2011-07-04, 19:28
Medlem
De borde lägga till mer saker som ej är direkt våldsamma. Till exempel, starta fabriker som gör droger etc. Kriminellt men utan våld.
2011-07-04, 19:28
Bannlyst
Man ska kunna åka permobil och rullstol. Man stjäl dom självklart att handikappade. Man ska kunna köpa hund som skyddar en. Ska även finnas massa djur ute i skogen.

Dom borde även göra att man kan knarka. Man ska även kunna rulla joint samt koka sked och skjuta upp själv i first person-mode.
2011-07-04, 19:30
Bannlyst
Helst skogar med konstiga bilar och mc typ som gta san
2011-07-04, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggiemeister
är det satt nåt ungefärligt releasedatum? har dom ens börjat planera för en femma?

Nej inte direkt, Fast det finns flera rykten och 90% av alla rykten i spel-industrin brukar stämma
Och det var ett par år sen ett gta kom ut, så det borde nog komma runt 2012, början av 13
2011-07-04, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VodkaWithWeed

- Fria (Realistiska) bankrån / Mitt favorit uppdrag från 4an var ENKELT bankrånet
Kan bara hålla med dig. Riktigt roligt uppdrag!

Barn kommer aldrig vara med, alternativt så kommer du inte kunna göra något med dem. (Som i Fable-spelen)
2011-07-04, 19:42
Medlem
fiskMQSs avatar
Mer levande stad, tycker dom har gjort det rätt bra i GTA IV men det skulle vara häftigt med ännu mer saker att göra. Kunna råna affärer och banker genom att hota med pistol är något jag saknar från Vice City. Skulle vara soft med lite mer varierande miljöer som i San Andreas där det fanns både stad, slum, skog och öken.

Längtar mer tills GTA V kommer än något annat spel just nu, tror det kommer bli hur jävla bra som helst.
2011-07-04, 20:02
Medlem
NorthSNKRs avatar
Skulle ju inte skada om de uppdaterade biljardliret en smula, och smällde in ett onlineläge
2011-07-04, 20:23
Medlem
Poddes avatar
Finns ju redan en tråd.

https://www.flashback.org/t936554
2011-07-04, 20:25
Medlem
JoliQuZs avatar
Dina förslag är som mina!

+ Gym, så man får träna upp sig.
+ Fixa egna brudar, typ ragga.
+ kunna välja gäng/grupp.
+ Mer stadsliv.
+ Kunna gå in i vilket hus/lägenhet som helst (med våld då).
+ Köpa vilket hus/lägenhet.
+ Mer Ghetto zoner + rika zoner.

Vet, stora krav
2011-07-04, 20:25
Medlem
miszks avatar
Håller med i de flesta punkter som har skrivits, en sak som jag vill tillägga är dock att som i GTA SA att man får "forma" karaktären lite som man själv vill, tex ta han till gymmet och "biffa" upp honom osv. Även lite mer affärer, nattklubbar osv. Så realistiskt det bara går! Vill att det ska komma ett nu
2011-07-04, 20:26
Bannlyst
5:e GTA ? är det inte inne på 7 e nu?

gta , gta2 , gta3 , gta vice city , gta san andreas , gta iv .
2011-07-04, 20:27
Medlem
Wheeler88s avatar
Håller med om många idér men om man ska ha extra saker som hängflygning, helikoptrar och flygplan osv. så tycker jag det ska vara flera städer som i SA. roligare sandbox med miljöombyten precis som i SA, man tröttnar snabbare på gta iv där spelar men i princip bara historien sedan slutar man men i sa gjorde man så mycket mer efter historien, iaf jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in