Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Var exakt är det confirmed? Såg inte alls i texten att det stod om djur (vad jag uppfattade)
Ursäkta att jag låter pessimistiskt men kunde inte skriva på ett annat sätt :P
Det enda jag kunde se var nåt i stil med "walk through the neighborhood, dogs barking behind the fence if you get to close"
Så hundar verkar iallafall vara bekräftat, detta även med tanke på att det finns hundar med i trailern och artwork.
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Hur lång tid tror ni det kan komma att ta att åka igenom hela Los Santos från ände till ände med en medioker bil? Vore kul om någon har tidigare erfarenheter utav distansen i SA, RDR och IV. Sen får man även tänka på + room to spare.
Jag har fortfarande inte greppat det. Det måste fan ta en timme och cykla igenom hela skiten, fyfan vad sjukt.

Rent spontant känner jag bara, kommer den här kartan att vara större än Just Cause 2?
I så fall så är det, ja sjukt rent sagt
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Tror inte det kommer att vara komplicerat alls, däremot överväldigande. Men så är alla gta spel i början, stor karta, massor att göra och man blir vilsen och vet inte i vilken ände man ska börja. Det tar ett par timmar att ta in allting, men komplicerat tror jag aldrig att det kommer att bli fråga om. Det kommer att bli fett som fan ska du se.
Precis, jag är nästan lite orolig över det där haha, men jag tvekar inte en sekund på att det här kommer att bli ett sinnessjukt grymt spel