2012-10-26, 23:59
Medlem
Cleptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Mja. Men det påminner om typ den spanska mafian.
Det verkar inte vara GTA's stil precis.
Okej kanske inte gräva in dem levande men att kidnappa folk tycker jag skulle vara kul att göra. Som på red dead redemption.
2012-10-27, 00:35
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
a.k.a. om 1 vecka till 2 månader?

Nä men coming soon betyder inget för mig längre.

Närmare en vecka än två månader, vågar jag påstå. Rockstar har ju på twitter sagt att de ska gå ut med mycket mer info om GTA V i november. Dessutom kommer spelet att agera omslag till decembernumret av Game Informer, vilket förstås innebär att de kommer ha en förhandstitt eller dylikt att fläska på med.
2012-10-27, 00:59
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clepto
Okej kanske inte gräva in dem levande men att kidnappa folk tycker jag skulle vara kul att göra. Som på red dead redemption.
Jo fast sedan får man lägga på minnet att det är mer eller mindre än 200 år senare
Kasta lasso på folk och sedan släpa dom efter sin bil i LA hade varit rätt så spektakulärt men jag tror inte ens vanlig kidnappning kommer att vara tillgängligt. Så som många andra förväntningar som har nämnts här.

Dock så kanske man kidnappar några pers under uppdrag men det är en annan sak.
Såvida du inte räknar med att man kidnappar en person om en kille eller tjej sitter i passagerarsätet då man snor en bil..
2012-10-27, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mytologi
Kidnappa någon som i IV:an fast man behåller personen i en stor del av spelet. Med denna person kan man sedan göra lite som man vill. Det hade varit nice.

Ja inte fan lär det komma det här året. Jag tänkte att det säkert skulle släppas lagom innan jul, så att det hamnar överst på en massa önskelistor, men isåfall borde det redan ha släppts, tycker jag.
2012-10-27, 04:15
Bannlyst
Har funnit vett nu och är ganska säker på att det kommer till denna generationens konsoller, men tror fortf. inte det kommer på ett tag. Ett release datum i November om kanske Juli-September nästa år. Tror inte på Februari-April som vissa säger.
2012-10-27, 04:54
Medlem
slasktratten123s avatar
Hört rykten om att Rockstar släpper den nya trailern den sjunde November.
Men det är bara rykten som sagt...
2012-10-27, 07:15
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123
Du far jattegarna ange kallan till ditt rykte
Din kompis farsas kusins son som sa det eller?
2012-10-27, 09:51
Medlem
Weeners avatar
Den 8:e November släpps Gameinformer-numret med ny info om GTA V. 18 Sidor GTA V. sinnesjukt taggad man blev.

http://www.rockstarbase.com/gameinformer-issue-236-featuring-gta-v-out-november-8th
2012-10-27, 10:40
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
Den 8:e November släpps Gameinformer-numret med ny info om GTA V. 18 Sidor GTA V. sinnesjukt taggad man blev.

http://www.rockstarbase.com/gameinformer-issue-236-featuring-gta-v-out-november-8th

18 sidor är fan inte dåligt, ser enormt mycket fram emot 8 november! Tror det kommer bli mycket helsidebilder och så, men ändå, hela 18 sidor!
Hade vart kul att få veta lite om protagonisten och storyn, även vill jag veta massor om olika aktiviteter man kan ägna sig åt samt hur kartan är utformad. Skall bli oerhört rolig läsning!

Edit : Och självklart releasedatumet! Nästan det viktigaste av allt.
2012-10-27, 12:05
Medlem
Skulle vilja att man kunde använda sig mer utav miljön när man slåss, sopsäckar, gamla brädor och kundvagnar i slummen, lykstolpar, bilar, öppna bildörren för att klämma till huvudet ordentligt. Och mer roliga vapen så att säga, every day objects, borrmaskiner, vanliga köksknivar, stekpannor osv. Samt att man skulle kunna köra ner folks ansikten i fritöser, spisplattor m.m
2012-10-27, 12:36
Medlem
Studsbolls avatar
Helt otroligt vilken förväntningsnivå som byggts upp. Synd att de inte klämmer ur sig ett datum så man kan ansöka om semester i god tid. En veckas sjukskrivning blir det istället. Med tanke på hur det blev när San Andreas och IV dök upp kan det bli tomt på arbetsplatsen...
2012-10-27, 15:53
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
"We're pleased to announce that a 10th Anniversary Edition of Grand Theft Auto: Vice City is coming to select iOS and Android devices later this fall. We'll also have further celebrations planned with a series of never-before-seen assets and a brand new trailer coming soon."

Fast vänta nu, vem säger att det där har med Gta V att göra?

"10th Anniversary Edition of Grand Theft Auto: Vice City", kan ju lika gärna vara en ny trailer för det?

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Jo fast sedan får man lägga på minnet att det är mer eller mindre än 200 år senare
Kasta lasso på folk och sedan släpa dom efter sin bil i LA hade varit rätt så spektakulärt men jag tror inte ens vanlig kidnappning kommer att vara tillgängligt. Så som många andra förväntningar som har nämnts här.

Dock så kanske man kidnappar några pers under uppdrag men det är en annan sak.
Såvida du inte räknar med att man kidnappar en person om en kille eller tjej sitter i passagerarsätet då man snor en bil..

Haha detta gick lite för långt i min mening, jag började med att säga att man borde kunna plocka upp personer för att kunna gömma dessa eller helt enkelt göra sig av med dem och nu vill folk kunna kidnappa personer och gräva ner dom i skogen

Önskedrömmar tror jag, att kunna kidnappa folk helt random eller gräva ner dom i skogen tror iallafall inte jag att vi kommer att få se men att bara lägga in funktionen att kunna plocka upp döda/medvetslösa människor borde ju inte vara alltför svårt att lägga in utan att det blir för överdrivet?

Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123

Käft

Citat:
Ursprungligen postat av Weener

Shit, 18 sidor är fan inte dåligt, hoppas på mycket godis då

Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Skulle vilja att man kunde använda sig mer utav miljön när man slåss, sopsäckar, gamla brädor och kundvagnar i slummen, lykstolpar, bilar, öppna bildörren för att klämma till huvudet ordentligt. Och mer roliga vapen så att säga, every day objects, borrmaskiner, vanliga köksknivar, stekpannor osv. Samt att man skulle kunna köra ner folks ansikten i fritöser, spisplattor m.m

Håller helt med, i Gta IV kunde man plocka upp flaskor samt stenar och kasta men det var också det enda + att det i princip aldrig låg något sånt löst så det spelade ju ingen roll att den funktionen fanns haha

Det behövs mer vardagsvapen som man kan använda sig av eller iallafall fler saker som ligger lösa i miljön

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in