Ah okej, då förstår jag. Vill inte gnälla på grafiken men jag hade hoppats på att den skulle vara top notch, och då skulle man behövt använda samma teknik som i Noir. Känns lite tråkigt att ansiktsyttrycken (och kanske annat?) kommer vara sämre i GTA V trots att det kommer ut två år efter Noir...som glad amatör hade jag inte räknat med det. Hur som, grafiken är fortfarande riktigt bra!
Jag tycker också att de borde satsat på det i de nya GTA spelen eftersom ansiktsuttrycken i LA: Noire var så sjukt bra, vissa skådisar kände man också igen direkt vilka det var osv.
Jag tycker också att de borde satsat på det i de nya GTA spelen eftersom ansiktsuttrycken i LA: Noire var så sjukt bra, vissa skådisar kände man också igen direkt vilka det var osv.
Det skulle ta på tok för mycket plats på skivan att implementera alla de avancerade ansiktsuttrycken i ett GTA som redan är väldigt stort!
Ah okej, då förstår jag. Vill inte gnälla på grafiken men jag hade hoppats på att den skulle vara top notch, och då skulle man behövt använda samma teknik som i Noir. Känns lite tråkigt att ansiktsyttrycken (och kanske annat?) kommer vara sämre i GTA V trots att det kommer ut två år efter Noir...som glad amatör hade jag inte räknat med det. Hur som, grafiken är fortfarande riktigt bra!
Kan garantera att Ice Cube inte gör rösten, Rockstar gick ju ut med att inte ha några kända personer för att göra röster (förutom om det är någon tidigare känd som har gjort en röst från ett tidigare spel som är med)
Jag var stensäker på att det var Ice Cube tills jag läste vad du skrev.
I SA var det rätt kul att tillexempel Officer Tenpenny var spelad av Samuel L Jackson. !
Det slog mig för första gången i natt när jag skulle somna:
Ber om ursäkt om det redan tagits upp men jag kunde inte hitta nått:
Varför handlar första trailern bara om Michael, medans denna trailer handlar om de alla tre? Det måste väll betyda att Michael är våra absoluta huvudperson?
Det slog mig för första gången i natt när jag skulle somna:
Ber om ursäkt om det redan tagits upp men jag kunde inte hitta nått:
Varför handlar första trailern bara om Michael, medans denna trailer handlar om de alla tre? Det måste väll betyda att Michael är våra absoluta huvudperson?
Varför ligger husvagnen mitt i ett vattendrag i andra trailern? Tror ni man kan spränga den där vattendammen som man ser på en bild som publicerats för ett tag sedan?
Skulle gärna sett olika vapen i trailern hoppas iaf att dom tar tillbaka motorsågen.