Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fast har det verkligen "bekräftats" att man kommer ha det svårt att tjäna pengar?
Det låter inte vettigt så det tror jag ej på. Vem har sagt det? Speciellt inte när dom trots allt är bankrånare.
Men eftersom det är lovat att man inte ska känna att man har 400.000.000 på kontot då man spenderar knappt en tiondel av det så förstår man att utkomsten blir mer specificerat och kontrollerat så som inkomsten.
Citat:
Jag tror att det kommer att bli ungefär likadant som i tidigare Gta dvs att man snabbt kommer att tjäna ihop rätt mycket pengar, dock har man ju nu mer saker att spendera de på och därmed kanske man måste vara lite försiktig så att man inte slösar bort allt och som jag sa innan så ska det ju finnas mycket saker att spendera pengarna på enligt Rockstar så att det kommer att vara extra svårt att tjäna ihop pengar tvivlar jag på.
Enligt IGN's analyser så lär det bli oundvikligt att man inte är stenrik i slutet ändå så som alla tidigare spel så får man helt enkelt börja från ruta ett och arbeta sig uppåt.
Citat:
Fast så har det ju vart tidigare så det är väl ingen fara med det?
Bara å ta ett snabbt fordon och köra hem när du vill spara, du kommer ju knappast lida på vägen dit
Det tyckte man likadant i GTA 4. Man ville observera omgivningen så den extra biten gjorde inget men så fort man har tagit in allt så kommer man i slutänden bara komma till punk B så fort som möjligt.
Citat:
Det är ju sagt att när man byter mellan karaktärerna så kommer det ske i en slags Google Earth liknande karta eller hur man ska säga, betyder detta att kartan kommer att vara väldigt detaljerad tror ni?
Det var väl snarare sagt att bilden riktas upp mot himlen och sedan går ned på karaktären...? Så uppfattade jag det.
För jag tror inte att man kan förflytta sig i den hastigheten medans man ser över omgivningen pgd av att miljön och detaljerna inte skulle hinna anpassas på de få sekunderna. Men det får vi väl se.