2012-11-06, 17:29
Medlem
DaCriLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag gillar idén med en lite äldre karaktär, blir lättare att åka runt i lyxbilar och känna sig viktig då
Känns som att om man nu kommer att spela den lite äldre mannen i första trailern så kommer man ha mer respekt än vad man har haft i den andra spelen då man mest hela tiden har klassats som en oerfaren skitunge, jag gillar tanken på att man för en gångs skull kanske kommer att få börja spela som en lite äldre, respekterad herre som för en gångs skull bor i ett snyggt hus.

jo de kan ju funka, men han såg ju lönnfet ut.
2012-11-06, 17:40
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaCriLL
han va inte mycket till gangbanger när jag var färdig med han haha

nej fy fasen, där är vi helt oense. jag stör mig fruktansvärt på att byta karaktär i spel.
tycker det pajjar flödet i spelet.

det hör liksom ihop med relateringen till huvudkaraktären.

Håller med dig. Man har ju en relation till sin karraktär som man lärt känna spelet igenom.

2012-11-06, 17:45
Medlem
keluars avatar
Hellre än medelålders man än en 18-årig spoling ärligt talat. Jag hade inte kunnat spela spelet om karaktären är för ung och har för mycket attityd. Luis låg på gränsen vilket gjorde han väldigt bra, men inte yngre tack. Och som nån annan sa tidigare: Ingen jävla pessimistisk gnällspik som Niko!
2012-11-06, 17:46
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
jo de kan ju funka, men han såg ju lönnfet ut.

Jag tycker då att han ser väldigt "fit" ut för att vara äldre...

http://i.imgur.com/MRbxE.png

Citat:
Ursprungligen postat av mytologi
Håller med dig. Man har ju en relation till sin karaktär som man lärt känna spelet igenom.

Håller med, samtidigt som jag tycker att det är en intressant idé så vill jag gärna hålla mig till en och samma karaktär genom hela spelet, standard för mig.

Håller med även i Spoilern trots att det var ganska väntat
2012-11-06, 17:48
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Jag tycker då att han ser väldigt "fit" ut för att vara äldre...

http://i.imgur.com/MRbxE.png
Inte för att jag håller med snubben som sa att han är lönnfet, men hur ser du att han är "fit" med de där kläderna?
2012-11-06, 17:54
Medlem
Gideon-Stures avatar
Men det beror ju på hur dom lägger upp storyn. Att växla mellan olika karaktärer i R.d.r hade inte funkat eftersom man visste väldigt lite om huvudkaraktären i början och fick reda på mer och mer ju längre in i spelet man kom.

I San Andreas blev det bara konstigt att spela som samma snubbe.
2012-11-06, 18:02
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tglr
Inte för att jag håller med snubben som sa att han är lönnfet, men hur ser du att han är "fit" med de där kläderna?

Just därför jag skrev fit inom citationstecken, det ser ju inte ut som att han har (av trailern och bilder att döma) någon direkt kulmage eller är fet men å andra sidan så har man ju inte fått se honom i bar överkropp etc så jag bara tycker att det ser ut som att han är i bra form helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
Men det beror ju på hur dom lägger upp storyn. Att växla mellan olika karaktärer i R.d.r hade inte funkat eftersom man visste väldigt lite om huvudkaraktären i början och fick reda på mer och mer ju längre in i spelet man kom.

I San Andreas blev det bara konstigt att spela som samma snubbe.

Varför?
2012-11-06, 18:07
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Just därför jag skrev fit inom citationstecken, det ser ju inte ut som att han har (av trailern och bilder att döma) någon direkt kulmage eller är fet men å andra sidan så har man ju inte fått se honom i bar överkropp etc så jag bara tycker att det ser ut som att han är i bra form helt enkelt.

Varför?
I början hängde han med ett gäng i L.A, sen började han råna banker ute på vischan, för att sedan utbilda sig till stridspilot åt nån CIA agent. Dom olika delarna av spelet hade liksom ingenting med varandra att göra, man tappade intresset för storyn till slut.
2012-11-06, 18:11
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
han va inte mycket till gangbanger när jag var färdig med han haha

nej fy fasen, där är vi helt oense. jag stör mig fruktansvärt på att byta karaktär i spel.
tycker det pajjar flödet i spelet.

det hör liksom ihop med relateringen till huvudkaraktären.
Tycker inte heller att man ska byta karaktär mitt i..

Man ska klara av spelet med samma kille! I expansioner får det gärna komma fler karaktärer dock.
2012-11-06, 18:19
Medlem
MachoSites avatar
Citat:
Jag gillar idén med en lite äldre karaktär, blir lättare att åka runt i lyxbilar och känna sig viktig då
Känns som att om man nu kommer att spela den lite äldre mannen i första trailern så kommer man ha mer respekt än vad man har haft i den andra spelen då man mest hela tiden har klassats som en oerfaren skitunge, jag gillar tanken på att man för en gångs skull kanske kommer att få börja spela som en lite äldre, respekterad herre som för en gångs skull bor i ett snyggt hus.

Skulle nog också tycka att det var coolt, tänk er stilen, man glider runt i nån sportbil och har kostym på sig, drar runt lite ute på landet, åker till en annan stad (vilket jag verkligen hoppas att det kommer finnas) och lyssnar nån skön musik.
Fan vad taggad jag är, ska nog gå och spela lite SA och göra ovanstående.
2012-11-06, 18:20
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Jag har. Något du undrar?

Näe, egentligen inte. Mest om hur många det är osv Spelar väl ingen roll egentligen var ifrån man bokar..
2012-11-06, 18:23
Medlem
Klitor.Isbjoerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Allt jag vill ha i spelet är att kunna möta på en älg.
Oh det hade ju varit guld värt. Djur är vad som saknas i GTA-spelen. Djur, gamlingar och barn.

Tänk att kunna tämja en flock stadsvilda rävar för att sedan använda som livvakter. Eller att kidnappa/övertala barn att vara med i mitt purse-knycker-crew. Fy fan va jag längtar till detta spel!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in