2013-07-27, 13:05
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Posten kör inte ut hempaket på kvällen om det inte är OneMed paket till äldreboenden och liknande.

Hempaketen körs ut under dagarna, är ingen hemma aviseras paketet till närmaste ombud. Det vill säga om det inte är paket utan kvittens.

Nej du är ute och cyklar.

Hempaket är hemleverans av posten till privatperson, mellan 17-21 mån-fre
dagtid är företagspaket, 29kr är 1:a klass brev.
Postpaket kommer till ombudet.
Så ar det varit så länge jag kan minnas.

http://www.posten.se/sv/Logistik/Paket/Sidor/Hempaket.aspx
http://www.posten.se/sv/Logistik/Paket/DPD%20F%C3%B6retagspaket/Sidor/home.aspx

för att inte vara alltför off topic.

Har det framkommit någon mer info angående bilförvaring?
Tidigare har man kunnat spara typ 4-5st bilar max, är det samma nu
eller kommer det att finnas möjlighet att spara fler än tidigare?

Samma fråga gäller ju båtar, man skulle tydligen kunna köpa en marina?
Frågan är då hur många egna båtar man kan ha förtöjda där samtidigt?
2013-07-27, 14:11
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
När IV släpptes tog spelet slut på releasedagen i de flesta affärer. Men det berodde på att de inte hunnit trycka upp tillräckligt med ex till PS3.

Spelbutiken är alltid billigast, de har prisgaranti.
2013-07-27, 14:58
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Nej du är ute och cyklar.

Hempaket är hemleverans av posten till privatperson, mellan 17-21 mån-fre
dagtid är företagspaket, 29kr är 1:a klass brev.
Postpaket kommer till ombudet.
Så ar det varit så länge jag kan minnas.

http://www.posten.se/sv/Logistik/Paket/Sidor/Hempaket.aspx
http://www.posten.se/sv/Logistik/Paket/DPD%20F%C3%B6retagspaket/Sidor/home.aspx

för att inte vara alltför off topic.

Har det framkommit någon mer info angående bilförvaring?
Tidigare har man kunnat spara typ 4-5st bilar max, är det samma nu
eller kommer det att finnas möjlighet att spara fler än tidigare?

Samma fråga gäller ju båtar, man skulle tydligen kunna köpa en marina?
Frågan är då hur många egna båtar man kan ha förtöjda där samtidigt?

Kanske är så ändå, visste inte om det.
2013-07-27, 15:55
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
199kr för att få det i brevlådan.
29kr för att få hämta det i närmaste Coop/ICA/Willys.
Vad är det bästa att välja för att få den så snabbt som möjligt? Kan tänka mig att det är bäst att hämta i närmaste Coop/ICA/Willys eftersom man brukar få en lapp där det står ''hämtas efter kl.4'' men det går ändå finfint att hämta det innan. Dock kanske det är bättre att få det i brevlådan ändå eftersom den kanske är framme snabbare än tänkt och skickas hit dagen innan?

Nu får ni ta och hjälpa mig här!
2013-07-27, 17:04
Medlem
Nej men vafanders? Är jag i Den Stora tråden om Posten & Dess Tillhörande Verksamhet?

Något nytt om online/MP-trailern?
2013-07-27, 18:02
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Korrekt, man kunde bli jagad. Ännu coolare skulle vara om man kunde välja mellan olika tags, throw-ups och liknande. Tror dock inte att detta kommer finnas i spelet, endast samma system som i San Andreas. Men man kan ju hoppas.

Det ska ju finnas olika aktiviteter man kan pyssla med i spelet, golf t.ex. som man kan se i gameplay-trailern. En sådan aktivitet där man ska köra målningar på särskilda platser i staden vore ju grymt roligt. Eller gå bananas och bomba halva Los Santos.

Apropå att förboka gjorde jag detta med IV, fick det i brevlådan på releasedagen vilket var väldigt smidigt och fint. Får se om man förbokar denna gång, men det kanske är lika bra.
2013-07-27, 18:29
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Det ska ju finnas olika aktiviteter man kan pyssla med i spelet, golf t.ex. som man kan se i gameplay-trailern. En sådan aktivitet där man ska köra målningar på särskilda platser i staden vore ju grymt roligt. Eller gå bananas och bomba halva Los Santos.
Det är vad jag vill göra! Man ska kunna bomba exakt vart man vill och när man vill så länge man har burk/penna/klistermärke på sig. Skulle vara kul att gå ut med polarna och bomba Los Santos. Brudarna får gärna gå runt och dela ut burkar som min avatar gör.
2013-07-27, 18:29
Medlem
LGDs avatar
Det som Rockstar North sysslar med nu, är egentligen ren och skär tortyr. Jag har på det sista haft fruktansvärda mardrömmar om ett dåligt GTA V, där jag vaknat upp i svettningar och hjärtklappning. Och jag har haft underbara drömmar där GTA V, visat sig vara ett spel av gudomligt slag.

Vad tror ni förresten om det här med att jaga djur, tror ni det är så att man kan flå djuren på deras päls, för att sedan sälja pälsen till diverse pälshandlare runt om i GTA-världen?
2013-07-27, 18:37
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnusmas87
Nej men vafanders? Är jag i Den Stora tråden om Posten & Dess Tillhörande Verksamhet?

Något nytt om online/MP-trailern?
Hah, det undrar jag med. Ursäkta men jag blev faktiskt lite trött efter att ha läst de 5 senaste sidorna nu i ett svep.

On-t. Nej jag har inte hört något om online-trailern, men den borde ju dyka upp snart.
2013-07-27, 18:41
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Hah, det undrar jag med. Ursäkta men jag blev faktiskt lite trött efter att ha läst de 5 senaste sidorna nu i ett svep.

On-t. Nej jag har inte hört något om online-trailern, men den borde ju dyka upp snart.

Jag gissar mitten/slutet av Augusti, väntar spänt på trailern hur som.
2013-07-27, 20:18
Medlem
Kickexs avatar
Hur pass stora kommer möjligheterna vara i customisation när det kommer till sin online gubbe tror ni?
2013-07-27, 20:23
Medlem
LasPenguinoss avatar
Jag har hört något om att det kommer mer om GTA Online 5 augusti faktiskt. Vet inte va det är dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in