2011-10-26, 12:51
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanKING
http://revolt-tech.com/?p=1367

Du har rätt angående dollarsedeln.

Jag är själv inne på Washington, men att spelet kommer att vara 2-delat. (2 skivor)
Den andra platsen tror jag är Kuba alt. norra Mexico.

Tänkte direkt på dollarsedlar när jag såg fonten till FIVE på sedeln. Så trixigt av dom!
2011-10-26, 12:52
Medlem
Lilj3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apajaevel
http://www.thepoke.co.uk/2011/10/26/grand-theft-auto-dunstable-sparks-outrage/
hitta den här länken

Bara att kartan är från San Fierro nice try

OnT: Detta gjorde min dag, kan knapps bärga mig!
2011-10-26, 12:54
Medlem
BarrySpecks avatar
SA var bäst. Storstadsmiljö och landsbyggd och feta motorvägar.
Vill inte ha det överdrivet med bazookauppdrag eller att man utrotar en hel SWAT-grupp, det var löjligt. Mer realistiska uppdrag och självklart råare som en tidigare skribent uttryckte sig!

2011-10-26, 12:58
Medlem
Gärna barn i spelet. Jag kan inte hjälpa om någon jävla psykopat härifrån går runt och skjuter ner dem.
2011-10-26, 13:00
Medlem
IGN skriver om rykten att det ska utspela sig på USAs västkust. Så det verkar bli San Andreas. Och det är det jag hoppas. Gangsta neger, tung hiphop och drive bys. Fick inte nog av det i GTASA.

http://xbox360.ign.com/articles/121/1210688p1.html
2011-10-26, 13:15
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
IGN skriver om rykten att det ska utspela sig på USAs västkust. Så det verkar bli San Andreas. Och det är det jag hoppas. Gangsta neger, tung hiphop och drive bys. Fick inte nog av det i GTASA.

http://xbox360.ign.com/articles/121/1210688p1.html

Hoppas hoppas

Fast om det nu skulle bli SA. Vad ska det handla om? Nytt gäng som slår ut Grove Street? Grove Street Next Generation? Vilken Period? Nu tid? Eller tidigt 2000 tal eftersom Sa var tidig 90 tal.
2011-10-26, 13:21
Bannlyst
Ser fram emot att få lägga vantarna på denna :P
2011-10-26, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
De måste se till att ha ett surival mode också! (Fler spelare eller singleplayer spelar ingen roll för min del)

När man aktiverar Survival Mode kommer alla fotgängare förvandlas till blodtörstiga zombies som jagar dig och vill slå ihjäl dig för att sedan förtära dina inälvor. Hur man ska utveckla det härifrån vet jag däremot inte.

Skulle vara sinnessjukt kul att ha en hord av zombies bakom en när man själv sitter i helikoptern, för att sedan vända om och massakrera alla med helikopterns rotorblad.
Finns ju fusk som gör att alla pedestrians blir arga på dig, det lär väl räcka!

Citat:
Ursprungligen postat av bat21
GTA V kommer utspelas i San Andreas. Detta är jag rätt säker på eftersom 2009 spelade B-Real från Cypress Hill i Göteborg, och efter spelningen hade jag chansen att få prata med bandet backstage. Jag pratade då med Julio G, som var DJ för B-Real. Detta är samma person som har radiostationen "Radio Los Santos" i GTA San Andreas, och han berättade då om att GTA V skulle släppas, att det skulle utspela sig i San Andreas eftersom Julio G hade åter spelat in "Radio Los Santos" för GTA V.

Hittills tycker jag att GTA har överträffat sig varje gång det släpps ett nytt, och jag hoppas verkligen att GTA V kommer göra det också!

Jag hade gärna sett det lite mer blodigt, som i Vice City när man kunde hugga huvudet av folk med svärd. Och jag skulle också vilja ha tillbaka "Kill Frenzy"! Samt att åter kunna ta droger. Att ett raketgevär ex. spränger en person i bitar, att det blir lite mer förödelse efter man använt vapen.
Att det skulle utspela sig i San Andreas eftersom att han ska spela radio-DJ kan ju dock visa sig varit hans egna spekulationer, hans egna antaganden;
tänker på Lazlo/Laslo som var radiopratare i GTA 3 och sedan var DJ på rock-kanalen i Vice City.

Så hans hypotes kanske inte stämmer
2011-10-26, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Hoppas hoppas

Fast om det nu skulle bli SA. Vad ska det handla om? Nytt gäng som slår ut Grove Street? Grove Street Next Generation? Vilken Period? Nu tid? Eller tidigt 2000 tal eftersom Sa var tidig 90 tal.

Dom behöver ju nödvändigtvis inte ha med varandra att göra alls. Om jag inte minns helt fel så sa ju någon av bröderna Houser, inför GTAIV, att dom skulle vända blad och börja om helt. Typ som ett paralellt universum. Så det kan ju lika gärna utspela sig under tidigt 90-tal. Men det är väl inte speciellt troligt. Det visar sig säkert nästa vecka när trailern kommer.
2011-10-26, 13:37
Medlem
IngenAningAssos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Vice City 2 hade inte varit helt fel, inte troligt dock.
Gjorde dom inte en vice city stories? har fan en svagt minne av det
2011-10-26, 13:40
Medlem
Ttoclaws avatar
Har bara lirat Vice city och IV. Lite lite SA. Tycker klart Vice City var roligast. Man började älska den lilla staden. Vart man än skulle var det aldrig överdrivet långt att åka. Mycket roliga uppdrag med.

Hoppas verkligen V blir lite Vice City inspirerat
2011-10-26, 13:44
Medlem
Markiemarks avatar
Vore ju väldigt kul om man fick köra i ett annat land än USA, som England eller ett annat europeiskt land. Kanske är osannoliskt dock men Rockstar har ju aldrig gjort en besviken hittills (förutom när de vägrade att släppa Read Dead Redemption till PC ) så tror att det kommer att bli jävligt bra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in