2012-10-27, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Hatar du inte att man måste betala för det?
Antar att du inte hade hatat det om det vore gratis?

Fyfan vad härligt att det antaligen kommer stå ett releasedatum i denna trådstart inom några veckor!!
irriterande när man betalar fullt pris för ett spel bara för att få ett halvt spel.
Om dom ska envisas med dlc får dom sänka priset på "grundspelet"
2012-10-27, 18:22
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meincraft
irriterande när man betalar fullt pris för ett spel bara för att få ett halvt spel.
Om dom ska envisas med dlc får dom sänka priset på "grundspelet"

Fast...what?

Köper du Gta IV så får du ju hela originalspelet med full story och deras DLC handlar ju om andra karaktärer så det är ju inte direkt att du missar något från Originalspelet för det
2012-10-27, 18:59
Medlem
Klutten90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
"We're pleased to announce that a 10th Anniversary Edition of Grand Theft Auto: Vice City is coming to select iOS and Android devices later this fall. We'll also have further celebrations planned with a series of never-before-seen assets and a brand new trailer coming soon."
Hur vet vi att detta är en Gta V trailer?
2012-10-27, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klutten90
Hur vet vi att detta är en Gta V trailer?

Det vet vi tyvärr ej, men det borde ju vara en trailer för gta v.
2012-10-27, 21:23
Medlem
Fhoobs avatar
Hade hoppats på ett släpp av GTA V nu i höst, men det kan man ju glömma. Hade varit perfekt att lira under vinter. Nu får vi säkert offra sommaren för att sitta inne och spela istället. Om dom nu släpper det under våren 2013.

Vill ha ett realesedatum snarast. Så jävla drygt att vänta.
2012-10-28, 02:05
Medlem
Rabbadabs avatar
Releasedatum mellan mars och juni 2013. Nytt artwork där bland annat en hund syns. Kommer endast till PS3 och Xbox 360, inte PC.
Bilder som påstås vara tagna av en kille som arbetar i en Sony-affär. Har vi för en gångs skull fått se en riktig läcka?
Inget på Rockstars hemsida. Brukar vanligtvis inte tro på något jag inte kan läsa från Rockstar själva, men det här ser riktigt autentiskt ut om ni frågar mig!

http://www.gtav.net

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=528746&st=0

Senast redigerad av Rabbadab 2012-10-28 kl. 02:24.
2012-10-28, 02:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Vad fan är det här?

http://www.gtav.net

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=528746&st=0

Releasedatum mellan mars och juni 2013, nytt artwork, ingen PC-version! Bilderna påstås vara tagna av en kille som arbetar i en Sony-affär. Har vi för en gångs skull fått se en riktig läcka?
Inget på Rockstars hemsida. Ser riktigt autentiskt ut om ni frågar mig!

Somsagt, är det inget rockstar har sagt så är det till 100% fake, men det var de bästa "ryktet" jag har sett hittills!

En kan ju alltid hoppas på att de stämmer
2012-10-28, 02:12
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fhoob
Hade hoppats på ett släpp av GTA V nu i höst, men det kan man ju glömma. Hade varit perfekt att lira under vinter. Nu får vi säkert offra sommaren för att sitta inne och spela istället. Om dom nu släpper det under våren 2013.

Vill ha ett realesedatum snarast. Så jävla drygt att vänta.
Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.

... Intalar jag mig själv, trots att det är 110% falskt.
Men det kan vara ett klent plåster på såren om man verkligen sätter tankarna på det
2012-10-28, 02:49
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Somsagt, är det inget rockstar har sagt så är det till 100% fake, men det var de bästa "ryktet" jag har sett hittills!

En kan ju alltid hoppas på att de stämmer

Håller med, detta ser ju för en gångs skull rätt äkta ut men samtidigt kan snubben bara gjort hundbilden i Photoshop så än så länge tror jag inte på det
2012-10-28, 03:00
Bannlyst
Kommer självklart till PC. dem uttalade sig om vilken studio det var som höll i PC porten och sa bland annat att dem tror det blir bättre med gta v i jämförelse med IV och sånt. så skitsnack.
2012-10-28, 06:46
Medlem
slasktratten123s avatar
Som svar till de uppkäftiga jävlarna som tror att jag håller på o trolla elr nått så kan jag säga att de här ryktena hörde jag på Youtube o Gtaforum för några dagar sen.

Jag är bara "budbäraren" och valde att dela med mig av detta i denna tråden eftersom den sjunde låter som ett troligt datum för en ny trailer (dagen innan nya gameinformer släpps).
Men ni kan ju fortsätta att vara förbannade och pist off istället för att ta det seriöst...
2012-10-28, 07:32
Medlem
Om GTA V faktiskt bara släpps till PS3 och xbox360 i vår så hoppas jag det beror på att dom inte kommer att hinna fila klart på PC-versioen, som kommer att bli magnifik, till dess.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in