Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
De måste se till att ha ett surival mode också! (Fler spelare eller singleplayer spelar ingen roll för min del)
När man aktiverar Survival Mode kommer alla fotgängare förvandlas till blodtörstiga zombies som jagar dig och vill slå ihjäl dig för att sedan förtära dina inälvor. Hur man ska utveckla det härifrån vet jag däremot inte.
Skulle vara sinnessjukt kul att ha en hord av zombies bakom en när man själv sitter i helikoptern, för att sedan vända om och massakrera alla med helikopterns rotorblad.

Finns ju fusk som gör att alla pedestrians blir arga på dig, det lär väl räcka!
Citat:
Ursprungligen postat av bat21
GTA V kommer utspelas i San Andreas. Detta är jag rätt säker på eftersom 2009 spelade B-Real från Cypress Hill i Göteborg, och efter spelningen hade jag chansen att få prata med bandet backstage. Jag pratade då med Julio G, som var DJ för B-Real. Detta är samma person som har radiostationen "Radio Los Santos" i GTA San Andreas, och han berättade då om att GTA V skulle släppas, att det skulle utspela sig i San Andreas eftersom Julio G hade åter spelat in "Radio Los Santos" för GTA V.
Hittills tycker jag att GTA har överträffat sig varje gång det släpps ett nytt, och jag hoppas verkligen att GTA V kommer göra det också!
Jag hade gärna sett det lite mer blodigt, som i Vice City när man kunde hugga huvudet av folk med svärd. Och jag skulle också vilja ha tillbaka "Kill Frenzy"! Samt att åter kunna ta droger. Att ett raketgevär ex. spränger en person i bitar, att det blir lite mer förödelse efter man använt vapen.
Att det skulle utspela sig i San Andreas eftersom att han ska spela radio-DJ kan ju dock visa sig varit hans egna spekulationer, hans egna antaganden;
tänker på Lazlo/Laslo som var radiopratare i GTA 3 och sedan var DJ på rock-kanalen i Vice City.
Så hans hypotes kanske inte stämmer