Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
"We're pleased to announce that a 10th Anniversary Edition of Grand Theft Auto: Vice City is coming to select iOS and Android devices later this fall. We'll also have further celebrations planned with a series of never-before-seen assets and a brand new trailer coming soon."
Fast vänta nu, vem säger att det där har med Gta V att göra?
"10th Anniversary Edition of Grand Theft Auto: Vice City", kan ju lika gärna vara en ny trailer för det?
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Jo fast sedan får man lägga på minnet att det är mer eller mindre än 200 år senare
Kasta lasso på folk och sedan släpa dom efter sin bil i LA hade varit rätt så spektakulärt men jag tror inte ens vanlig kidnappning kommer att vara tillgängligt. Så som många andra förväntningar som har nämnts här.
Dock så kanske man kidnappar några pers under uppdrag men det är en annan sak.
Såvida du inte räknar med att man kidnappar en person om en kille eller tjej sitter i passagerarsätet då man snor en bil..
Haha detta gick lite för långt i min mening, jag började med att säga att man borde kunna plocka upp personer för att kunna gömma dessa eller helt enkelt göra sig av med dem och nu vill folk kunna kidnappa personer och gräva ner dom i skogen
Önskedrömmar tror jag, att kunna kidnappa folk helt random eller gräva ner dom i skogen tror iallafall inte jag att vi kommer att få se men att bara lägga in funktionen att kunna plocka upp döda/medvetslösa människor borde ju inte vara alltför svårt att lägga in utan att det blir för överdrivet?
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123
Hört rykten om att Rockstar släpper den nya trailern den sjunde November.
Men det är bara rykten som sagt...

Käft
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
Den 8:e November släpps Gameinformer-numret med ny info om GTA V. 18 Sidor GTA V. sinnesjukt taggad man blev.
http://www.rockstarbase.com/gameinformer-issue-236-featuring-gta-v-out-november-8th
Shit, 18 sidor är fan inte dåligt, hoppas på mycket godis då
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Skulle vilja att man kunde använda sig mer utav miljön när man slåss, sopsäckar, gamla brädor och kundvagnar i slummen, lykstolpar, bilar, öppna bildörren för att klämma till huvudet ordentligt. Och mer roliga vapen så att säga, every day objects, borrmaskiner, vanliga köksknivar, stekpannor osv. Samt att man skulle kunna köra ner folks ansikten i fritöser, spisplattor m.m

Håller helt med, i Gta IV kunde man plocka upp flaskor samt stenar och kasta men det var också det enda + att det i princip aldrig låg något sånt löst så det spelade ju ingen roll att den funktionen fanns haha
Det behövs mer vardagsvapen som man kan använda sig av eller iallafall fler saker som ligger lösa i miljön