Citat:
Ursprungligen postat av bat21
GTA V kommer utspelas i San Andreas. Detta är jag rätt säker på eftersom 2009 spelade B-Real från Cypress Hill i Göteborg, och efter spelningen hade jag chansen att få prata med bandet backstage. Jag pratade då med Julio G, som var DJ för B-Real. Detta är samma person som har radiostationen "Radio Los Santos" i GTA San Andreas, och han berättade då om att GTA V skulle släppas, att det skulle utspela sig i San Andreas eftersom Julio G hade åter spelat in "Radio Los Santos" för GTA V.
Hittills tycker jag att GTA har överträffat sig varje gång det släpps ett nytt, och jag hoppas verkligen att GTA V kommer göra det också!
Jag hade gärna sett det lite mer blodigt, som i Vice City när man kunde hugga huvudet av folk med svärd. Och jag skulle också vilja ha tillbaka "Kill Frenzy"! Samt att åter kunna ta droger. Att ett raketgevär ex. spränger en person i bitar, att det blir lite mer förödelse efter man använt vapen.
Jag hoppas att du inte trollar! Skulle vara underbat att åka igenom ghettona i Los Santos och visa sina colours! Dock skulle inte fårvåna mig att dom skiter i gängen så blir det samma som GTA IV som jag tyckte var väldigt tråkig
Hoppas på hela San Andreas, dock tyckte jag inte att San Fierro var så kul stad.
PS, nu slipper jag ladda hem GTA SA med kass grafik om detta blir verklighet-