2012-11-12, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vike22
Haha tyst ditt troll!
Alla vet väl att våren är efter sommaren?...

Hahah natthumor!

Riktigt najsa bilder de kommit, kommer det några mer artiklar imorgon? Tror jag hade läst det... haha
2012-11-12, 20:24
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Typ såhär
http://www.youtube.com/watch?v=QMktv4sKzis

Jag vill gärna se en bild som kan bekräfta att det bli inside-view i fordonen...!

Finns det ens något som pekar på att det kommer att finnas med?
Känns inte riktigt som en Gta grej med first person
2012-11-12, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Skojar du? HAHAHA!

Våren kommer innan sommaren..

Har du gått på särskola?

men om man ska tänka i mina banor, så låter hösten som något "hyfsat varmt" , och våren börjar på samma bokstav som vinter, å dessutom låter vår ganska kallt, så då borde våren vara innan vintern.
Innan det blir alltför varmt (sommar) så måste processen påbörjas, och dessutom säger dem ju att det är på hösten som träden slår ur/ blommar, då borde väl hösten vara innan sommaren??
2012-11-12, 20:27
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Finns det ens något som pekar på att det kommer att finnas med?
Känns inte riktigt som en Gta grej med first person
Varför skulle det inte kännas som en GTA grej? Jag har alltid velat köra bilarna med vyn från föraren. Mycket roligare, särskilt i polisjakter då man kan behöva kolla i backspegeln osv för att veta var dem är.
2012-11-12, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Varför skulle det inte kännas som en GTA grej? Jag har alltid velat köra bilarna med vyn från föraren. Mycket roligare, särskilt i polisjakter då man kan behöva kolla i backspegeln osv för att veta var dem är.

ööh? så du menar att man inte kunde kolla bak medans man körde bil på de andra gta-spelen. det senaste kunde man iaf det..
2012-11-12, 20:31
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hammarkullen
ööh? så du menar att man inte kunde kolla bak medans man körde bil på de andra gta-spelen. det senaste kunde man iaf det..

Jo jo, visst visst, men det känns verkligare när man kollar i backspegeln inifrån bilen.
2012-11-12, 20:31
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Jag hoppas verkligen inte att det blir inside-view i bilarna! Det skulle förstöra min spelupplevelse något så enormt!

Sedan så är det ju bekräftat att det inte blir så då alla screens är i 3rd person plus att det är ett 3rd person spel och inget 1st person!

Du kan bara bli besviken min vän för det kommer inte bli som du vill ha det.
2012-11-12, 20:32
Medlem
NorthSNKRs avatar
Varenda bilspel nuförti´n har ju inside-view, så tycker inte att det vore en sån big deal att peta in det i GTA V
2012-11-12, 20:33
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Varenda bilspel nuförti´n har ju inside-view, så tycker inte att det vore en sån big deal att peta in det i GTA V

Men Gta är inget bilspel, det är ett sandlådespel som råkar ha bilar på gatorna
2012-11-12, 20:34
Medlem
edberg24s avatar
Citat:

Tycker också det, för det är ju i bilen du sitter ca 70% av tiden på spelet. Jag säger inte att jag vill ha en bil simulator, men verkligt ska det kännas.
2012-11-12, 20:34
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Men Gta är inget bilspel, det är ett sandlådespel som råkar ha bilar på gatorna

Håller inte med dig riktigt, bilarna spelar en väldigt stor roll i spelet.
2012-11-12, 20:36
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Håller inte med dig riktigt, bilarna spelar en väldigt stor roll i spelet.

Ja, men det är fortfarande inte klassat som en bilspel

Jag håller iallafall med talaren på sidan innan, first person i Gta skulle förstöra min upplevelse i Gta något enormt, även om det bara skulle vara inne i fordon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in