2012-11-08, 23:06
Medlem
Exonis avatar
För er som är ute efter alla bilder i bättre format - http://www.facebook.com/photo.php?fbid=460056257369637&set=a.4600561707029 79.95837.139255276116405&type=3&theater -
2012-11-08, 23:07
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Hur lång tid tror ni det kan komma att ta att åka igenom hela Los Santos från ände till ände med en medioker bil? Vore kul om någon har tidigare erfarenheter utav distansen i SA, RDR och IV. Sen får man även tänka på + room to spare.

Jag har fortfarande inte greppat det. Det måste fan ta en timme och cykla igenom hela skiten, fyfan vad sjukt.
Utifrån artikeln så skulle jag kunna tänka mig åtminstone 15 minuter med bil. Orkar man inte det så är det ju bara att vissla efter en taxi.
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Var exakt är det confirmed? Såg inte alls i texten att det stod om djur (vad jag uppfattade)
Ursäkta att jag låter pessimistiskt men kunde inte skriva på ett annat sätt :P

Hundar syns i trailern, i texten och på concept art. Några andra djur har inte nämnts.
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveensson
Nu förstod jag inte riktigt vad du menade? Att ett single mission ploppar upp eller va?
Jag har för mitt att jag läste i slutet på artikeln (flöt iväg med tankarna när jag läste) att det stod något med att dom typ frågade en tredje person om han skulle med och att han accepterade. Då tänker jag som så att om han inte hade accepterat kanske man får spela det med bara två.
2012-11-08, 23:08
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Hur lång tid tror ni det kan komma att ta att åka igenom hela Los Santos från ände till ände med en medioker bil? Vore kul om någon har tidigare erfarenheter utav distansen i SA, RDR och IV. Sen får man även tänka på + room to spare.

Jag har fortfarande inte greppat det. Det måste fan ta en timme och cykla igenom hela skiten, fyfan vad sjukt.

Riktiga L.A är från norr till söder 7.2 mil, vilket är helt sinnessjukt egentligen, så de lär ta ett tag även i detta spel. Det kommer vara helt overkligt stort
2012-11-08, 23:09
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradarwille
Hmm.. Tror ni man kan skippa switchandet mellan karaktärer? Köra enbart med ex Trevor?

Tror detta kommer bli rörigt, och bra mycket roligare att köra med "sin egna gubbe" man köpt kläder till / har pengar på och bilar i garaget osv?

Men det är väl bara vänta och se, kanske blir grymt ändå!
Jag tänkte på en sak. För dom som gnäller på detta så är det antingen att testa det eller att utesluta det helt, möjligheten finns där men det betyder inte att man behöver använda det bara för det är så. Och en annan sak jag tänkte på är också att köra om spelet tre gånger så man spelar som samma person i varje mission och inte bytar mellan karaktärerna.
2012-11-08, 23:09
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Var exakt är det confirmed? Såg inte alls i texten att det stod om djur (vad jag uppfattade)
Ursäkta att jag låter pessimistiskt men kunde inte skriva på ett annat sätt :P

Det enda jag kunde se var nåt i stil med "walk through the neighborhood, dogs barking behind the fence if you get to close"

Så hundar verkar iallafall vara bekräftat, detta även med tanke på att det finns hundar med i trailern och artwork.

Citat:

Rent spontant känner jag bara, kommer den här kartan att vara större än Just Cause 2?

I så fall så är det, ja sjukt rent sagt

Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Tror inte det kommer att vara komplicerat alls, däremot överväldigande. Men så är alla gta spel i början, stor karta, massor att göra och man blir vilsen och vet inte i vilken ände man ska börja. Det tar ett par timmar att ta in allting, men komplicerat tror jag aldrig att det kommer att bli fråga om. Det kommer att bli fett som fan ska du se.

Precis, jag är nästan lite orolig över det där haha, men jag tvekar inte en sekund på att det här kommer att bli ett sinnessjukt grymt spel
2012-11-08, 23:10
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Utifrån artikeln så skulle jag kunna tänka mig åtminstone 15 minuter med bil. Orkar man inte det så är det ju bara att vissla efter en taxi.
Läste i något tidigt som läkt kommer dock inte ihåg källan att han suttit o tittat på en som kört bil minst 15 minuter på landsbygden
2012-11-08, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
De har tydligen valt att göra så med GTA spelen på sistone, värt att nämna är att IV var skitdåligt på PC.

Hoppas att V blir extremt mycket bättre till PC än IV och att det kommer finnas stora möjligheter för moddare att modda spelet så att spelet kommer hålla hur länge som helst.

Gta iv var kul men liberty city var ruskigt kul och flöt på bra som fan =)
2012-11-08, 23:12
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
För er som är ute efter alla bilder i bättre format - http://www.facebook.com/photo.php?fbid=460056257369637&set=a.4600561707029 79.95837.139255276116405&type=3&theater -

Nice!
2012-11-08, 23:12
Medlem
Exonis avatar
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/664887_460056877369575_1873836333_o.jpg

Ohh två favvo bilar - G500 mercedes (bredvid den svarta bilen) och Jaguar XF (?) där framme bredvid taxin.
2012-11-08, 23:13
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Själv tror jag på ca 20-25 minuter, asså RDR, SA och IV plus room to spare! Det måste fan ta mer än en kvart?!

Inget visslande efter en taxi här inte, ska köra hela sträckan oavsett. Förutom när jag är i behov av en bil, då visslar jag efter han sen sätter jag en golfklubba i pannan på han.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in