2013-05-29, 03:37
Medlem
Fyfan vad man längtar! Riktigt intressant att läsa på reddit
2013-05-29, 08:56
Medlem
Leatherheads avatar
Vet inte om detta är "nya" nyheter, men kan vara värt att sprida igen om det missats:

• Sometimes damages (like wounds, Injured by bullet…) will leave marks on the body of the characters forever.
  • In the beginning of the demo we seen Franklin jumping out of a plane with a parachute, While Franklin in the air, you notice a lot of interesting things:

A military base hidden in the hills.

Wild animals prey on each other.

Motocross track and a hunting ground. Also you see tourists walking in the mountains, near the river and a few people go fishing, and more.
  • Some of the problems that associated with the low capacity of some platforms still exist, like the number of cars on the street…
  • For the first time in the series there was background music.
  • The underwater world around Los Santos looks great, it’s probably the most beautiful image of the sea in the games. Colored fish swim among the rocks and Shark swims near you.

Källa: http://www.behindgames.com/new-gtav-details-leaked-by-russian-magazines/
2013-05-29, 09:01
Medlem
edberg24s avatar
Det är tydligen inte Jonah Hill som gör rösten till James, utan det är Danny Tamberelli som jag aldrig har hört talas om.
Full Cast än så länge:
Danny Tamberelli ... James (voice)

Steven Ogg ... Trevor Philips (voice)

Kojo Asiedu ... Various (voice)

Shari Albert ... Various (voice)

Borde dyka upp mer om någon månad känns det som.

Om det har tagits upp redan så ta bort inlägget.
2013-05-29, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Det är tydligen inte Jonah Hill som gör rösten till James, utan det är Danny Tamberelli som jag aldrig har hört talas om.
Full Cast än så länge:

Steven Ogg såg redan ut som Trevor lol!
2013-05-29, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av defactoretard
Japp. Står ju några av oss kommer att kontaktas inom en månad. Tror alla fick det som skickade iväg. Hoppas bara man ser ut som en lätt påverkad scientolog.
'

Alltså man skickade en bild på sig själv som ska bli en karaktär typ? men vad ska den karaktären göra/ha för uppgift då måste de sätta ditt en röst också så vem som helst kan inte bli vald, var ska den karaktären vara? tex fett nice för den som blir utvald.
2013-05-29, 09:34
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
'

Alltså man skickade en bild på sig själv som ska bli en karaktär typ? men vad ska den karaktären göra/ha för uppgift då måste de sätta ditt en röst också så vem som helst kan inte bli vald, var ska den karaktären vara? tex fett nice för den som blir utvald.

Den kommer knata runt i staden som en vanlig NPC bara.
2013-05-29, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
'

Den kommer säkert gå och missionera och knacka dörr
Epsilonmissionär från San Andreas
2013-05-29, 12:00
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
När kan man förhandsboka Special Edition?, finns bara Collectors Edition än så länge verkar det som.
Jag fick precis svar från Webhallen;

-När kan man förboka Grand Theft Auto V: Special Edition hos er?
"Vi har ännu inte fått besked om huruvida vi kommer att ha möjlighet att få in Special Edition så därför är den inte uppe på vår hemsida ännu. "

-Vad kommer Grand Theft Auto V: Special Edition att kosta?
"När vi får in mer information om priser och tillgänglighet så kommer vi lägga upp den på sidan."

-Går det att uppgradera min nuvarande förbokning av Standard Edition till Special Edition automatiskt när den finns tillgänglig, eller är det först till kvarn som gäller oavsett tidigare bokningar?
"Det är först till kvarn som gäller men om du vill att vi uppdaterar din order till Special Edition eller liknande när vi fått mer information så är det bara att du hör av dig när / om den läggs upp så fixar vi det. Går tyvärr inte göra så att det blir automatiskt."

Jag förmodar att svaren gäller samtliga svenska återförsäljare. Webhallen brukar vara ganska aktiva och uppdaterade - särskilt när det gäller stora spelsläpp som Grand Theft Auto.
2013-05-29, 17:46
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Full Cast än så länge:

Skönt att höra. Har jävligt svårt för Jonah Hill. Typisk amerikansk flams och trams skådis.

Militärbas, vad fasen ska det vara bra för? Ryser bara jag tänker på det där skituppdraget i san andreas där man ska infiltrera en militärbas och stjäla nån jävla sience fiction jet pack pryl. Hoppas de inte slänger bort de mer seriösa teman i GTA IV för att göra det likare San Andreas.

Har även väldigt svårt att tro att man kommer få permanenta skador. Kommer antagligen vara typ som i Max Payne 3, om det inte redan var så i IV, kommer inte riktigt ihåg, att skadorna "stannar kvar" längre men ändå försvinner efter ett tag.
Senast redigerad av Gideon-Sture 2013-05-29 kl. 17:53.
2013-05-29, 18:23
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
Skönt att höra. Har jävligt svårt för Jonah Hill. Typisk amerikansk flams och trams skådis.

Militärbas, vad fasen ska det vara bra för? Ryser bara jag tänker på det där skituppdraget i san andreas där man ska infiltrera en militärbas och stjäla nån jävla sience fiction jet pack pryl. Hoppas de inte slänger bort de mer seriösa teman i GTA IV för att göra det likare San Andreas.

Har även väldigt svårt att tro att man kommer få permanenta skador. Kommer antagligen vara typ som i Max Payne 3, om det inte redan var så i IV, kommer inte riktigt ihåg, att skadorna "stannar kvar" längre men ändå försvinner efter ett tag.

Jag hoppas på lite roligare fusk den här gången, typ som upploppsfusket och liknande.
2013-05-29, 18:57
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leatherhead
Vet inte om detta är "nya" nyheter, men kan vara värt att sprida igen om det missats:

[list][*]Sometimes damages (like wounds, Injured by bullet…) will leave marks on the body of the characters forever.

Kul med nyheter, hoppas de stämmer bara.

Det där med permanenta skador, skulle jag gissa så skulle jag tro att det i så fall är skador som endast skapas under storyns uppdrag dvs inga skador som bildas när man bara freeroamar, skulle ju se skumt ut om man efter ett tag endast är täckt av ärr och plåster
2013-05-29, 19:03
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Kul med nyheter, hoppas de stämmer bara.

Det där med permanenta skador, skulle jag gissa så skulle jag tro att det i så fall är skador som endast skapas under storyns uppdrag dvs inga skador som bildas när man bara freeroamar, skulle ju se skumt ut om man efter ett tag endast är täckt av ärr och plåster

Mos def skitsnack det där med permanenta skador. Finns det i något spel någonsin?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in