man körde bil på de andra gta-spelen. det senaste kunde man iaf det..
Jo klart man har kunnat göra det innan, men då såg man ju även exakt var de var bakom bilen utan att ens klicka "V" vilken gör att man ser bakåt i de gamla spelen. När vyn är inifrån så måste man titta i sidospeglarna/backspegeln för att veta var dem är för att t.ex. undvika när de försöker köra in i en.

Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Jag hoppas verkligen inte att det blir inside-view i bilarna! Det skulle förstöra min spelupplevelse något så enormt!

Sedan så är det ju bekräftat att det inte blir så då alla screens är i 3rd person plus att det är ett 3rd person spel och inget 1st person!

Du kan bara bli besviken min vän för det kommer inte bli som du vill ha det.
Jo, men möjligheten att ha det. Självklart ska det finnas 3rd person också, det har ju alltid funnits och kommer alltid att vara med. Man har ju kunnat ändra till en vy från huven har jag för mig? Varför inte en ifrån förarens vy, jag är ju inte den enda som skulle vilja ha det

Citat:
Men Gta är inget bilspel, det är ett sandlådespel som råkar ha bilar på gatorna
Ingen som skulle tvinga dig att använda first person view, bara möjligheten finns.
Senast redigerad av McNord 2012-11-12 kl. 20:40.
2012-11-12, 20:39
Medlem
Jag tycker att det borde vara som vanligt med bilarna, men hade varit rätt kul om man kunde ändra till inside-view om man vill.
2012-11-12, 20:40
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Men det har inte med saken, Gta är fortfarande inte klassat som ett BILSPEL!!!! Fattar du?

Det har jag aldrig sagt heller. Ditt jävla kioskmongo, du är ju efterbliven på riktigt.
2012-11-12, 20:40
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ja, men det är fortfarande inte klassat som en bilspel

Jaja ni paragrafryttare får klassa det vad ni vill, jag kallar det Grand Theft Auto och vill banne mig ha möjligheten att välja inside-view i ett modernt spel som innehåller så mycket bilåka som GTA-serien gör.
2012-11-12, 20:42
Medlem
Flaskpost23s avatar
Dem flesta ser nog inte GTA som ett bilspel utan mer ett spel där det råkar finnas bilar i, men självklart ska det vara lite feeling idet men bilarna är inte det viktigaste
2012-11-12, 20:43
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Jo, men möjligheten att ha det. Självklart ska det finnas 3rd person också, det har ju alltid funnits och kommer alltid att vara med. Man har ju kunnat ändra till en vy från huven har jag för mig? Varför inte en ifrån förarens vy, jag är ju inte den enda som skulle vilja ha det

Ingen som skulle tvinga dig att använda first person view, bara möjligheten finns.
Detta skulle jag inte ha något emot! Jag trodde du menade att man skulle byta ut 3rd person helt!
Jag föredrar att köra 1st person ibland men jag tycker inte om det såpass så jag hellre har det än 3rd person.

Allt var ett missförstånd!
2012-11-12, 20:45
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpost23
Dem flesta ser nog inte GTA som ett bilspel utan mer ett spel där det råkar finnas bilar i, men självklart ska det vara lite feeling idet men bilarna är inte det viktigaste

Ok, ni har rätt.
GTA är rakt igenom action med en liten liten gnutta bil i.

Må det aldrig någonsin prioriteras inside-view, eller någon som helst utveckling/förbättring av bilarna i något framtida GTA. De får gärna byta namn till Grand Theft så blir alla nöjda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in