2011-11-01, 14:22
Medlem
top12s avatar
2h 40min kvar!

Jag har en känsla av att det kommer bli grymt oavsett var och när det utspelar sig.
2011-11-01, 14:23
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av top12
2h 40min kvar!

Jag har en känsla av att det kommer bli grymt oavsett var och när det utspelar sig.

Är väll imorgon trailern kommer?
2011-11-01, 14:32
Medlem
Cleptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Är väll imorgon trailern kommer?
Jo det är imorgon

Jag hoppas verkligen att de använder samma motor som på RDR. Man kunde nästan känna kraften när man sköt med en pistol
2011-11-01, 14:34
Medlem
wemas avatar
Jag vet att jag borde läsa tråden.
Vilken tid imorgon exakt släpps trailern? Och vilken länk är det jag ska kika på?
2011-11-01, 14:35
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Jag vet att jag borde läsa tråden.
Vilken tid imorgon exakt släpps trailern? Och vilken länk är det jag ska kika på?
http://www.rockstargames.com/

Svårt att gissa?
2011-11-01, 14:42
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
http://www.rockstargames.com/

Svårt att gissa?

Haha, det där hade jag aldrig kommit på själv. Eller? på mig.
2011-11-01, 14:45
Medlem
Cleptos avatar
http://www.gamesradar.com/gta-v-exclusive-behind-scenes-look-dedicated-gta-v-countdown-monitoring-centre/

Kolla på videon, snubben har en basketboll med San Andreas som logo. Kanske betyder det något? Jobbar han för Rockstar?
Annars pratar han om hur många timmar det är kvar till trailern, lite ointressant.
2011-11-01, 14:49
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clepto
http://www.gamesradar.com/gta-v-exclusive-behind-scenes-look-dedicated-gta-v-countdown-monitoring-centre/

Kolla på videon, snubben har en basketboll med San Andreas som logo. Kanske betyder det något? Jobbar han för Rockstar?
Annars pratar han om hur många timmar det är kvar till trailern, lite ointressant.

Nej han jobbar inte för Rockstar. Det är också helt ointressant att han har en basketboll med "San Andreas".

Det är bara en snubbe som gjort en "rolig" video om ett GTA V Trailer Center.
2011-11-01, 14:52
Medlem
cschrilles avatar
Misstänker tyvärr att "trailern" blir typ ett 10 sekunders klipp med en stillbild på "GTA V - Coming Fall 2012" eller liknande
Men har vi tur får vi se lite bilder på själva spelet, kan fan inte vänta
2011-11-01, 14:53
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cschrille
Misstänker tyvärr att "trailern" blir typ ett 10 sekunders klipp med en stillbild på "GTA V - Coming Fall 2012" eller liknande
Men har vi tur får vi se lite bilder på själva spelet, kan fan inte vänta

Haha, vilket jävla antiklimax det vore! Nästan så man hoppas lite på det
Spelet kommer ju i vilket fall inte fortare för att vi får en bra trailer.
2011-11-01, 14:58
Medlem
rapperfromfridays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Vilken tid utspelar sig gudfadern på? 60-70?

Gudfadern kom ut -72, och den utspelar sig i samtiden.

Känns som hela grejen i "the GTA-universe" är att parodisera kapitalistsamhället "white America", alltså allt det negativa världsmedia har fokuserat på sedan elfte september. Det samhället tror jag inte fanns på samma nivå under 50/60/70-talet utan höll då på att formas. På riktigt tog det ju fart runt 1980-talet.

Visst var det ett åt helvete samhälle med all maktkorruption, dubbelmoral osv. men å andra sidan vilket rockstar-fan kan relatera till det idag? Hur stor är gruppen 50-talister som spelar GTA? 60-talister? Större delen spelare som förstår spelens parodier är ju från "Fight Club-generationen" om ni fattar vad jag menar. Allt jag tror mig veta om 50/60/70-talets USA har jag lärt mig från historieböckerna, och de skrevs ju också till viss del av "vinnarna" i kalla kriget.. Jag tror det är svårt att uppskatta ett spel lika mycket om man inte är lika nära eran det skildrar eftersom man då inte har någon upplevd kunskap att utgå ifrån. Jag tror R* kommer att tänka kontemporärt med kommande spel.
2011-11-01, 15:25
Medlem
Cleptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Nej han jobbar inte för Rockstar. Det är också helt ointressant att han har en basketboll med "San Andreas".

Det är bara en snubbe som gjort en "rolig" video om ett GTA V Trailer Center.
Jaha ok

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in